Ai uitat parola?


  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 639
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DTI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Oct 2008

Nu e la fel ca mai sus,la mine gurile de intrare iesire calorifer sunt rotunde cu buza,iar colierele sunt din plastic prin stragere cu mana pana face un click.....,prin strangere se apropie teava fortand oringul sa stea etans si dupa aceea se poate pune colierul. Am reusit sa montez la loc cu foarte mare greutate...spatiu de acces mai deloc...aproape ca era sa ma las pagubas,timp de chin doar pt.oring cred ca 2 ore.Asa arata caloriferul si colierele.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

nelu.1270 spune ce sistem de incalzire ai pe masina (ma refer la producator).
Poate mai sunt colegi care au ca tine.
  • nirolff

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2010

salutare....va rog ajutati ma si pe mine! Am demondata caloriferul (sistem Behr) am spalat bn cu otet (l am lasat o zi si o noapte), dupa care am pus garnituri noi si am incercat sa l pun inapoi dar nu mi reusesc....in coducta stanga (cea de langa pedala de acceleratie) am reusit intr un final sa il bag si am pus si oring....insa in dreapta nu am reusit sub nicio forma 3 ore m am chinuit fara rezultat.
Va rog sa ma ajutati daca stiti cum ar tb exact pus in ce pozitie teb impins ca sa intre in ambele conducte...mai demontez cv la ea?...bordul?....sunt disperat sincer...m a epuizat psihic caloriferul ala....Ms si o zi buna sa aveti
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

nirolff
Poti spune ce sistem de incalzire ai pe masina BEHR sau DELPHI
Si ceva poze cu:
- caloriferu si urechile unde intra sigurantele de prindere.
- garniturile (codul de la ele)
- conductele unde vine prins caloriferul.
- Si o poza cu capacul unde vine filtru de polen,
- Si ce sistem de incalzire crezi ca aveti pe masina BEHR sau DELPHI.
__________________________________________________________________________
Ce am inteles de la baieti
Capacul de la filtru de polen este prins la:
- BEHR cu clame
- DELPHI cu surubele
https://www.clubopel.com/vie...p?p=397051#397051
__________________________________________________________________________

Daca aveti BEHR

(nu folositi sigurantele de prindere de metal (cu care vin oringurile, folositi pe cele de pe masina din aluminiu alfel rupeti urechile de prindere de pe calorifer sau conductele si daca veti incerca sa le indrepti se vor rupe ca doar este aluminiu.)
https://www.clubopel.com/vie...p=1554848#1554848

https://www.clubopel.com/vie...p=1687409#1687409
https://www.clubopel.com/vie...p=1690778#1690778
______________________________________________________________________________________________
Cu cheia franceza si cu carpa facuta in doua, pe capul de la franceza |(capul sigurantei) ca tampon se strange cu simt cu grija pina intra in pozitia corecta cum arata si colegul mai sus.
Sau cum credeti voi ca puteti fara sa stricati ceva.


Prima data a facut o proba pe calorifer sa vad cam pana unde trebuie sa intre siguranta.
Eu am facut cu cheia franceza si cu carpa pe capul sigurantei si cu grija ca doar ma jucam cu bani mei.
Si cu siguratele de prindere de pe masina cele din aluminiu (nu cele de metal cu care au venit oringurile cu ele stricam ceva sigur.)
_____________________________________________________________________________________________
La DELPHI cred ca asa arata. (Daca va uitati la prima poza are mumai suruburi de prindere.) La BEHR sunt clame acolo.



Ultima modificare efectuata T.ion la Lun 20 Oct, 2014 12:16 pm, modificat de 5 ori in total
  • nirolff

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2010

am spus e sistem BEHR....si am specificat ca am reusit sa bag cum tb conducta din dreapta (cea de langa pedala de acceleratie) in calorifer si am pus si oring insa in stanga nu mai intra....
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Asa am crezut si eu ca este bagata suficent, daca este bagata complet trebuie sa arate cam asa. (ca in Link)
https://www.clubopel.com/vie...p=1690750#1690750 Vezi pozele si explicatile.
Culoarea verde este carpa.
Cam asa ceva trebuie sa fi (acolo trebuie sa intre la iesire, ca cel de pe calorifer daca te uiti atent cam acelas lucru este.)

- Cu franceza mi se pare cel mai usor si fara efort mare (este greu pana pozitionezi franceza este locul cam stramt cine te grabeste).
- Doar trebuie sa te asiguri ca ai caloriferul pana in capat sa poata prinde inelele cu sigurante.
- Si se strange cu franceza cu simt si cu grija pana unde trebuie sa ajunga si se verifica daca au iesit prin spate pe unde trebuie (poza 2) si GATA.
https://www.clubopel.com/vie...p=1690750#1690750 Vezi pozele si explicatile.

Cu grija si rabdare vei reusi.
  • nirolff

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2010

problema mea nu are plegatura cu oringurile...poate nu ma fac inteles....am probleme cu cele 2 conducte si caloriferul proriu zis pentru ca nu mai reusesc sa il bag cum tb in conducte....pur si simplu nu mai intra...exist vreo poziti in care tb sa bagi caloriferul sau nu stiu?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Cate garnituri vechi (uzate) ai, daca nu sunt 4 (2 si 2), ai una ramasa pe undeva verifica piesa din plastic sau pe masina pe tevi.
Caloriferul este in pozitia corecta vezi pozele intr-o parte are mai mult, pana la primul orificiu. (partea mai mica spre sofer.)
Poti pune niste poze.

Asa trebuie bagat in pozitia aceasta. (eu asa l-am scos si asa l-am si bagat)

Eu ma opresc aici ai informatii suficente sa poti reusi.
Sau nu am explicat eu prea bine, eu atata pot face.


Ultima modificare efectuata T.ion la Lun 20 Oct, 2014 2:21 pm, modificat de 7 ori in total
  • nirolff

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2010

intrebare: e mai bn sa pun garniturile pe conducta (alea din masina si nu alea ale caloriferului) si apoi sa bag caloriferul?
  • nirolff

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2010

salutare di nou....am reusit sa montez caloriferul pe masina, dar surpriza nu se incalzeste cum trebuie e doar amortit...conductele care intra in el sunt fierbinti (nu poti tine mana pe ele). Vin cu o completare, mi am luat si calorife nou nout. Care ar mai putea fi cauza?
exact asa arata al meu...asta este robinetul...sau cum se numeste la partea aia incercuita cu rosu?
prezinta si un mototas si se cupleaza la un fir (si are un zgomot ciudat, un barait).........as vrea sa stiu daca asta este robinetul? sau mai exista altul....cum arata si unde este pozitionat. Va multumesc mult.

O zi buna
  • serginio1781

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Pot sa pun siguranta di dreapta de la tevi fara sa mai dau carcasa de la calorifer jos
  • serginio1781

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

nirolff a scris:salutare di nou....am reusit sa montez caloriferul pe masina, dar surpriza nu se incalzeste cum trebuie e doar amortit...conductele care intra in el sunt fierbinti (nu poti tine mana pe ele). Vin cu o completare, mi am luat si calorife nou nout. Care ar mai putea fi cauza?
exact asa arata al meu...asta este robinetul...sau cum se numeste la partea aia incercuita cu rosu?
prezinta si un mototas si se cupleaza la un fir (si are un zgomot ciudat, un barait).........as vrea sa stiu daca asta este robinetul? sau mai exista altul....cum arata si unde este pozitionat. Va multumesc mult.

O zi buna

cum ai scos si tevile care intra in H-ul de plastic pt ca nu pot sa bag siguranta din partea dreapta
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Tevile nu trebuie le scoti, numai H acela cu tot cu calorifer caloriferul.

[quote]Pot sa pun siguranta di dreapta de la tevi fara sa mai dau carcasa de la calorifer jos [/quote]

Cam greu dar nu imposibil.
- Problema se pune cum impingi caloriferul in tevi, sa poti pune siguranta.
- Si cum impingi siguranta (poti incerca cu o franceza si cu carpa ca tampon si verificand permanet daca siguranta intra in spatele la bucla de pe tiava si daca intra unde trebuie.
https://www.clubopel.com/vie...p=1735682#1735682 Este semnat in poza cu sageti pe unde trebuie sa iasa siguratele.
- Foloseste sigurantele de aluminium care au fost pe masina nu altceva.
- Sa scoti antigelul sa nu iti curga in masina.


0) Scoti Antigelul.

1) prima data scoti aceste doua surubele de la tavita pana nu sunt scoase nu poti sa faci nimic OK.

Eu l-am scos intr-un service (restul mi-am facut treaba cu caloriferul) si am montat suruburile de la tavita tot in service, daca faceam toata treaba in service ma scutura de ceva bani.


2) Dupa bagi o surubenita in bucla sigurantelor si scoti sigurantele de pe tevi, si de pe partea stanga si de pe partea dreapta. (mare grija sa nu le strici, este bine sa folosesti tot siguratele de aluminiu de pe ea cu cele de fier se strica tevile si caloriferul asa ca mare grija.)
- Bucla sigurantelor se vede in poze.


Restul cum se face gasesti in prima si in ultimile pagini, de scos este mai usor, de pus inapoi este mai greu, cu grija si rabdare si ceva motivatie (vei avea nevoie o sa zici cine te-a pus sa te apuci.) vei reusi.
Foloseste o cheie franceza la montare iti va fi mai usor.
  • serginio1781

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

2 zile mia luat ca nu intra siguranta din dreapta...aseara intrase dar mam trezit cu ditamai lacul de acumulare...orikum am scos antigelul si iam pus apa pana maine sa vd daca mai curge...orikum dupa ttutorial mam luat si a mers treaba pana la siguranta...am sa pun numai carcasa azi la calorifer...restul maine...sigurantele din set erau tot de aluminiu...ms mult de ajutor...am rezolvato...am impins caloriferul mai intai din dreapt pe conducta cat sa nu sw mai vada buza de la teava si am bagat siguranta...in stanga merge mai usor...
  • serginio1781

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

[quote="serginio1781"]Pot sa pun siguranta di dreapta de la tevi fara sa mai dau carcasa de la calorifer jos[/quote] raspund tot io pe verificate nu merge acoasa
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra y1,7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2009

Multumita colegilor, care au postat detaliat aceasta operatiune de schimbare a o-ringurilor, am reusit si eu astazi sa le schimb, de fapt am schimbat si caloriferul, insa am o mica problema, nu baga cald deloc. care sa fie problema? H-ul din plastic este cald, insa caloriferul este rece desi in bord, indicatorul arata 90 grade.
trebuie facuta aerisirea intr-un fel anume?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Furtunele de tur - retur cum sunt ( cand antigelul este la 90C )
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra y1,7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2009

sunt doar caldute, chiar si vasul nu e fierbinte
e doar un pic caldut
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,065
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Si furtunul gros care pleaca de la termostat spre radiator de racire cum este.

Daca este tot caldut posibil sa fie termostatul pe deschis sau ventilatoarele merg in continuu.
Sau ceva infundat.


Ultima modificare facuta de catre T.ion la Dum 23 Nov, 2014 1:29 am, modificat 1 data in total
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra y1,7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2009

tot asa, foarte putin cald, sa fie problema la termostat? dar pana azi nu am avut probleme...sau sa nu se fi aerisit bine instalatia?
Mentionez ca pana in 88 de grade radiatorul din fata e rece, de la 88 in sus e fierbinte si el. deci pare sa fie ok termostatul nu?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide