Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Chiulasa, garnitura de chiulasa sau bloc motor. Alege tu!
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
adica..daca ai chiuloasa fisurata ,sau blocuul crapat trage aer..eu stiam ca baga aer!adica pe circuitul apei.!..de tras aer poate sa traga direct din vas..doar presiune sa nu faca!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:adica..daca ai chiuloasa fisurata ,sau blocuul crapat trage aer..eu stiam ca baga aer!adica pe circuitul apei.!..de tras aer poate sa traga direct din vas..doar presiune sa nu faca!

PS:motorul e sub presiune..nare cum sa traga!doar sa arunce!Very Happy fizica
  • clapamihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 2.0.1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
INCEARCA SA MERGE CU CAPACU LA BORCAN UN PIC DESCHIS SA PRINDA AER SA NU FIE PLIN, SI AI SA VEZI K NU MAI ARUNCA APA PT K ARE LOC UNDE SA SE AERISEASCA,IAR DAK STRANGI CAPACUL EL TRAGE AER PE UNDEVA LA MINE ERA PE LA UN COLIER SI ARUNCA APA K NU ARE CUM SA ARUNCE DOAR AERUL DIN CIRCUIT FARA APA.
Skip ads

  • daniel_daniel

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
daca ai pus solutie de lipit in inst. de racire si ai avut aer in instalatie e posibil sa se fi infundat partial radiatorul,solutiile astea se solidifica in contact cu aerul, deci verifica daca debitul pe returul d la radiator(celalalt furtun mare).cand nu preia destul lichid surplusul este refulat in vas pe furtunul acela subtire care face legatura intre radiator si vas
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
din pacate am si eu o problema asemanatoare, pierd foarte mult antigel, la un drum de 1300km am completat aproape cu 3 L apa distilata, deocamdata nu mai bag antigel pana nu gasesc cauza disparitiei lui, cu putin timp in urma am gasit un loc pe unde curgea destul de mult si anume intre corpul termostatului si chiulasa, acolo este o garnitura din cauciuc care era scoapta, am schimbat-o cu alta noua + silicon si acum e uscata zona dar tot pierd. furtunele de la instalatia de racire sunt foarte tari parca ar fi pe punctul de a pocni. cateodata dispare tot lichidul din vas iar cand desfac busonul vasul se umple. cu motorul pornit daca desfac busonul de tot lichidul nu bolboroseste indiferent de turatie. am urcat un drum pietruit spre pestera scarisoara care este super prost si inclinat pe unele locuri numai cu treapta 1 si apa nu a urcat mai mult de 90-93 grade. mocheta din interior este uscata.
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am citit ce ai scris.si eu am aceeasi problema cu zafiruta mea,dar spre deosebire de tine eu am schimbat si termostatul si aceeasi problema.la 120 la ora,poate nici atat,pierd antigel pe la vasul de expansiune,adica e umed vasul.am inlocuit si busonul de la vas,si termostatul,si pom pa de apa,nimic...........si nu vad umed pe niciunde.ce poate fii?daca stit ajutati-ma.nu am nici apa in ulei,nici ulei in vas
Sad
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:am citit ce ai scris.si eu am aceeasi problema cu zafiruta mea,dar spre deosebire de tine eu am schimbat si termostatul si aceeasi problema.la 120 la ora,poate nici atat,pierd antigel pe la vasul de expansiune,adica e umed vasul.am inlocuit si busonul de la vas,si termostatul,si pom pa de apa,nimic...........si nu vad umed pe niciunde.ce poate fii?daca stit ajutati-ma.nu am nici apa in ulei,nici ulei in vas
Sad


pune un fular dintr-o carpa la buson..in jurul capacului..daca va fi umed inseamna ca face presiune si arunca antigelul pe la buson! Shocked
Skip ads

  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
exact si eu ca tine....doar ca nu am furtunele intarite.dar tot pierde pe undeva

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pai daca e bocna insemana ca e presiune in motor mult prea mare!temperatura cum sta?daca o pisti un pic urca ?la mine inainte cum o calcam cum trecea de 90 de grade..dupaia revenea..iar o calcam iar urca!asta pt ca era fisura in chiuloasa!evident imi refula antigel pe la vas de expansiune!si vasul l-am schimbat pt ca curgea la un moment dat..a crapat partea superioara din cauza presiunii!
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am sa incerc.doar ca m-am saturat sa tot caut degeaba pe solutii.am schimbat atatea,am verificat furtunurile,si tot pierde.si un mecanic mi-a spus ca nu e chiulasa(p.s.un mecanic ce n=mi-e prieten)
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca si capacul are o supapa!incearca sa schimbi capacul costa 20lei
Skip ads

  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu urca aca o pisc
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca la tine e de dosarele x,la mine e de matrix................la fel patesc si eu.imi vine sa ii dau foc.doar ca e o masina fff buna,la care caut o rezolvare
nu inteleg.am schimbat tot,si tot pierde.azi am facut 300 km urban si extra,adica un drum deva-zalau,si mi-a scapat cam 200 grame
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aiba
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aiba

deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?
  • rusu alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:
rusu alexandru a scris:
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aiba

deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?

poti sa dai o solutie
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
zici ca e umed vasul?vezi sa nu fie fisurat atunci!habar nu am..la mine sa manifestat cum ti-am descris!si la sfaturile unui coleg am pus fular dintr-o carpa sa vad daca refuleaza la buson!la mine pierdeam cam 300-400ml la 700km parcursi
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai un por intr-un furtun, por care se deschide numai cand e motorul incins si turat ( turat => presiune in instalatie ).
Acuma depinde cat pierde, e posibil sa piarda 300-400 gr la un drum de cateva sute de km cu motorul mai turat.
Imediat cum ai oprit motorul, presiunea din instalatie scade, si temperatura, porul se inchide.
As sugera sa mergi cu ea turata pana se incinge, apoi opreste-o pe un loc uscat si vezi daca pica apa (antigel) si localizeaza cam dupa pozitie pe unde ar fi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR