Ai uitat parola?


  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sonda lambda busita nu aprinde check engine decat in cazuri foarte rare.cand spun busita ma refer ca nu mai lucreaza in parametri.conform documentatiei se masoara tensiunea pe firul care da info la ecu.tensiunea trebuie sa oscileze permanent intre 0,1 si 0,9 v.
daca ati avea la indemna un tester care face grafice sau citesate valori in timp real se poate vedea exact.
eu am instalatie gpl pe masina.ecu-ul instalatie citeste date,printre altele si de la sonda lambda.
cu interfata vad parametrii in timp real.la mine nu oscileaza tensiunea.cum se spune graficul e liniar nu sub forma de sinusoida.in concluzie sonda lambda nu mai e in parametri. check aprins nu am,masina merge ok.
concluzie:sonda lambda se verifica cu aparatul de masura sau tester in timp real.eroare de lambda o sa fie doar atunci cand este terminata de tot.valabil pt motoare generatie veche cu o singura sonda lambda.
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra c20xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mersi,frate,mik.o sa ma duc s curat si io injectoarele,si apoi dak va fi nevoie in continuare s schimb sonda,o s-o schimb.la sonda,oricum am gasit la 2 magazine in cta 2 preturi,normal:la unu 4 mil si la altu 3 mil(bosch).mai caut,poate mai scade cu un mil.............Smile
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra c20xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mersi,mariane.o sa o masor si eu la un electrician iar dak tensiunea va fi cea kre trebuie,cred k o s caut defectu in alta parte,logic,nu?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
aveti 2 printuri care descriu cum se masoara sonda lambda pt c20ne si c20xe.mie imi par identice.
c20ne:


c20xe

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra c20xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mersi,o sa ma duc la electrician cu schema,s-o masoare.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila z12xe din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ma gandesc ca eu am toba sau catalizatorul infundat. Am fost la un service si am pus masina pe elevator pt diferite chesti si din curiozitate am pus mana pe toba. Aproape ca ma ars la mana era foarte incinsa din fata de la saxofon pana la catalizator inclusiv catalizator. Dupa catalizator era calaie spre rece. Nu ar trebuie sa aibe o temperatura aproximativ uniforma toata toba ? AM sau NU ceva infundat?
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
pai noi nu putem sti daca AI sau NU ceva infundat, dupa cum am mai postat , in cazul meu , am dat o jos , si a curs din ea vreo 2 kg de pamant pietre si bucati de catalizator rupt... deci... poti sa verifici:), nu ai nimic de pierdut , vei castiga o evacuare mai buna:)

succes
  • bresciano

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa x10xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am un x10xe, eroare la sonda lambda imi apare pe tester. Se manifesta in felul urmator: cand pornesc motorul NU se aprinde beculetul in bord, cand sunt in sarcina si depasesc 3000 rotati se aprinde becul in bord si nu se mai accelereaza, cand ridic piciorul de pe acceleratie se stinge beculetul si merge normal. Daca accelerez iar si depasesc 3000 iar se ineaca si nu se mai accelereaza si tot asa. Ce sa fac? Sa fie oare sonda lambda? Multumesc.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Uite pe aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Eu suspectez EGR
  • bresciano

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa x10xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mctoto, tot ce mi-ai trimis tu citisem deja. Oricum iti multumesc. Si eu suspectez EGR-ul, as fi vrut sa aud ceva pareri inainte de al da jos.
  • roskatu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
sal... mi-am luat si eu o calibra .... este motorul de 2000 SFI de 110 kw ...nu prea ma pricep la mecanica dar nu mai porneste deloc...ii uda bujiile ...adica se-am scos , le-am curatat a dat sa porneasca ... a pornis un min dupa care sa oprit .... si nu mai vrea ..in continuare bujiile ude ..zici ca sunt in balta ....nu stiu ce sa ii fac ... cine poate sa ma ajute chiar si cu un mecanic care stie sa faca o treaba buna la calibra .
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra c20xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
s-a rezolvat cu beleaua mea,ce dura de cateva luni....senzoru de detonatie(de bataie)era problema...nu-mi vine sa cred cat de bine merge akum si cat d important e senzoru asta. Very Happy Very Happy Very Happy
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra c20xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
gata,s-a rezolvat.senzoru de detonatie era problema
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
chiar azi , dupa atata timp , dupa ce am deschis topicul asta , mi am cumparat sonda lambda noua Bosch cu 3 fire ( asa se potriveste la c20ne model 92 o costat 4mil) , am montat si e cu totul alta masina Smile trage, se aude altfel motorul , s curios daca o sa mi scada consumul Smile

Va doresc mult succes , conduceti prudent
  • MYRCEA

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mik23n2 a scris:chiar azi , dupa atata timp , dupa ce am deschis topicul asta , mi am cumparat sonda lambda noua Bosch cu 3 fire ( asa se potriveste la c20ne model 92 o costat 4mil) , am montat si e cu totul alta masina Smile trage, se aude altfel motorul , s curios daca o sa mi scada consumul Smile

Va doresc mult succes , conduceti prudent

Dupa ce ai pus sonda cea noua ai mai pus masina pe vreun tester cevva sau doar ai schimbat-o si gata?
  • reaOp

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra c20xe din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o problema in genul alor voastre. mi se aprinde chekul si merge prost cand este aprins. cu o repornire a motorului se stinge si merge bine....pina se aprinde iar. am scos mufa de la sonda lambda si merge si trage impecabil, dar totusi dupa un timp iar incepe si merge prost. am facut testul agrafa si mi-a iesit cod 16, knock sensor 1, adica senzorul de detonatii. am inteles ca senzoru asta se aprinde tot din cauza sondei lambda, ca nu face amestecul bine. cine a mai patit asa?
Este vorba de un opel vectra a sfi, 2000cmc 16v
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
nu se aprinde din cauza lambda.se da senzorul jos se curata suprafata de contact cu blocul si se strange la cuplu(20nm).de verificat si cablajul.
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
calibra mea daca o accelerez brusc ramine un timp la 2000rpm ,mi-a consumat 100litri in700 km,nu am decit toba finala care este umpluta cu vata de sticla si se cam ineaca cind plec de pe loc,eu suspectez tot sonda lambda nu cred ca mai masoara bine si din cauza ast atitea probleme
  • xenon88

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra z18xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
sonda lambda este defecta daca este afumata ? stie cineva acest raspuns.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu neaparat , dar ceva functioneaza prost pt ca amestecul nu e bun.Ori consuma ulei masina?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata