Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vectra a c20ne,1992 :rezolvat problema zgomot ciudat in zona distributiei ! inlocuit curea distributie,cea veche(desi nu era veche deloc) nu era montata bine,la punct,si atingea de carcasa de plastic a distributiei provocand acel zgomot. mii de multumiri domnului mecanic !
Skip ads

  • stelian_bas

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sall am si eu un opel vectra b 1.8 16v 1996 si am schimbat recent distributia si consumabilele,dupa schimbarea lor la pornire se aude un zgomot pana se incalzeste motorul dupa care dispare dar nu definitiv. Cand am fost la mecanic sa schimb mi a spus ca era sarita de pe punc ca era cu un dinte in fata dupa semnele care au fost date de un alt mecanic,si a zis ca o pune la punct,dupa ce am terminat am pornit masina si a incput sa se auda acel zgomot ceva de genul tacanit,el a zis ca e cureaua noua si lana se lasa...!dar dupa ce am plecat de la el la cam 2 km s a aprins becul la motor acela cu fulgerul in mijloc si nu mai tragea masina deloc ma facea si o dacie nu mai avea putere. Am fost iarasi la el si a puso la punct exact ka in fabrica nu s a mai luat dupa semnele pe care lea dat aia.Intradevar acum trage msina bine de tot dar tacanitu nu a disparur si nici beculetul,l am intrebat si a zis ca e de la garnitura de etansare la galerie nustiu ce sa cred?inaite nu facea de loc, si acum e si mai zgomotos motorul? alti au zis ca poate fi si de la ulei,dar am bagat 10w40 castrol si aditiv. ce test trebuie sa ii fac si cat ma costa?
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca si lkn a patit aceiasi chestie!
nenea ala care t-ia schimbati distributia nu a pus motorul la punct.
sa o puna la semnele pe care le-a gasit. sunt facute de nemti si din cate stiu nemtii nu se joaca cu asa ceva. du-te inapoi si pune-l pe nenea mecanicul sa o faca sa nu s mai auda. e masina nemteasca si nu merge vraja cu " e cureua stransa sau larga" sau c pana mea mai zice ala acolo! daca e service si ai factura du-te la protectia consumatorului.
  • stelian_bas

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
intradevar LKN a re dreptate dar la mine a puso dupa schema a doua uara si am urmarit,pica totul la punct,tot tot. si acul de la rola intinzatoare si tot,se vede in schema. EU VREAU SA STIU CE TEST TREBUIE SA I I FAC SI CAT MA COSTA?

Skip ads

  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
inainte sa schimbi distributia troncanea?
despre testare poti lua legatura cu maiandrei de pe forum si iti da detalii despre c poti testa si c nu
  • stelian_bas

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu troncanea.mergea super bine.nu aveam probleme cu ea.uni zic k ar fi de la ulei,k e prea subtire de se aude tacanitul si motorul mai zgomotos.dar am bagat 10w40CASTROL+aditiv. EU VREAU SA STIU CE TEST TREBUIE SA-I FAC SI CAT MA COSTA?
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
naspa treaba!
ala e clar ca a gresit ceva atata timp cat a mers bine si acum nu mai merge.
nu cred ca de la ulei se aude asa zgomot.
ia legatura cu <maiandrei> de pe forum sa iti zica cu testerul c s poate face si cat costa
  • lkn

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu prea are ce sa-ti faca testerul,si la mine cand se auzea tacanitul am pus un bosch KTS si nu mi-a dat nici o eroare.
vestea "buna" pentru mine e ca tacanitul s-a intors dar de data asta cred ca e de la injectoare,am pus KTS-ul din nou si n-am erori deci astept sa crape ceva nu ma mai chinui sa aflu care-i problema.
Skip ads

  • nitrouxm

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@stelian_bas daca tot vrei sa iti faci un test de ce nu incerci testul cu afrafa care nu costa nimic si daca ai erori iti apar
Cu zgomotul acela eu as verifica cat mai curand ...pentru ca un prieten de pe forum la fel a schimbat distributia si dupa avea un tacanit care mecanicul i-a zis la fel ca e cureaua noua pana se intinde si ........s-a intins.......o reparatie de 1000ron ce a inclus 14 supape strambe ,rectificat chiuloasa si tot tacamul.
Ce s-a intamplat defapt.......mecanicul nu i-a intins cureaua din intinzator la pozitia NEW si a lasat-o la pozitia USE atunci ea cand s-a slabit a inceput sa bata intinzatorul(zgomotul de acolo se auzea)si pana la urma s-a rupt surubul de la intinzator care a dus la saritul de la punct si la avariile de rigoare. Daca ai schimbat pompa de apa si nu semana cu cea care a fost pe masina( adica e un model care nu are catare care te ajuta sa o pui la locul ei si se pune dupa schita care e in cutie)el nepunanand-o la locul ei , cureaua nu se intinde cum trebuie chiar daca intinzatorul e reglat corect , ea flendura si poate sa sara de la punct.....asa ca mare grija.
Daca folosesti un ulei mai subtire dacat inainte se poate sa iti bata tachetii mai ales dimineata .....si dupa ce se incalzeste bat mai incet, acelasi lucru am si eu la un tachet .
  • crazy

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
gugulanul83 a scris:Salut.
Si eu am un Vectra B din 96, 1.6 16v. Am luat-o de curand. Are 212000 km si la inceput morotrul mergea super. Am schimbat distributia, filtru de aer, polen, benzina, toba finala. Dupa vreo 100 km ma lasa in intersectie. Moare motorul din senin. Incerc s-o pornesc si dupa 2-3 chei merge, dar in reprize + martorul check engine aprins. Am chemat niste prieteni mecanici care mi-au zis ca e de la alimentare + benzina proasta. I-au dat niste forje si au inlocuit bujiile (era noapte si nu am gasit unele noi). Am mai mers de atunci vreo 300km. Mergea masina dar cateodata se auzea un tacanit. Totul ok pana sambata. Am fost sa-mi sudez un flexibil nou si dupa vreo 10 km motorul tacane din nou si check engine aprins. Ma supar si fac testul cu agrafa. Codul era 1405, adica probleme la valva EGR. Din cate am citit nu e o problema capitala, dar motorul face din ce in ce mai urat. Tacanitul e groaznic. Azi dimineata cand am pornit era super tare. Dupa ce s-a incalzit motorul, a cam disparut, dar nu mai trage si se simte ca ceva nu e in ordine (are si alt sunet) si turatia fluctueaza la relanti.
Vreo idee ce ar putea fi?
Mersi.


Am patit-o si eu inseamna ca tre sa schimbi debitmetrul de aer care nu este chiar ieftin si poate plus si sonda lambda.
Iar trancanitul care iti dispare dupa ce se incalzeste motorul este de la galeria sparta si nu mai trage,si in prezent asa circul cu el pina nu imi gasesc la motorul de X18XE o galerie de iesire potrivita second-hand,am auzit ca se poate si suda dar nu tine.In plus mi se tureaza motorul cind il bag in neutru,nu ma intreba de la ce dar cred ca de la sonda lambda,ca numai aia nu afost schimbata pe ea.
  • dependentu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea. am si eu un opel vectra b x16xel si functioneaza perfect dar an sarcina sau la schimbarea vitezei am un sunet tare ciudat. ca si cum ar fi o tabla desprinsa undeva la motor,se zbate sai vibreaza tare urat si suna tare dar repet numa la turatie mare sau sarcina. daca stiti ceva de asa ceva sami ziceti si mie !
  • paullll

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2016

  • Mesaj Privat
se aude un tacanit si nu stiu de unde am dat cureaua de accesori jos tot degeaba acest zgomot se aude ba din distributi ba din soatele alternatorului ba din catalizator nu stiu ce sa cred opel vectra 1.8 2001 climatronic
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu as zice sa verifici distributia sa fie pusa corect....si eventual sa cureti EGR.
  • nirolf

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut. o sa "resuscitez" acest topic ca sa nu mai deschid unul nou, pt. ca e cel mai apropiat de ce mi se intampla si mie. La turatii mici (900-1600), cand motorul vibreaza, se aude si un zgomot metalic (bile care dau una in alta, suruburi care se lovesc unul de altul...nu stiu exact cum sa explic), care nu sunt sigur de unde vine...ori de sub masina-fata (catalizator-evacuare), ori din dreapta-fata (distributie, transmisie). Esapamentul l-am verificat si pare ok. Opel Astra G '99, 1.6 16v, 101 CP. Urmeaza maine sa o pornesc fara cureaua de accesorii. I-a dat cineva de cap. As suspecta si canistra de vapori, dar e ultima pe lista mea, pt ca am verificat-o anul trecut si era ok.
  • nirolf

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
rezolvat: erau intermediara si finala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR