Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
holotamihai a scris:Buna ziua, am un opel vectra B din 1997 , 1.6 8 valve. Am avut garnitura de chiuloasa arsa si mi-a intrat o gramada de ulei in lichidul de racire, e posibil sa imi fi infundat si termostatul. Nu imi pot da seama dak apa isi face circuitul complet. Oricum, cand pornesc motorul , furtunele care intra si ies din radiator se intaresc ca dracu pana cand imi arunca apa prin capacul vasului de expansiune. Eu cred k termostatul e plin de ulei si nu se mai deschide. Astept sugestiile voartre va rog frumos. Pompa de apa am schimbat-o acu 9 luni deci sper k e in regula.
P.S. Cine a facur motorul pt aceasta masina nu a gandit. Tre sa dai jos aproape jumatate de motor ca sa ajungi la termostat, e pozitionat exact in spatele distributiei.

A gandit nemteste..."lucru bine facut".Si la a mea e la fel.
Pentru problema cu presiunea,trebuia sa ne spui la ce temperatura ajunge apa in motor.E posibil sa fie problema tot cu garnitura de chiulasa,dar pe alte gauri.
Skip ads

  • daniel.cez

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la o vectra A 1.8i am tot cumpãrat termocuple si mai mult de 2 zile nu funcționeazã si imi urca apa aproape la 100g si mai mult daca las motorul pornit si nu mai stiu ce sãi fac acum e pe direct ventilatorul . Am cu 2 fire termicupla care deschide / închide undeva la 90/95
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
vezi ca ai rezistenta de balast de pe termocuple dusa.am patit o si eu tot la aceeasi masina .mie imi pornea termocupla pe prima treapta la 100 si ceva si acum porneste la 94 95.e de la rezistenta.iti las nr pe privat daca vrei poate te pot ajuta
  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna ziua.am o astra g 1.7dti si ieri am vazut ca ventilatorul de pe radiatorul ac are un zgomot ciudat.(ca si cum ar freca undeva) daca ii dau un impuls cu mana se invarte un sfert de tura .vreau sa-l dau afara si sa vad daca se poate face ceva.se poate scoate fara sa demontez bara, si a doua intrebare este daca se poate repara ?( e pe rulmenti sau bucse) va multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Altul si gata.
  • zambi

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna seara. am reusit ,cu ajutorul unor colegi de serviciu, opelisti entuziasti sa repar motorul de la ventilator radiator fata ac.nu am facut poze fiindca nu stiam daca o sa reusim. operatia a constat in demontarea motorului de pe carcasa care a fost dificila deoarece suruburile erau foarte ruginite din cauza apei si noroiului care intra prin grila,pe scurt: motorul are in fata un rulment 608 iar pe spate bucsa de fonta alba sau cenusie,bronz nu e sigur.rotorul este bobinat iar statorul are magneti permanenti.atat bucsa cat si rulmentul sunt fixate de capacele motorului,care sunt din tabla ambutisata printr-o chestie care seamana cu o floare de lalea facuta din tabla otelita( nu am mai vazut asa ceva).s-a schimbat rulmentul si montat pe masina.functioneaza f bine! domnul dan are partial dreptate :altul si gata!dar banii sunt rari cine are rabdare ,prieteni si un picde indemanare economiseste niste bani.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alecsionut a scris:vezi ca ai rezistenta de balast de pe termocuple dusa.am patit o si eu tot la aceeasi masina .mie imi pornea termocupla pe prima treapta la 100 si ceva si acum porneste la 94 95.e de la rezistenta.iti las nr pe privat daca vrei poate te pot ajuta
Ce o fi aia, ''rezistenta de balast de pe termocuple dusa'',ca eu nu inteleg!
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
este un tub lung de 10cm negru cilindric in care intre 3 fire. este fix pe cadrul de plastic al ventilatorului in interiorul tubului intre 2 din cele 3 fire se afla o termorezistenta care se arde sau se dezlipeste cositorul si se intrerupe.daca nu ma insel ea contribuie la inchiderea circuitului electric pentru pornirea pe treapta 1 a venitlatoarelor/
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa intelegi rolul functional al termocuplei,rezistentei balast,termorezistentei si al sigurantei termice...,altfel,greu te vei face inteles
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
incearca sa explici tu daca eu nu stiu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Depinde cit platesti pe ora...,doar suntem intr-o economie de piata...Glumesc,desigur! Cind ai net-ul la indemina,te mai plingi de surse de inspiratie...,problema e daca vrei sa inveti...!
  • mihai silviu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2015

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu masina .este un opel astra h. pana acuma nu imi pornea ventilatrul chiar daca apa fierbea. acuma porneste imediat dupa ce pornesc motrul si se opreste numai cand opresc motorul. stie cineva ce se intampla si care este problema,cum pot sa o rezolv. va rog ca nu stiu ce sa-i mai fac
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu ne-ai dat toate datele necesare.
-Cum era radiatorul (cald,rece),cand nu pornea ventilatorul si fierbea apa in motor?
-Ce temperatura afisa pe bord (a motorului)?
-Acum cand merge ventilatorul permanent,iti mai fierbe apa?...ce temperatura are motorul?...radiatorul are aceeasi temperatura cu motorul?
  • mihai silviu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2015

  • Mesaj Privat
cand nu pornea ventilatorul si imi fierbea apa, radiatorul era fierbinte . acuma ca nu se mai oreste ventilatorul si porneste atunci cand pornesc motorul nu mai fierbe apa.. da merge fara oprire
  • BIG_V

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut!
La Corsa C Z12XE, unde se afla termocupla, pentru ca ma gandesc sa o schimb, dar habar nu am unde sa caut.
Problema ar fi ca porneste ventilatorul de pe radiator imediat ce pornesc motorul, indiferent de temperatura. Din ce am citit pe aici, asta ar fi cam singura cauza posibila - termocupla defecta.
Multumesc in avans!
  • BIG_V

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumita lui Stefan Tolos, care a ajuns la concluzia ca nu are nimic termocupla, ci doar trebuie curatate contactele la relee si sigurante, am scapat de o grija.
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ce contacteai curatat ca si a mea mai face figuri sa curat si eu merci
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
BIG_V a scris:Multumita lui Stefan Tolos, care a ajuns la concluzia ca nu are nimic termocupla, ci doar trebuie curatate contactele la relee si sigurante, am scapat de o grija.
Eu cred ca e o mare,vrajeala...Nici un electroventilator,nu porneste inainte de prag temperatura,daca are contacte oxidate,murdare,etc.,la relee sau sigurante.Sub forma de gluma,o accept...!
  • BIG_V

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
alecsionut a scris:Ce contacteai curatat ca si a mea mai face figuri sa curat si eu merci


Mai bine du-te intai cu ea la tester si apoi vezi ce e de facut.

@big_electro: o fi vrajeala, n-o fi...ramane de vazut. Dar avand in vedere ca omul care a facut diagnoza si mi-a spus asta nu e tocmai un amator, tind sa cred ca stia ce zice.
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Paradoxul e ca mie pe loc imi porneste la 92 93 de grade daca o las pornita fara sa o misc si cand merg in coloana porneste la 98 100...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR