Ai uitat parola?


  • pancu

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuia sa caut NGK sau GM Siemens?....asta asa e, dar am luat si eu in fct de posibilitati.
Oricum,. am vz o foarte buna ameliorare a mersului masinii. Sa vedem in timp, cum se comporta aceasta sonda Facet.
  • Alecs Adrian

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Problema cu care ma confrunt acum este urmatoarea: am constatat de cateva zile ca acum de la turatie are mici oscilatii la relanti. Daca o tin accelerata la 2000rpm, observ cu oscileaza acul turometrului in jos, ca si cum ar gatui-o ceva, apoi revine la 2000rpm. Un alt fenomen ciudat ar fi ca daca dupa un mers constant (si aici ma refer la turatie constanta), calc ambreieajul, acul turometrului scade mult sub 1000rpm pana se opreste.
Are cineva o parere despre problemele mele?
Mentionez ca masina este un Opel Astra G, 2001, 1.6 16v, z16xe

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Curata throttle body=clapeta acceleratie si EGR, vezi la bobina inductie izolatorii de cauciuc sau plastic conturnat.
  • Alecs Adrian

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Domnul Dan, toate mentionate de dvs au fost curatate / verificate.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,231
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Alecs Adrian a scris: Un alt fenomen ciudat ar fi ca daca dupa un mers constant (si aici ma refer la turatie constanta), calc ambreieajul, acul turometrului scade mult sub 1000rpm pana se opreste.
La diagnoza,trebuie urmarit daca in calculatorul motorului,este receptionata informatia de "ambreiaj calcat"...,e important!
  • Alecs Adrian

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Shocked Shocked Shocked Shocked
Programez masina la service si tin lumea la curent. Saptamana aceasta spre sfarsitul ei...
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca mai sunt oameni care vor sa incerce sa demonteze, curete si apoi sa remonteze sonda lambda.
In manualul lui Etzold spune ca, la montare, filetul trebuie uns cu o pasta speciala de culoare neagra altfel filetul va coroda in timp si sonda nu va mai putea fi desurubata. Cum se numeste aceasta pasta si unde se gaseste?

In alta ordine de idei, daca la mine persista eroarea P0136-08 O2 Sensor Heater Circuit Range/Performance (Bank1 Sensor2) mai am ce sa sper ca pot sa curat si sa-si revina?


Ultima modificare facuta de GL10PEL la Joi 21 Jan, 2016 3:57 pm
  • alex1s69

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.am si eu o intrebare,am un opel vectra b din 1999,cu motor de 1,8 16v benzina,si miroase a benzina ne arsa pe toba de esapament si nu mai trage cum tragea.Am hotarat sa ii schimb sonda lambda dar am un model diferit.cea care o am sa o schimb dar am vazut ca are aceeasi mufa dar sonda e diferita.as vrea sa stiu daca are ceva daca ii tai mufa si ii leg sonda asta ca are firul scurt.Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,231
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca esti asa hotarit,de ce schimbi doar sonda lambda...,schimba si motorul,ca argumente in a sustiene schimbarea oricum nu ai nici unul...! O siguranta arsa,fara valoare,nu se inlocuieste pina nu se afla cauza ce a provocat arderea,atunci cum e posibil sa inlocuiesti o sonda lambda,care oricum e mult mai valoroasa,fara o verificare,o motivare,stiind dealtfel ca aceasta sonda evidentiaza de cele mai multe ori,probleme ale aprinderii,alimentarii cu combustibil si aer... "nu ucideti mesagerul"!
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1852115#1852115
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am si eu cateva intrebari. Astra G z16xe. La relanti are o usoara oscilatie a acului turometrului. Daca o tin la ~2000 rpm tot la fel, oscileaza, nu sta la o turatie fixa. In mers, daca o tin constanta, aceeasi oscilatie care se soldeaza cu zguduituri de toata frumusetea. Usoara trepidatie a motorului la relanti. Cateodata trage in hopuri si cam lenesa. Pornire oarecum greoaie la rece. Erori stocate nu am, dar am observat pe Op-Com ca lambda 1 variaza intre 120-755 mV. Cateodata scade si sub 100, dar niciodata nu sare de 755. La relanti. Lambda 2 are valoare fixa intre 65-120 mV in functie de cum o taie capul. Cand e oarecum rece, adica abia a atins temperatura de 90 de grade sta mai sus, undeva peste 100mV. Dupa ce se incinge bine nu sare de 75. Si are valoare fixa, se shimba destul de rar 30-50 secunde, schimbarea fiind 1 maxim 2 mV. Timpii de injectie in jurul a 27 ms. Sunt normale valorile sondelor?
Mentionez ca EGR e curat si funtional, clapeta e curata, aer fals nu trage, Bobina probata alta, nicio schimbare, bujii noi. MAP indica 31 kPa, senzorul de temperatura indica bine(totusi presupun ca mai pune cateva grade de la el dar nu mai mult de 6-7). Toate masuratorule sunt facute la relanti cu motorul la temperatura de functionare. Am pornit-o cu mufa scoasa la Lambda 1 si Lambda 2 pe rand si nu e nicio schimbare cu sau fara mufa bagata in afara de eroarea aferenta.
  • levis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
filtrul de benzina e dedesupt la masina ,urmareste conductele ,e usor de schimbat
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Vreau si eu un sfat de la cine s-a mai confuntat cu problema asta. Acum o saptamana si ceva mi-a aparut eroarea P0141, circuitul de incalzire de la sonda lambda 2 deschis. Am sters-o si reaparea dupa 1-2 zile. Am curatat mufa cu spray de contacte desi era curata, masurat rezistenta intre cele 2 fire albe ale sondei si era 5-6 Ohm. Am schimbat sonda, dupa o zi a aparut iar eroarea. Ce mai pot verifica?
  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
1) sonda noua (am avut probleme cu sonda noua ,direct stricata cu incalizrea intrerupta)
2) continuitate cablaj pana la ECU
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nici sonda noua nici cea veche nu au rezistenta de incalzire intrerupta. Le-am masurat. Am zis ca poate rece e ok si cand se incalzeste si se dilata se intrerupe rezistenta de incalzire la cea veche, de asta am si schimbat-o.
Mai are vreun releu/siguranta intre ECU si sonda?
Mi-e greu sa cred ca s-a rupt pur si simplu un fir.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,231
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
''Mai are vreun releu/siguranta intre ECU si sonda? ''... Nu,nu mai are...! Posibil sa fie o problema in calculatorul motorului(lipitura rece)...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Problema era unul din fire rupt la intrarea in mufa.
  • Konstantine

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Hello,

Am nevoie de ajutor va rog cu identificarea codului corect sa achizitionez o sonda lambda 2 (dupa catalizator). M-am uitat pe mai multe site-uri sa fac comanda la un pret rezonabil doar ca informatiile referitoare la sonda ("An fabricatie pana la:" , "Pana la numar serie sasiu" , "De la numar serie sasiu") sunt oarecum contradictorii.
Am incercat de asemenea sa ma orientez pe clubopel site .... poate - poate a mentionat cineva - no relevant info found ....
Ma gandeam sa achiztionez un Bosch (daca aveti si alte recomandari de brand - nu ezitati sa spuneti Smile )
Un coleg care are access la aplicatia cu baza de date cu parts code (am uitat cum ii zice) .... ?
Masina in cauza: Opel Astra G Caravan 1.6 benzina ,VIN: W0L0TGF3512068581 , Tip motor: Z16SE , serie Motor: 02MH0337

Multumesc anticipat.
  • ionutz1987

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z16xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu sonda lambda 2 ( eroare P0141:O2 Senzor Heater Circuit bank1 senzor 2)
pe tester la sonda lambda 2 imi apare valoarea 1.2 V valoare fixa care nu se schimba .

Va rog sa imi spuneti ce este de facut .

Mulumesc
  • copaciiulian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Astra h 1.6 benzina 105 cp cod motor Z16XEP 2005

Recent am cumpărat această masina si am în bord martorul cu mașina și cheia
Am fost la mecanic în Germania si pe tester i-a dat eroare P1116 îmi poate spune si mie care este problema va rog mașina merge foarte bine nu îmi face probleme

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata