Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Hai sa ne mai descretim fruntile! As putea pune la o bicicleta de competitie (cursiera) roti mai late, cam de o palma? Vreau sa-i sporesc performantele pe asfalt. Nu e off topic!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Marea problema la cauciucuri late e solicitare cutie viteze si EPS. O depanare cutie e cat una second la ghici cat va tine, cost cam 200euro, un EPS second tot 200euro.

EPS pica foarte des la Corsa C ca pun toti cauciucuri late.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am citit mult si bine intre timp despre eps-ul Corsei de care nu m-am lamurit, este identic cu al Agilei? caseta presupun ca nu este.
Din cate am citit, problema este inca din perioada garantiei si am impresia ca este defect arhicunoscut. O alta problema este calibrarea care am inteles ca daca nu este facuta atunci cand arde iarasi face probleme. Bateria. O cauza zic eu mai frecventa in Romania este umblatul in caseta fara a avea habar.
Trebuie luat in calcul ca multe din masini au fost aduse pe platforma. Si cred ca nu in ultimul rand, lovituri sau derapaje care pot afecta. Referitor la uzura prematura din cauza pneurilor nu am gasit nimic probabil ca nu sta nimeni sa faca un studiu. Orice este posibil sa afecteze cutia si coloana inclusiv un derapaj in bordura sau o ditamai roata pusa la o masina cat un puricel.
La Agila am vazut ca nu sunt probleme frecvente decat legate de caseta iar aici fabricantul da inlocuire pe care eu personal am. Ca unii zic ca nu trebuia sa dau banii? Nu stiu si nici nu vreau sa comentez. Un lucru stiu sigur: inca 300 mii poate duce caseta fara probleme.
Daca nu ma insel principala sau prima piesa afectata de pneuri late este rulmentul.

http://www.corsa-c.co.uk/fo...g-%28EPS%29-Fault

http://www.flickr.com/photo...2157622964016248/

http://www.mgf.ultimatemg.c...s_reset/index.htm

http://www.clubcorsa.ro/index.php?topic=805.0
  • TM88BDL

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, am pus si eu de curand cauciucuri 165/65/14 Firestone si nu e nici o problema.(diferente sunt: demaraj la virajele pe loc, etc). Dar cel mai important mi se pare faptul ca pana acum cand dadeam in cate o groapa parca rupeam masina, e , acum treaba sta putin mai bine Smile >mentionez ca la 155/65/14 mi-a intrat roata intre asfalt si linia de tramvai atat de inguste erau.
Eu le recomand cu incredere tuturor agilistilor
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa 2 ani si juma de all season dar mai ales de 165/60/14 recunosc ca a fost oarecum o prostie.
1) imi clantaneau dintii la orice groapa
2) masina nu avea frana suficienta
3) masina rigida
4) schimbul de anvelope pentru uzura se face prematur desi costa 280 lei sau poate mai mult nu mai retin un cauciuc Goodyear luat la prima mana in Romania. Prematur inseamna ca nu apuci schimbul nr.2 de placute, adica undeva la 40 mii limita de bun simt ca daca vrei ajungi cu el si la azot. Am ramas stupefiat ca atunci cand ai o evidenta stricta pe km a pieselor uzate lucrurile nu stau roze.

avantaje
1) nu mai schimbi anvelope sau jante
2) stabilitate dar nu cunosc daca din anvelopa sau din dimensiune
3) bune la zloaie sau acvaplanare

Am montat Fulda ecocontrol 155/65/14. Impresii: stabilitate, ori asa este ori imi da impresia ca accelereaza mult mai tare, senzatia de soft la nivel de groapa, zic ei la teste: consum mic, frana mai eficienta, o marire de viata cu 6 mii de km si inca cateva pe care tind sa le cred
http://www.youtube.com/watch?v=qOksktEfHo4
http://www.fulda.com/fulda_...control/index.jsp
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fulda cu dimensiuni de origine am si eu, fac 4-5 ani, fara probleme.
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am anvelope de iarna 165/70/14 pe jante 5J / ET 0 si cred ca sunt cu putin peste limita maxima a masinii,fiindca daca trec cu viteza ceva mai mare peste relantisoare,imi ating pe fata;iar daca am ceva greutate in portbagaj sau 4 pasageri in masina,imi ating si pe spate . Pe aceleasi jante am pus 165/65/14 de vara si problema aceasta a disparut.
Concluzia mea:nu e recomandat sa treci cu mult peste recomandarile producatorului,fiindca pot aparea probleme in:directie,suspensie si consum.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Excelente anvelope, franare eficienta, ploaie mai mult decat trebuie, stabilitate mai mica decat 60, la factorul gropi super moi, la capitolul parcare, sta la fel ca si 60, putin parca desumflate dar este doar o impresie, silentioase, consumul de combustibil nu l-am testat se simte ceva dar urmeaza, pretul este ok daca cautati bine, eu am dat 185/ bucata cu dot feb 2013 made in Poland. Nu mai pun 60 pentru ca nu sunt de Romania. Se simt gropile.

Nu aduna pietre intre striatii. Nu am testat la peste sa vad ceva cuie. Nu am testat franarea de urgenta.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si cum se apropie sezonul, am ravnit repede la o anvelopa din clasa medie, FULDA kristall montero 3 m+s 155/65/r14. Pretul convenabil, identic cu cel de pe ebay.de, 1913 dot. Au venit repede in circa 3 zile din Bulgaria. Par in regula si nu sunt facaturi cu toate ca pe ele scrie MADE IN TURKEY. Am cautat si exista fabrica. Sper sa nu am probleme comparativ cu all seasons de la Goodyear.
Pareri bune de o parte iar altii, nemtalai care cumpara din Germanica anvelopa nationala Made in Turkey, contra mai ales ca nu intelegeau de ce s-a pus 65 gr de plumbulet la o roata. Dupa ce au vazut provenienta s-au resemnat. Altii din Romanica zic ca au iesit din gheturi mari cu ele.
  • mariusabo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2004 G13BB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am avut la Fabia acest model. S-au comportat incredibil de bine prin nameti.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Apropo de dimensiuni.Azi la semaforam vazut o Agila cu anvelope de iarna 175/65/14!Ce ziceti?Nu am mai auzit!Era o doamna ,am oprit si am intrabat-o cum se comporta si mi-a spus ca e OK.Nu atinge in viraje,nu se aprinde martorul EPS si nici pe spate zice ca nu-i atinge cu toate ca roata era la fata cu aripa.La greutate mare ii atingea sigur.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Depinde si de ET- ul jantelor. Iarna sunt ok mai subtirele si nu late.

Ca sa revin, Fulda made in turkish isi merita banutii. Pe locul 7 din 14 clasate la ADAC, nu am nimic de comentat. Nu am ramas blocat, sta bine pe sosea. La frana sunt un pic mai rigide si intra ABS. Trebuie sa ai talpa un pic mai usoara pe frana altfel intra imediat ABS-UL. Acord un 7 spre 8 fata de all seasons good year carora le acord un 5.
Pe Astra am Nexen winguard. Aceeasi nota.
Pe viitor merita o investitie facuta cu cap in anvelope de iarna. Cumparate din primele 5 locuri testate de ADAC. Am mers cu ContiWinterContac TS 850. Jos palaria, merita fiecare banut.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Chiar si cu anvelope de dimensiuni specificate in cartea tehnica, 155/65/R14 am probleme la viraje din cauza zapezii inghetate pe sub aripi. Vara poti pune si alte dimensiuni dar iarna nu te incumeti pe drumuri pline de zapada tocata. Iti atinge pneul de sloiul de gheata de sub aripa, mai ales in capul pragului. In seara asta am crezut c-o sa rup directia. Gheata a facut o priza "beton" pe praguri, bara de protectie si pe aparatorile de plastic ale aripilor iar la viraje hariia roata rau de tot. Chiar nu e spatiu sub aripa, deci nu as sfatui pe nimeni sa experimenteze cauciucuri mai inalte ori mai late pe zapada asta. Nici o deplasare nu se face rectiliniu, mai virezi, mai intorci si-atunci sa vezi probleme. Iarna asta mi-a dat ocazia sa ma conving ca daca ai Agila trebuie sa ai si jante si anvelope de Agila (ma refer la dimensiuni). Mergi si cu altele daca le primesti de pomana sau dai de vreun chilipir ori ai cumparat masina cu alte roti decat cele originale si nu ai alta optiune (adica bani de cele originale). Mai sunt doua situatii: cand mergi doar pe drumuri curate sau tii masina in parcare pana ce se incalzeste afara peste limita de inghet, atunci nu te afecteaza zapada moinata, cade sigura de pe unde se aduna.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa schimb cauciucurile de iarna cu cele de vara si vreau sa imi cumpar unele noi de vara. Cele vechi sunt Firestone 165/60/14 ,asa am cumparat masina! Vreau sa pun 165/65/14 motivul il stiti si voi banuiesc-gropile patriei. Am gasit ca si producatori Tigar, Debica si BF Goodrich .Ce producator imi recomandati?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Fulda recomand dar atentie la dimensiuni sa nu ai probleme la ITP.
Sa dau si o nota celor de iarna: 9+.
Nu am intampinat probleme decat pe gheata dar care nu au probleme.
Celor de vara le dau un 8+ datorita instabilitatii.
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ITP urmeaza sa-l fac in august. Ma gandeam sa merg la itp cu cele 165/60/14 pe care le am , asta insemnand ca la acel moment sa stau sa le schimb sau pana in august cu acestea noi sa merg la RAR sa le trec in cartea masinii. Am vazut si Fulda ecocontrol la 190 lei dar cum stau cu gropile? Altfel daca aveam bani mai multi as fi vrut Pirelli P1 sau Continental ecocontact 5
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu unul sunt foarte multumit pt clasa medie, tigar sunt slabe in teste, debica nu cunosc iar la db multi sstinatori au renuntat din cauza rezultatelor slabe. La gropi sunt ok din punctul meu de vedere.
Cum se simte cu bratele schimbate pe spate?
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cu schimbarea bratelor nu am simtit nicio diferenta Smile).Am montat pe arcurile din spate un furtun si zgomotul s-a diminuat in sensul ca se aude infundat acel zgomot(bataia a ramas dar este mai silentioasa datorita furtunului). Este posibil ca arcul spate dreapta sa-mi joace si din cauza faptului ca masina sta inclinata pe stanga? Ochiometric este lasata de stanga fata si singurele componente ale suspensiei pe fata care nu au fost schimbate sunt arcurile...poate ca arcul fata stanga este mai comprimat si de aceea masina sta stanga lasata si arcul dreapta spate sa joace mai mult ! Repet ....am schimbat tot inafara arcurilor fata. Acum ca tot vb despre cauciucuri am sunat la RAR despre cum trebuie sa procedez pt a-mi trece dim mai mari in c.v si mi-au spus ca trebuie sa vin cu o adresa de la Opel cum ca producatorul accepta pe Opel Agila acest tip de cauciuc respectiv 165/65/14. Am sunat la Opel si mi-au spus ca revin cu un telefon! Este ciudat ca cei de la RAR nu stiu si ma intreb daca pana acum a fost cineva la RAR pentru a omologa aceasta dimensiune de cauciuc?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asta este procedura in toate statele, se cere scris de la fabricant.

Tire Rim Bolt pattern THD CB
155/65 R14 4.5x14 ET45 4x100 M12 x 1.25 54.1
165/60 R14 5.5x14 ET32 / 6x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
165/60 R14 5.5x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
185/50 R14 5.5x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
185/55 R14 5.5x14 ET32 / 6x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
185/55 R14 5.5x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
185/50 R14 5.5x14 ET32 / 6x14 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
195/45 R15 7x15 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
205/45 R15 7x15 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
195/40 R16 7x16 ET32 4x100 M12 x 1.25 54.1
Ce am gasit dar asta nu inseamna ca nu am gasit pe ebay puse de fabricant 165/65 r14


Ultima modificare facuta de 2kappa la Lun 17 Mar, 2014 11:26 am, modificat de 2 ori in total
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Merg pe Fulda! In talon am vazut ca nu sunt trecute dimensiunile, atunci sansele sunt mari ca un politist ce te-a oprit sa nu stie ca defapt 165/65 nu sunt ''legale'', doar daca-ti cere si cartea masinii ar observa! Cred ca merg pe risc pana la urma si nu mai merg la niciun RAR iar la ITP merg pe spaguta daca comenteaza de cauciucuri..nu sunt adeptul spagii dar spaguta se poarta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR