Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut am un astra clasic 2 nou are doar 11 mii de km, in timp ce ma deplasam la o viteza de maxim 20 km/h sau forfecat prezoanele si mia cazut roata. cand am ajuns la service fiecare isi dadea cu parerea, ba ca am strans prezoanele prea tare, ba ca nu le-am strans bine, ba ca e defect tehnic. dupa o saptamana m-au sunat si miau zis ca nu intra in fisa de garantie deoarece cand am facut pana nu am schimbat roata la ei la service..........stie cineva cum pot sa rezolv problema?







Ultima modificare facuta de brandyboy la Dum 06 Apr, 2008 9:24 am, modificat de 4 ori in total
Skip ads

  • sam_mntn

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mi-au zis ca nu intra in fisa de garantie deoarece cand am facut pana nu am schimbat roata la ei la service
Extraordinar. Asa ceva nu am mai auzit! Shocked Exclamation
Fa plangere la opel despre prezoane si despre service-ul unde ti-au zis faza. O sa vezi ca daca ameninti cu judecata, o sa se rezolve foarte repede. E ridicol.
  • motardu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut!Doamne-fereste ,ce intimplare! Domnule te poti considera un mare norocos....Ce te faceai daca erai pe autostrada si mergeai cu ...130 km/h?Nici nu cred ca vrei sa ne gindim........Oricum intimplarea ridica o problema mare.Si iata de ce.Pe vremea cind aveam Dacie am facut o pana la o vulcanizare oarecare.Dupa un timp am vrut sa umblu la roata(spate)si surpriza...nu am putut sa desfac piulitele de la prezoane.Am tras cit am putut cu chei inelere,am facut pirghie cu o ranga sanatoasa...nimic.Incredibil...mai,mai sa sficuiesc piulitele si asta cu o cheie inelara...Pina la urma am pus mina pe o dalta tapana si un ciocan pe masura si prin bataie am reusit.Dar piulitele erau taiate aproape un sfert...Si asta de ce sa intimplat?Pt ca au fost strinse la vulcanizare cu cheia pneumatica ,care de fapt este o cheie industriala si care prin bataie poate stringe piulitele la cupluri foarte mari ! Cupluri care ating rezistenta la rupere a materialului din care este facut prezonul....Lucru care este cel mai probabil ca v-i sa intimplat....De aceea s-au retezat toate patru in acelas timp...Un defect ,un viciu ascuns s-ar fi retezat un prezon,prin absurd hai doua ,dar toate patru......este clar ca au avut o cauza comuna.Asa ca ,un lucru marunt respectiv o pana facuta la vulcanizare iata cum ajunge sa n-e puna vietile in pericol!
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
oki........miau zis si la service ca posibil sa fi fost stranse prezoanele prea tare...dar ultima data am avut pana pe acea roata cu 2 luni jumate inainte, si roata am schimbato eu nu cei de la vulcanizare, si nu cred ca e posibil sa strangi un prezon atat de tare incat sa ii faci fisuri cu cheia care e in dotarea masinii cand o cumperi, asta ar fi insemnat sa bat cu un ciocan in cheie cand am strans prezoanele............
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu ,am un post de prin vara .si nimeni nu m a crezut. Cred ca este o problema cu otelul prezoanelor. Faza tare la mine este ca s au rupt cand am frinat in spatele unei masini de politie si i am atins putin Cool .Acum am schimbat toate prezoanele ,si am pus de supernova care sint identicesi mult mai ieftine
  • bebe2284

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
e incredibil ! la o masina noua sa se rupa prezoanele. mi-e si frica sa mai ies pe strada de cand tot aud de probleme cu rotile. o amica de-a mea s-a rasturnat cu un astra acum 2 saptamani pentru ca i s-a rupt roata din stanga spate din fuzeta in urma unei manevre bruste la 130/h. noroc ca ea nu a avut absolut nimic. acum ma intreb eu ...cum putem sa ne dam seama din timp de asa ceva, de eventualele fisuri la fuzete, tamburi, placute, punti, etc. masina aia a fost si pe tester si pe elevator si chiar nu s-a vazut nimic.
  • bastard

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2007

  • Mesaj Privat
chiar ca nam auzit nici eu asa ceva pana acum dar vad ca toti au mai auzit si culmea numai pe la opel.hmmm?imi schimb parerea despre ei.
  • bebe2284

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mda...chiar am intrat la idei rau de tot. cum o fi la 130/h sa se lase masina in jos de spate si sa vezi cum te depaseste propria roata? Rolling Eyes Crying or Very sad sau cum o fi sa ti se rupa prezoanele la franare? Shocked
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
hmmm ...se pare ca au inceput sa se zgarceasca si sa foloseasca aliaje "de 2 lei" producatorii....trist...kestia asta se intampla la toate marcile nu neaparat la opel
  • bastard

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2007

  • Mesaj Privat
razvu sincer eu nam auzit la un bmw sau mercedes asa ceva.si sincer nu cred ca sa intamplat des poate chiar deloc.asta nu-i o chestie minora cum ziceau mai sus si ei la 130 sau mai mult nu-i bine sa vezi roata ca o ia pe langa tine.oricum opel e masina buna dar o chestie ca aceasta trebuie sesizata si iti pui si niste semne de intrebare.
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
oki eu am inteles ca e o masina buna si de asta am cumparato, dar am avut o mare dezamagire dupa aceasta faza......va ganditi ce faceam la 130, bine eu ma gandesc ce faceam la 70, 80 intro curba, sau chiar pe drum drept, e dureros cred ca ma dadeam peste cap putin, daca era pe spate aveam o sansa sa mai stau pe strada......asa la mine e pe dreapta fata si sigur paraseam carosabilu, acum mie frik sa mai merg cu masina, stie cineva unde si cum se poate cere o verificare la prezoane?
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
apropo stie cineva un site sau vreun nr de tel unde sa pot discuta cu cineva de la opel?................
Skip ads

  • motardu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este o problema specifica Opel...ci este o problema legata de rezistenta materialelor.Cei de la Opel daca ar vedea cu ce se string piulitele la vulcanizare in Romania s-ar lua cu miinile de cap! Faptul ca a-ti facut pana cu doua luni inainte si le-ati strins la mina nu are importanta atita timp cit fisurile in material erau prezente.Nu a mai fost decit o chestie de timp pina ca acele fisuri sa se uneasca si prezonul sa cedeze,iar la cite gropi luam noi prin Bucuresti.........
Cu un proces cred ca este cam complicat si sansele de reusita.......minime,cred.Oricum daca doriti incercati pe forum poate este un membru student la politehnica si poate arata prezonul rupt profesorului de rezistenta materialelor si sigur acesta dintr-o privire-si poate da seama ce sa intimplat.
Dar problema ramine.Ce facem acum,mergem la reprezentanta Opel ca sa facem o banala pana? Nu, rezolvarea este mai simpla.Ii punem pe <<Ciuvecii>>de la vulcanizare sa stringa piulitele la mima,cu cheia si sa nu mai foloseasca cheia pneumatica!
  • brandyboy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca te uiti mai sus ai sa vezi ca am mai explicat o data ca am fost la vulcanizare doar sa faca pana .................roata am schimbato eu, si am strans prezoanele cu cheia care e in dotarea masinii, ori nu cred ca e posibil sa stranga o persoana asa tare la cheie incat sa faca fisuri unui prezon..........in liceu faceam practica in service am intalnit la solenza si la supernova prezoane care pt a le desface trebuia sa bat cu ciocanu in cheie.............alea nu sau mai rupt............oricum un proces nu mar interesa...........da am intzeles ca se poate verifica daca un prezon are sau nu fisuri...........si se poate verifik si rezistenta materialului.....asta chiar mar interesa pt siguranta mea...........
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor va spune ceva :
tightening torque - steel wheels 110 Nm
tightening torque - alloy wheels 110 Nm
Cuplul de strangere nu e inventat acum. Cati credeti ca respecta asta la schimbarea rotilor? Mecanici mai mult sau mai putin meseriasi iti rad in nas cand aud de dinamometrica. Ba mai mult a aparut sintagma " cheie de chiulasa" parca numai la chiulasa trebuie respectat cuplul. Deci sa nu ne miram.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred că un cluplu mai mic şi neuniform poate face cel puţin tot atâta rău cât un cuplu mai mare dar uniform. Deşi cheile pneumatice de la vulcanizori au un cuplu prestabilit, nu am întâlnit încă mecanicul care să ştie cu ce cuplu strânge. Toţi merg pe principiul: "când strângi să râzi iar când desfaci să plângi". Chiar ieri am văzut la un camion 2 prezoane rupte în momentul strângerii cu o cheie electrică cu percuţie.
  • bastard

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hai ma asta cu vulcanizarea e caterinca ce naiba, daca era vina lor trebuia sa stam toti in parcare cu masinile pe caramizi fara roti ce naiba.mati omorat cu forte Nm.astia la raliu sau nascar cu ce strang rotile cu mana?Smile)sa fim seriosi si nu conteaza ca alea-s de pista si a noastre de strada ca si astea ajung la 200 km/h si nu vrei sa ai surprize cu prezoanele.asta ori e ghinion ori e materialu prost.acum nici aia de la vulcanizare sa nu exagereze cu stransu normal ca se rup.oricum o dam in altele vad.brandyboy vezi ca dancuciureanu e din iasi mi se pare ia legaatura cu el ca sigur se pricepe si nu bate campii cum facem noi.
  • bbucuresti

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si uite asa vedem si noi ce inseamna o masina nemteasca facuta in polonia sau alte tari,materiale si aliaje de tot rahatul!sfatul meu este ca cei care si-au luat masini fabricate in polonia sa-si schimbe prezoanele cu altele care provin din germania sau de ce nu rusia,stim cu toti ca rusii fac lucruri durabile can este vorba de otel
  • mihaicristi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
asa este cum a zis petrecila, forta maxima de strangere a prezoanelor este de 110Nm, ei bine pistolul cu aer de la vulcanizare la capacitate maxima e de 300Nm...deci e normal sa se reteze prezoanele.....fiecare pistol are un buton de reglare afortei de strangere, dar "vulcanistii" astia il tin la 300Nm ca sa scurteze timpul de infiletare a prezoanelor.......mie mi-au retezat 3 prezaoane Rolling Eyes .de atunci la vulcanizare mi le strang EU cu cheia.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu acum cateva zile cand am schimbat rotile de iarna cu alea de vara! Cand sa desurubez unul din prezoanele de pe stanga spate, s-a rupt! Acum merg doar cu 4 prezoane din 5 pe respectiva roata. Problema e ca nu stiu cum sa scot bucata de surub rupta in butuc! La un singur service am fost pana acum si mi-au spus ca ei nu pot sa scoata capatul rupt din butuc! Trebuie sa schimb butucul cu totul sau exista o rezolvare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR