Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa schimbi pe rand debitmetru si sonda lambda
Skip ads

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
imi iau akuma toalele d razboi si ma bag in rampa sa caut sonda,s-o curat,s-o schimb,vad io.sper s-o gasesc Smile
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am gasit sonda,am scos-o,am curatat-o si am dat si cu spray d contacti,da nimic,merge la fel d prost.......n-ar trebui,sa se simta o modificare la mersu motorului atunci cand scoti sonda?io am scos-o d tot,si din mufa,si din galerie,si am mers cu ea,asa.in afara d faptul k facea mai multa galagie,k ieseau gazele prin locul unde era infiletata sonda,nimic altceva.mergea exact cum imi merge cu ea pusa.apropo,relantiul la cat tr sa fie?mie imi sta la 1000,1050(foarte putin peste 1000.).e cam mare,nu?
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare:dak sonda e in mintile ei,functioneaza perfect,sa presupunem k noua,si la relanti ii scoti mufa,c tr sa se intample?se tureaza motorul?se opreste?tremura?se aprinde ceva in bord?
-cred k la mine,la c20xe nu functioneaza,pt k:la relanti,am scos mufa si nu s-a int nimic,nu s-a aprins nimic in bord,merge la fel d prost:la pornire scoate o gramada d fum,nu trage.relantiul la cat tr sa stea?la mine e putin peste 1000 sau fix 1000
Skip ads

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dak e sonda d vina,tr sa se aprinda check engine-ul?k mie in vreo 2 luni mi s-a aprins doar d 2 ori,in aceeasi zi,la interval d 5 min.si d atunci nu s-a mai aprins niciodata
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
720-880 rpm
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
la tine asa sta?
  • Redroket

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai merge cu masina pana nu o faci,sau macar nu mai da in ea ca faci zgomot si fum degeaba...schimba...sonda lambda...si sezorul de detonatie sau i se mai zice senzor de bataie.Si mai vb daca nu merge ca oricum si eu am aceeasi problema si trebuie sa o duc pe a mea.
Skip ads

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mersi,dupa cum ai spus-o,vad k stii perfect despre c e vorba.......hai k tinem legatura,s-o rezolvam,k m-am saturat.azi mergeam prin oras cu ea si ramanea turata la 1500-2000,iar isi revenea la 1000 si iar..da senzoru ala d detonatie care e?unde e?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ai facut ceva din ce s-a spus mai sus?
Daca s-a aprins eroarea de sonda nu mai ai ce curata la ea si oricum nu se curata cu spray.


...............................................................................................................
https://www.clubopel.com/regulament.html - regulament general
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18791 - regulamentul sectiunii
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da,am vazut k nu e eficienta curatarea cu spray,k merge la fel d prost...imediat cum o sa schimb sonda si probabil si debitmetru o sa va anunt dak s-a rezolvat
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca sonda e dusa, cand ii scoti mufa o sa constati ca nu se simte nici o schimbare. Similar e si cu debitmetrul. ECU, atunci cand isi da seama ca primeste date eronate de la acestia, intra pe o mapa de rezerva, standard care diminueaza mult performantele, dar nu te llasa in drum cu masina. Daca senzorii sunt inca functionali, imediat ce scoti una din mufele d econecatre se simte in mersul motorului.
Skip ads

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai inseamna k debitmetrul nu are nimic pt k daca-i scot mufa la relanti,se opreste motorul
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu mai scoateti mufe cand merge motorul sau cand e contactul pus.
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
k.da c s intampla?incepe sa dea erori calculatoru cumva?pai inseamna k dupa c rezolv problema tr s ma duc la tester sa sterg erorile.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1.Poate sa-ti dea erori de functionare care nu le mai stergi cu nimic.
2.Daca sunt senzori mai complecÅŸi gen debitmetru , poti sa-i busesti si pe ei.
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ok.mersi,p-asta kiar n-o stiam
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dragii mei Smile, uite ca trecut mai mult de o luna, de cand am deschis topicul asta.... acuma am si concluzia in legatura cu problema sondei Lambda:

EU AVUSESEM ERORI DATE DE SONDA LAMBDA , sonda nu e deloc devina, aveam infundat esapamentul cu bucati de catalizator rupt, si nu mai respira deloc.
Masina si a revenit la normal dupa urmatoarele operatiuni:
1) curatare injectoare ,galerie de admisie
2)curatarea esapamentului ( am inlocuit o parte din el ca era ruginit)

Acuma merge ff bine , nu se mai aprinde check engine nimic... Smile e totul bine , VA MULTUMESC PT AJUTORUL ACORDAT
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mai exact,ce ti-a aprut la tester?mie mi-a aparut:''circuit potentiometru co(1)''.50% din problema s-a rezolvat,k i-am pus catalizatorul,pe kre nu-l aveam.da tot nu merge 100% cum trebuie.o sa curat si eu injectoarele,dak zici k a fost bine,la tine.
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
denis, cand am facut testul pe calculator a aparut sonda lambda....la cateva momente dupa ce so facut testul respectiv, mecanicii din service ( eu sunt din iasi ) deja mi au facut o calculatie, au zis asa: sonda lambda 4 mil , curatat injectoare si galerie de admisie inca 4 mil....

cum nu sunt milionar in dolari , normal ca... nu aveam 8 mil la mine,plus ca pareau niste rechini vazandu-ma tanar... ( am remarcat eu ca la Opel calibra unii nesimtiti de la service-uri sar cu preturi de genul milioane/pe secunda)


am mai stat cateva saptamani sa strang si eu niste bani, m am dus la un alt service unde am curatat toba ( aveam catalizatoruls spart, bucatile alea de carbune de catalizator imi infundau toba)....pe urma am mai lasat cateva zile, unde am ajuns la un alt service din iasi, am curatat injectoarele si galeria de admisie ( atentie la calibra injectoarele se curata cu ultrasunete....pe stand specializat)......

mo costat 1 mil curatatul de injectoare si 600 mii curatatul tobei,+ inca 1 mil un furtun special care era crapat si rupt intre galeria de admisie si filtrul de aer.........

dupa ce am efectuat operatiunile de mai sus Very Happy URAAAAAAAAAAAAA...............masina merge excelent , nu se mai aprinde nici check engine nici nimic.....

totusi fiind pesimist, am zis sa o mai las 1 luna sau 2 luni asa...ca sa ma asigur ca e totul 100 % ok.. si chiar este , asa ca, m am reintors pe forum aici , sa scriu exact care era problema la masina mea:)

Va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR