Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
200 Euro e o reconditionare la o turbina, nici decum o curatire. Eu am reconditionat total turbina cu geometrie variabila cu 1100 Ron, si inseamna:curatire chimica, schimbarea axului, paletior, segmentilor, echilibrare dinamica.
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ia fiti atenti cum incepe preentarea firmei cu chimicalu:
"BG PROD INC. este o companie americana infiintata din 1971 in Wichita-Kansas"
"In anul 2000, firma BG a infiintat o universitate in SUA, pentru pregatirea reprezentantilor sai."
sa nu ratati testimonialele
deci are experienta vasta si da rezultate de...........

de ce toate sunt americane si fac minuni?

Curatarea chimica dupa parerea mea e daunatoare indiferent de conditia tehnica a masinii. Din experienta proprie adougand aditivi in ulei la un motor uzat, am reusit doar sa cresc consumul de ulei. Adica a curatat si putinele depuneri care mai tineau compresia...
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:ia fiti atenti cum incepe preentarea firmei cu chimicalu:
"BG PROD INC. este o companie americana infiintata din 1971 in Wichita-Kansas"
"In anul 2000, firma BG a infiintat o universitate in SUA, pentru pregatirea reprezentantilor sai."
sa nu ratati testimonialele
deci are experienta vasta si da rezultate de...........

de ce toate sunt americane si fac minuni?

Curatarea chimica dupa parerea mea e daunatoare indiferent de conditia tehnica a masinii. Din experienta proprie adougand aditivi in ulei la un motor uzat, am reusit doar sa cresc consumul de ulei. Adica a curatat si putinele depuneri care mai tineau compresia...




oricum,am ajuns la concluzia ca suprapresiunea pe care o da turbina nu este de la ea(adica nu sint blocate palele).daca dau cu mina de tija turbinei ea descarca, presiunea modificindu-se.(urmarita pe opcom).ceva se intimpla si nu imi descarca cind trebuie. am schimbat totul (pe vacuum)de la alta masina in afara de wastegate. a intilnit cineva ciuperca asta defecta? am observat ca in mers sint momente cind presiunea se egalizeaza,deci descarca. apoi parca iar agata ceva si creste peste valoarea ceruta de ecu. ceva idei,unde sa mai verific?schimbat senzor de presiune, debitmetru,nici o modificare.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
turbina de 2,2 dti vectra c 2002 cu tija care se misca foarte usor. intrebare:pot sa fie blocate palele daca tija se misca usor?imi da suprapresiune uneori intr-o anumita plaja de turatii.(2500-3200).restul e verificat, in afara de wastegate,dar la care tija se poate misca daca fac vid cu gura.

multumesc!
Skip ads

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
vezi sa nu ai pierderi de aer antre filtru de aer si turbina. codul de eroare e cumva 1125?
  • Gibi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cea mai ieftina solutie, in primul rand, daca nu sunt jocuri axiale, radiale sau nu pierde ulei,curatata turbina! Apoi forja cat cuprine si daca mai face figuri, schimbata turbina!
Va spun din proprie experienta; un an de zile m-am chinuit cu turbina si "datul in nas", de imi era frica sa mai plec la drum lung! Imi facea figuri mai ales pe anotimp calduros si numai cand voiam sa o forjez.
Ce nu i-am facut: schimbat softul cu toate variantele de 2.2 DTR, dar cel mai bun a fost cel facut pt francezi cu plaje mai largi intre minim si maxim, cel putin asa mi-au explicat cei de la Opel Brasov(foarte amabili); oricum tot la schimbatul turbinei am ajuns si asta din prostia mea ca nu am avut rabdare sa o curete cineva, ca nu avea jocuri ale axului iar ulei nu pierdea neam! Sigur era murdara.... deh tot patitul, e priceput!
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
marrian2008 a scris:vezi sa nu ai pierderi de aer antre filtru de aer si turbina. codul de eroare e cumva 1125?


deci codul este 0234 de suprapresiune.deci baga prea mult,nu pierd aer.am prea mult.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca la 2,2DTI este turbina cu geometrie variabila, daca este suprapresiune, asa s-ar parea, ca nu se misca palele.
Skip ads

  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Avand in vedere ca la 2,2DTI este turbina cu geometrie variabila, daca este suprapresiune, asa s-ar parea, ca nu se misca palele.


problema este ca daca misc tija cu mina ,presiunea se modifica.pot sa fie blocate totusi la capat de cursa?(pe deschis?tija la mine se misca foarte usor.dupa 3300 de ture presiunile se egalizeaza.daca ecu sesizeaza ca am presiune mare si intre 2500 si 3300 nu ar trebui sa dea comanda la wastegate ca sa descarce turbina?de ce descarca numai dupa 3300 rotatii?poate ca acolo fiind cap de cursa se mai inchid palele si asa reuseste sa scada presiunea?am vazut la masina lui turculetz ca presiunile erau egale in toata plaja de rotatii,iar wastegateul incepea sa se miste ca si la mine ,de la 2800 rpm.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
fa un test cu o alta electrovalva de la un prieten sau altcineva si vezi daca iti deschide la fel ! sunt de parere ca ori ai o fisura pe furtunul de vacum si formeaza vidul cu intarziere ori electrovalva este busita !

daca la fel face si ai posibilitatea , schimba westgate-ul sa nu fie membrana fisurata !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa fii foarte atent daca vrei sa schimbi wastegate-ul.fiecare e reglat pe turbina pe care se monteaza.asa ca vez cum faci la tine sa pastrezi setarea celei originale.orice schimbare a acelei setari poate avea efecte negative care incep scaderea puteii pina la supraturarea si distruerea turbinei.incearca cum a spus colegul bogdan si vezi ce rezultate ai.chiar si un furtun crapat sa intepat poate fi o cauza.
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
o sa incerc si cu alt wastegate la care o sa reglez tija la fel ca la mine.oricum tija de wastegateul meu merge destul de liniar,dar cred ca la mine se ridica palele(adica pentru presiune mica)cind tija de wastegate este in capat ca si cum motorul ar fi oprit.de aceea cred ca se egalizeaza numai peste 3300 rot.daca a vazut cineva o turbina desfacuta de 2,2 il rog sa spuna daca este posibil ca palele sa fie blocate pe deschis cu toate ca tija se misca extrem de usor.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@Sergionel , la tine problema nu este de la palele turbinei , este de la clapeta de eliberare a presiunii din turbina pe cre o face westgate-ul nu induce lumea in eroare ! pana sa schimbi wastegate-ul fa ce ti-am sugerat eu ! nu vei putea sa il reglezi la ochi !

Verifica ce ti-am spus eu !
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pai daca aveam fisura atunci cred ca nu tragea tija si aveam presiune mica.eu am zis ca reglez tija dupa a mea ca nr. de ture. oricum monitorizez presiunea cu opcomul.cu ce induc lumea in eroare ca nu inteleg.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca ai fisura , vacum se face , cu intarziere dar se face , din trepidatii , in functie de fisura si unde se afla ea , poate face vacum mai mult sau mai putin ! nu te arunca sa schimbi westgate-ul ca nu e asa simplu ! ai toate sansele ca sa ai electrovalva stricata , au mai fost persoane care au avut problema asta ! tija este normal sa se miste usor asta inseamna ca ai eliminat problema griparii !

Dac bat campii va rog sa ma corectati !

Westgate-ul functioneaza ca un by-pass al evacuarii , daca in turbina presiunea exercitata de gazele evacuate creste acesta le elibereaza in evacuare pentru a nu duce turbina in turatii exagerate cand nu este nevoie ! regleaza presiunea in admisie in functie de cerintele ECU !
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@ fnf bogdan fnf- Citeste mai cu atentie. @sergionel are motorul de 2.2 cu turbina cu geometrie variabila. Wastegate-ul nu functioneaza ca un by-pass ci regleza in permanenta, in functie de regimul motorului, unghiul de incidenta a paletelor statorului turbinei astfel incit sa stoarca tot ce poate din debitul de gaze arse, incepind inca de la cele mai mici turatii ale motorului, asigurind astfel o presiune constanta pe o plaja mai mare de turatii.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ok ,merci Marius , in principiu regleaza in permanentza , da ? deci cine il comanda ? nu electrovalva ? nu comanda 100% westgate-ul ok !

stiam ca are geometrie variabila dar cum am mentionat mai sus , sa fiu corectat de cineva daca bat campii !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
un link care ar ajuta putin la lamurire.se vede si geometria variabila,cit si waste gate-ul si cum functineaza acest ansamblu.
http://www.technologie-entw..._vnt15-turbo.html
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Foarte tare @CATA ! multumim !

acum @Sergionel stie ce are de verificat !
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
electrovalvele le-am schimbat cu totul de la alta masina si nici o modificare.wastegateul nu face decit sa modifice pozitia palelor turbinei fata de gazele de evacuare,astfel modificind presiunea.problema la mine este ca presiunea se modifica doar la cap de cursa, cind wastegatul a eliberat tija.(ca si cum masina este oprita).de asta vroiam sa stiu de la cineva care a vazut o turbina desfacuta,daca palele pot fi blocate , cu toate ca tija se misca foarte usor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR