Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai il ai sub capota sub stergatoare cum e la corsa c sau sub torpedou cum e la agila.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are filtru.
Vezi daca paletele nu sunt blocate pe recirculare.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Filtrul polen(habitaclu) la corsele b este accesibil din exteriorul masinii.Se demonteaza bratele stergatoarelor,se demonteaza grila plastic ,se demonteaza aparatoarea ploaie (un plastic foarte maleabilasezat peste filtru)si se scot clemele filtrului(daca sunt)Daca filtru este foarte vechi este posibil sa fie el cauza.
O alta cauza poate fi blocarea clapetei recirculare aer -se poate vedea functionarea clapetei prin demontarea cutiei de acte(torpedoului),si nu in ultimul rand trebuie verificat traseul de [evacuare]aer din habitaclu.
La [B]-urile cu 4/5 usi evacuarea se face prin usa spate(se vad niste fante pe pasajul usii)-cu usa deschisa
La cele cu 2/3 usi nu stiu unde se afla (verifica in portbagaj sub mocheta dar nu sunt sigur).
  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
[quote="gcom61"]Filtrul polen(habitaclu) la corsele b este accesibil din exteriorul masinii.Se demonteaza bratele ...........................

Multumesc de sfat ...am sa ma uit...
Masina mea este cu 3 usi...
Am incercat sa vad daca paletele de directionare a aerului sunt O.K...si vad ca sunt in regula...
Sa vad pe unde ar iesi aerul din masina...
Skip ads

  • eugenmiron

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poti verifica si lichidul de racire respectiv antigel sau mai exact caloriferul de incalzire in interior, am avut o problema asemanatoare cu un por si scapa vapori in masina.
  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eugenmiron a scris:Poti verifica si lichidul de racire respectiv antigel sau mai exact caloriferul de incalzire in interior, am avut o problema asemanatoare cu un por si scapa vapori in masina.



Aaa... Este posibil ,ptr. ca am vazut ca nivelul lichidului scade usor...Am completat de curand.
Ca sa nu desfac aiurea ,spune-mi te rog ,pasii care trebuie sa ii urmez pana ajung la calorifer.
Ce trebuie sa desfac mai intai...
Nu sunt unul care sa nu am habar de lucruri de-astea ,dar la masina asta nu am desfacut prea multe pana acum.
Daca este un por fin intre celule se detecteaza usor sau trebuie vreo procedura anume ca sa aplic ptr a descoperi asta?
Multumesc !
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pentru a ajunge la calorifer trebuie sa desfaci bordul la corsa b. E situat acolo jos, in dreptul schimbatorului
  • eugenmiron

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate nu te pot ajuta cu sfaturi la demontare pentru ca in primul rand eu am corsa c iar apoi am fost in service pentru ca era iarna si nu aveam unde sa o desfac insa sunt convins ca vei gasi ceva informatii aici pe forum desi e cam laborioasa operatiunea in plus parerea mea e ca trebuie sa il schimbi cu unul nou sa nu ai surpriza sa iti mai pice in timp.
Skip ads

  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eugenmiron a scris:Din pacate nu te pot ajuta cu sfaturi la demontare pentru ca in primul rand eu am corsa c iar apoi am fost in service pentru ca era iarna si nu aveam unde sa o desfac insa sunt convins ca vei gasi ceva informatii aici pe forum desi e cam laborioasa operatiunea in plus parerea mea e ca trebuie sa il schimbi cu unul nou sa nu ai surpriza sa iti mai pice in timp.


Multumesc ...
Am sa incerc asta ...
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
lucian333 a scris:Am un Opel Corsa model 1994.
Am problema mare cu parbrizul pe interior...Nu mi se usuca deloc
Poate ma ajutati si pe mine ...
Va multumesc!


Inchide incalzirea si mergi o portiune de drum. Daca atunci nu mai umezeste parbrizul, inseamna ca e radiatorul de incalzire. Vezi ca in magazinele de piese auto sunt diferite solutii de bagat in lichidul de racire pentru obturarea porilor si sparturilor mici. Recomand pe cele lichide dar este buna si cea sub forma de praf. Nu va mai fi necesar sa demontezi radiatorul .
  • lucian333

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1993 C!4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult...am sa incerc...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nilf40f a scris:
Inchide incalzirea si mergi o portiune de drum. Daca atunci nu mai umezeste parbrizul, inseamna ca e radiatorul de incalzire. Vezi ca in magazinele de piese auto sunt diferite solutii de bagat in lichidul de racire pentru obturarea porilor si sparturilor mici. Recomand pe cele lichide dar este buna si cea sub forma de praf. Nu va mai fi necesar sa demontezi radiatorul .


Mda. Nu va fi nevoie sa il mai demontezi, decat pentru a-l schimba...
Ai grija la solutiile astea, ca poate obtureaza mai mult decat e cazul. Si te trezesti cu circuitul de racire infundat. Apoi sa vezi tu distractie...
Skip ads

  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[quote="jE"]
nilf40f a scris:
Mda. Nu va fi nevoie sa il mai demontezi, decat pentru a-l schimba...
Ai grija la solutiile astea, ca poate obtureaza mai mult decat e cazul. Si te trezesti cu circuitul de racire infundat. Apoi sa vezi tu distractie...


Poate linistit sa foloseasca 1/2 sau 1 flacon. Nu va obtura nimic, solutia se va aduna in locul unde are scurgerea si va inchide spartura. Am turnat la o dacie un flacon de praf, pentru a astupa o ditamai gaura facuta cu un holsurub intr-un radiator suplimentar de incalzire ( holsurubul a ramas infiletat in gaura si praful slick a obturat pe linga ). A obturat pefect, radiatorul respectiv nu a mai curs, caldura dadea iar radiatorul de racire nu era colmatat ( adica apa nu avea o temperatura mai ridicata decit de obicei ). Si nu sint singurul care a folosit aceste solutii pentru radiatoarele de incalzire ( mai naspa de demontat ) .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In 95% din cazuri solutiile minune vor obtura canale, ca e vorba de radiatoare sau depuneri prin bloc motor...
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:In 95% din cazuri solutiile minune vor obtura canale, ca e vorba de radiatoare sau depuneri prin bloc motor...


Posibil si ce spuneti dumneavoastra, dar eu cel putin inca de acum vreo 7 ani am folosit aceasta solutie in 3 cazuri de radiatoare de incalzire sparte si nu am avut probleme de colmatare dupa . Adica radiatoarele de incalzire incalzeau normal iar temperatura lichidului de racire nu crestea mai mult decit era normal in timpul mersului. Daca s-ar fi obturat vreun radiator sau vreun canal din blocul motor, mai mult ca sigur crestea temperatura lichidului de racire ( nu mai trebuie sa va explic de ce , din cite am vazut va pricepeti la masini ). Daca radiatoarele sau canalele din blocul motor au un grad de colmatare mai ridicat inca dinainte de a baga solutia respectiva, normal ca aceasta pune capac si colmateaza aproape tot.
  • Florin32

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
unde in Iasi se poate monta aer conditionat pe un opel astra sedan 1.6 benzina din '92 ?
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles, cauzele sunt multiple. Principala e cea cu filtrul de polen.
Eu l-am schimbat prin iulie, dar tot mi se abureste in draci. Nivelul de antigel nu scade deci nu e caloriferul fisurat. Noroc ca am descoperit ca daca pun aerul conditionat pe cald se dezabureste instant.
La mine cred ca nu se scurge apa de ploaie ca lumea, posibil sa am scurgerile infundate, mai ales dupa ploaie mi se abureste foarte foarte tare...
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pentru jd3rul.Din cate stiu eu in momentul in care activezi recircularea, fluxul de aer e mai puternic pentru ca recirculeaza aerul din interior fara a mai trece prin filtrul de polen.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
danny_nt a scris:Din cate am inteles, cauzele sunt multiple. Principala e cea cu filtrul de polen.
Eu l-am schimbat prin iulie, dar tot mi se abureste in draci. Nivelul de antigel nu scade deci nu e caloriferul fisurat. Noroc ca am descoperit ca daca pun aerul conditionat pe cald se dezabureste instant.
La mine cred ca nu se scurge apa de ploaie ca lumea, posibil sa am scurgerile infundate, mai ales dupa ploaie mi se abureste foarte foarte tare...


un sfat scurt si la obiect; Schimba-l
5-6 luni in RO deja e prea mult pentru pollen filter.
  • klauslet

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1995 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
filtru de polen se afla sub capacul acela de la stergatoare .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR