Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni opel-isti. Am si eu un astra g 2002 y20dth. De 3 saptamani am cheita aprinsa la bord, cu turatie max 2800, lipsa putere, atinge in a 5 a max 120 km/h, dar lenesa tare rau. Am eroare p0400. Am schimbat 2 EGR sh bune dar la mine nu a avut nici un efect. Am observat ca la mine nu se trage max tija turbo si are pulsatie , nu este continua actiunea acestei supape. Am verificat electrovalva turbo si face treaba corespunzator, adica daca dau 10 v la bornele ei asigura continuitate intre VAC si OUT fara sa mai traga aer pe jos. La mufa de la aceasta electrovalva am 10,7 V. La verificare vacum nu am scapari pe la conducte t-uri, dar vacumul respectiv este pulsatoriu si depind de turatia motorului, numai pulsul nu si presiunea in sine. Asa este normal? Am pus pe direct vacumul la turbo si tija se trage max. dar fara un efect. Ce ma sfatuiti sa-i mai fac? CU MULTUMIRI MAXIME.....
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Rezolva problema pe EGR,altfel motorul va fi limitat in permanenta...Nu te mai juca pe sistemul turbo,posibil sa fie in regula...
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
EGR-ul este electronic. Am schimbat 2 si tot degeaba. Care erau bune si ele. Am verificat circuitul fizic de comanda al EGR de catre calculatorul pompei de injectie si au continuitate numai ca pe fireleacelea nu se primeste nici o tensiune....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune alt debitmetru de proba.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iona a scris:EGR-ul este electronic. Am schimbat 2 si tot degeaba. Care erau bune si ele. Am verificat circuitul fizic de comanda al EGR de catre calculatorul pompei de injectie si au continuitate numai ca pe fireleacelea nu se primeste nici o tensiune....
Inlocuirea nu e acelasi lucru cu reparatia,iar cel ce face reparatia trebuie sa cunoasca rolul,functionarea si conexiunea cu celelalte sisteme(mecanic, electric,electronic)... Trebuie sa gasesti o asemenea persoana...
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare.Voi pune un alt debitmetru vinerea viitoare. Azi am pus OP-COM-ul, pe masina, ramane in continuare eroarea P 0400-4 circuit EGR deschis. Se poate reseta ECU cu OP-COM deoarece acesta nu comanda EGR-ul? Se schimba ceva in parametrii acestuia la resetare? Am inteles ca trebuie sa ai car pass-ul masinii pe care eu nu l-am primit o data cu masina. Cum se face rost de acest CAR PASS? Eu cred ca am vacumul prea mic. Am dat testare la electrovalve si se vad cum actioneaza si valvele, mai putin cea de la turbo care are o miscare in impulsuri scurte fara sa se traga de tot. La testarea EGR nu se vede nici o miscare la secera. Ce ar mai trebui facut? MULTUMESC....
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu te pricepi nu da reset la ECU. Si da iti trebuie CAR PASS.Verifica ce tensiune ai pe EGR si daca nu cumva ai circuitlul intrerupt.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pe Op-Com ce valoare trebuie sa arate la debitmetru (aer flow) opel astra g 2003 y20 dth?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La debitmetru 315 dar dupa cam 30 secunde de la pornire sau dupa accelerare, totul la ralanti.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
La EGR se alimenteaza cu + si - 12 V dar pe celelalte 2 fire nu primeste nimic. Am verificat continuitatea celor 2 fire pana la calculatorul pompei de injectie si nu este nici o problema acestea duc pe contactele 14 si 19 la mufa din stanga. Multumesc pentru sfat.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Mass Air Flow Sensor indica intre 445 si 465 la turatia motorului de 798 la 801 rot/min. La LIVEDATA colectata am urmatoarea indicatie referitoare la EGR: EGR valve-inactiv, EGR Position Command-100%, EGR Pulse Ratio-95%, EGR Feedback-Okay si urmatorul rand EGR valve-activ, EGR Position Command-100%, EGR Pulse Ratio-5%, EGR Feedback-Incorrect. CE ALTE SFATURI MAI AVETI VA ROG FRUMOS SI VA MULTUMESC CELOR CARE M-ATI AJUTAT PANA ACUM.
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Mai are Boost Pressure Command-112 kPa si Boost Pressure-96 kPa.
Skip ads

  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ceva pareri avizate? Am schimbat debitmetrul cu un altul de la un prieten cu y20dth din 2001 si are aceleasi indicatii si nu s-a modificat cu nimic functionarea masinii. Am montat alta pompa de vacum dar tot asa, permite sa se suga din vacum cu gura dar este secvential nu continuu. Am incercat acelasi lucru la prietenul meu si nu poti trage deloc din vacuum. CE SA MAI FIE ?
Am observat ca la debitmetrul meu nu are acea dioda lipita pe cele 2 contacte. Ce rol ar avea dioda cu pricina?
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Am verificat tensiunea de alimentare la electrovalve si am 10,7 V dar nu am nici o actiune a electrovalvelor. Am dat 10 V din alta sursa pe bornele electrovalvelor si acestea lucreaza adica nu mai trag aer pe la stutul de jos. Este cred eu normala concluzia mea ca desi are tensiune la borne electrovalvele nu primesc destul curent. Comanda lor este asigurata tot de ECU, ca si a EGR?
  • Opel Zanfira B

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare baieti ma poate ajuta si pe mine careva cu o informatie,ma intereseaza unde este situata electrovalva comanda turbo la opel zanfira 2005 motor z 19 dth 150 cp va multumesc anticipat.😊
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Electrovalva turbo e in spatele motorului, are o mufa cu 4 pini si furtune de vacum in ea.
  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Fiind o discutie despre EGR uite ce am patir eu..... Zafira A 2.0 DTH motor Y20DTH din 2005.
de fiecare data cand spalam motorul nu mai tragea o perioada de timp......
Ma gandeam ca e un contact... mufa uda si apoi se usca....
zilele aste l-am spalat din nou si nu mai tragea deloc..doar pana la 2000rpm si 50km/h........
m-am spariat serios... dupa 2 zile de draci... l-am luat la purecat.... stiam de valva EGR ca recircula gaze.... am desfacut-o si am vazut ca era putin murdara.. SI SURPRIZA.... AXUL BLOCAT PE DESCHIS..... MERGEA FOARTE GREU....
..... Dupa o analiza atenta am vazut un capac gri de plastic pe capul valvei EGR.. se scoate cu 2 surubelnite subtiri... in interior e surpriza maxima..... Oxid, Praf, Funingine... CIMENTATE de apa din spalarea motorului.....
Este o cama montata pe axul unui motor electric care actioneaza aceasta valva.... nu se arde motorul, se blocheaza partea mecanica... dupa curatare merge corect.....
PARTEA a2-a a teparatiei a fost demontarea intregii galerii de admisie pana la chiulasa si curatarea pieselor... merge si mai bine motorul...
.....................................
Am curatat mecanismul de actionare al valvei EGR de la masina, adica si partea nevazuta a valvei, sub acest capac de plastic se aduna oxid, gaze, calamina, praf... si apa atunci cand speli motorul, trebuie curatata, atentie ca acolo in interiorul camei e o rola micuta care trebuie sa ruleze perfect......
La final totul se unge cu ulei de motor, se sterge surplusul si se pune capacul......
E important ca valva sa ruleze usor la mana si sa revina singura pe pozitia inchis cand eliberati cama.... acel arc inchide singur cama....
NU ESTE NEVOIE SA DEMONTATI VALVA PENTRU A CURATA CAMA...
https://plus.google.com/1059...posts/iuGn1bv663b
https://goo.gl/photos/ZgnZsuwWpFmSE3758
As atasa poze, dar nu am cum, asa ca va pun un link.//
  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am realizat a 3-a oara curatarea galeriei de admisie, intai a fost la 2 ani realizata, acum am neglijat si am facut la 4 ani operatiunea, mult mai multa depunere fata de intervalul de 2 ani.... aveti poze in ordine cu pasii de urmat....
Atentie ca trebuie sa dati jos una din mufele de la pompa de injectie si cele 4 conducte de la injectoare.....
Atentie sa nu rupeti furtunasele de retur de la injectoare...
Atentie la mufe acolo unde sunt senzori ca au cate un pinten de blocare sa nu trageti aiurea de ele...
Curatarea am facut-o cu motorina, pensule, surubelnite, perie de sarma....
La final am clatit cu motorina si cu jet de apa rece de la robinetul din gradina ca sa ramana curate piesele....
Rampa cu clapete are piulite de cupru, atentie cum le stramgeti.. ordinea de strangere e de la interior la exterior progresiv ca forta sa se aseze uniform....
Atentie la garnituri... sunt metalice inbracate cu teflon... le curatati cu grija si le montati la loc....
Conductele de la injecttie.....
La remontare se strang la maxim pe pompa si se lasa slabe pe injectoare... se da o cheie de 5-7 secunde si se verifica daca a venit motorina pe tevi, eventual se repeta... daca a venit motorina se strang conductele....
Atentie si acum la furtunele de retur.....
Acum dati la cheie mai lung.. 10-15 sec cu pauza... la mine a pornit la a 2-a tura....
Daca nu aerisiti conductele o sa porneasca foarte greu... de fapt prima data in August-2008 am dat 2 minute si nu a pornit.. am aerisit conductele si apoi a pornit....
Spor la treaba.....
https://plus.google.com/1059...posts/fivpCzvwTJ1
.........................................................................................................................
Mai e o curatare cu ceata de apa in galeria de admisie si motor turat la 2000-3000rpm.. adica un pulverizator de spalat geamuri plin cu apa de la robinet, 750-1000 ml....
cineva o tine turata, tu dai jos filtrul de aer si direct in galerie inainte de turbina pulverizezi permanent pana termini apa..... normal ar trebui un debit mai mare, adica un aparat de stropit plante cu presiune ca sa fie mai multa apa.... astfel se curata suplimentat galeria de evacuare si motorul... am vazut pe you-tube si am probat si eu...
Functioneaza mai bine, la rece scoate mai putine gaze toba, trage mai bine masina....
..........................
https://plus.google.com/1059...posts/fivpCzvwTJ1
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
,,Mai e o curatare cu ceata de apa in galeria de admisie si motor turat la 2000-3000rpm.. adica un pulverizator de spalat geamuri plin cu apa de la robinet, 750-1000 ml.... "
Nu cred ca ai facut asa ceva!
Din cate stiu eu apa in galeria de admisie si in cilindri este crima pentru motor, pur si simplu distrugi motorul.
Rog colegii de forum cu mai multe cunostinte sa ma contrazica sau sa confirme ce spun...
  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k
am vazut si eu pe net si am facut ca ei.
am pus aici un link.
poti cauta si altele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR