Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Opel Astra Y 17 TD model Edition 2000 si am observat că atunci când trec de 120 Km/h se aprinde martorul "motoraş" la bord şi scade puterea motorului. Menţionez că am efectuat următoarele operaţiuni: am schimbat debitmetrul de aer, am curăţat valva EGR, am schimbat senzorul de viteză (acceleraţie). Pe tester tot îmi iese problemă cu electrovalva presiune turbo deşi am, schimbat-o cu una bună şi tot aşa face.
Skip ads

  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Despre limitare nu poate fi vorba. Indicatorul ala da multa bataie de cap. Am vazut pe la reprezentanta Dibas cum dateau aia din colt in colt pe tema asta, invitand clientul la cheltuieli fabuloase pe premisa "daca schimbam cat mai multe piese o sa o nimerim si pe cea cu problema". Eu sunt benzinar deci off topic, dar sper sa gasesti raspuns pe forumul nostru.
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Este o problema de injectie.
Cu cit creste volumu de aer care intra pe aspiratie trebuie sa creasca si cantitatea de combustibil.
Nu este limitare de vitaza
problema iti apare cind incepi sa treci de 3000-2900rot/min
Eu la mine cind ajunge la 3000rot/min o simt cum zvicneste asta inseamna dupa parerea mea ca exisa o protectie de supraalimentare cu motorina care la tine nu functioneaza, aceasta protectie fiind la pompa de injectie
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai vreun cod de eroare stocat ?
Desi e greu sa faci o paralela cu motorul meu, eu la simptome identice a trebuit sa schimb senzorul de pozitie arbore cu came (aviz onoratei clientele... Laughing Laughing )
Skip ads

  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Problema cu motoraşul aprins bănuiesc că persistă de mult timp (eu am maşina de vreo doi ani) deoarece am găsit ledul acopăerit cu hârtie. Am fost la un mecanic şi am desfăcut inclusiv calculatorul de sus şi am găsit un condensator ars, maşina pare a fi fost tunată!
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dacă ar fi fost probleme de la injecţie atunci nu înţeleg de ce , la tester, apare numai eroarea cu electrovalva presiune turbo.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica senzorul "bost pressure".posibil sa fie ifundat i sa nu mai citeasca presiunea de supraalimentare.mai exsta si varianta ca furtunul de vacuum care vne si pleaca de la electrovalva sa fie crapat si sa traga aer fals.mai e posibil sa ai probleme pe partea electrica,adica ECU sau cablaj.
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Partea cu vacuum-ul am verificat-o în totalitate şi nu am nimic, cât despre senzorul "bost pressure" nu l-am verificat (unde se află şi cum se curăţă?).
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cauta aici in pag 28
https://www.clubopel.com/vie...ght=bost+pressure
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut! daca ai rezolvat problema as fi recunoscator daca mi-ai da si mie solutia.am aceeasi problema cu mentiunea ca am observat ca se plafoneaza intre 2700-2900 ture.am acelasi cod de eroare .masina este opel astra 2000edition 1.7dti.codul d eroare este p 1125.
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am curăţat senzorul de presiune şi până acum, prin oraş nu s-a mai aprins martorul galben. Mâine am să fac un drum mai lung, în afara localităţii şi "am să-i dau în goarnă" să văd dacă se mai aprinde.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pntru :marrian2008
codul P1125 are 4 semnificatii.deci trebuie sa citesti si ce spune dupa nr codului de eoare.ceea ce scrie dupa cod face diferenta intre cauze si cum se poate repara.
pentru :florin.mindrila
cind ai scos senzorul era murdar?acel canal era infundat?
Skip ads

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
1125 da ca si defect electrovalva , fire , sau ecu. electrovalva , debitmetrul d aer , senz d pres turbo le-am luat d p un motor identic ce functioneaza ceas. acelasi simptom. intre 2500-2900 da in nas.am curatat si rezervorul.era super murdar.face l fel ,dar diferenta e data doar de cand da an nas. cand vrea ea , dar la aceeasi turatie 20500-2900.in galati cred ca sa terminat mecanica! Sad Evil or Very Mad
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca tot ai verifiat,cum sint furtunele de de vacuum?sint puse bine sau invers?cablajul cu mufa le-ai verificat?dar mufele ce intra in ECU(cele doua de la calc de pe motor)?
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
furtunasele de vacum sunt verificate.invers nu stiu dk pot fi montate pt ca sunt 2 tipuri de furtun .difera diametrul si iti arata si singure unde treb puse. despre ecu ..mi la sunat la lipiturile reci un prieten si sunt ok. nu stiu ce sa spun de cablaj. cu aceea electrovalva am mai avut probleme in sensul ca unul din firele ce o comanda dadea la masa.a avut acest defect mult timp si l-am descoperit intimplator. atunci nu intra turbina deloc pt ca aveam vacuum in permanenta pe el. cred ca a dat mult timp la masa si acum suspectez si ecu. ., dar nu stiu cum sa il verific.pot sa il montez pe al meu la o alta masina ?i
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am ieşit astăzi în afara localităţii şi tot aşa face, când trec de 120km/h se aprinde motoraşul galben. Am fost la mecanic şi tot electrovalva presiune turbo apare ca eroare, a dat comandă de deschidere-închidere din tester şi merge OK (electrovalva). Cred că am să merg şi eu numai cu 110-115 Km/h, şi o las aşa.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur e o problema de vacuum sau ai supapa de pe turbina intepenita si nu mai regleaza presiunea de supraalimentare.era foarte simplu sa verfice cu un pistol de vacuum daca merge sau nu si daca ai pierderi de vacuum pe traseu.eu am avut aceeasi problema si era furtnul de vacuum.mai ramine de vazut si cum ai reusit sa cureti acel senzor.
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1. Vacuumul a fost verificat cu un pistol special ÅŸi nu sunt probleme.
2. Nu ştiu cum se poate verifica supapa de pe turbină (care o fi aia!). Mulţumesc anticipat pentru o eventuală idee.
3. Senzorul nu avea canalul obturat ci doar ceva negreaţă pe care am curăţat-o uşor cu o cârpă.
  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
poate fi ceva an neregula cu calculatorul de injectie?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in cel mai rau caz poate fi ECU.calc de injectie nu comanda acea electrovalva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR