Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adrian84

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema la un astra g diesel din 2003 si va rog sa ma ajutati daca puteti.
Cand calc pedala de ambreaj (ambreajul este hidraulic) se simt niste vibratii si ca un fel de carait, de batai undeva langa roata din stanga. Se aude numai pe o anumita bucata din cursa pedalei, adica daca o calc de tot nu se mai aude nimic.
Am verificat lichidul si este ok. De intrat intra bine in viteza si nu patineaza.

Va rog mult sa ma ajutati, am mai cautat discutii dar nu am gasit despre astra g.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
un posibil vinovat ar putea fi rulmentul de presiune...
  • adrian84

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc xcuseme.
Pot intr-un fel sa ma asigur daca este rulmentul ?
Crezi ca se intampla ceva daca mai merg cu masina asa ?
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu... daca e dus rulmentul de presiune... ar trebui sa ai zgomote ciudate cand pedala de ambreiaj este libera... iar acestea in principiu ar trebui sa dispara in momentul in care apesi pedala pana in capat.

Explicatie: cand pedala este apasata complet... discul de ambreiaj nu mai atinge pe volanta si tot ansamblul din cutia de viteze (rulment presiune, etc... ) nu se mai roteste. Asta in cazul in care stai pe loc.

Cred ca mai poti sa mergi asa... iar daca vinovatul chiar este rulmentul de presiune... asteapta-te sa se agraveze situatia. O sa inceapa sa iti caraie cand schimbi vitezele... va intra mai greu in viteza... etc.)

Ia legatura cu baietii din club din Bucuresti... du-te la intalniri joia la Polivalenta si te vor indruma ei mai departe. Cu piese te poate ajuta eduard (tot din B).

P.S. Completeaza in profil toate datele, sa stim despre ce masina e vorba. Pune si in semnatura tipul masinii si motorizarea (semnatura iti va aparea dupa un anumit nr de posturi.. nu stiu exact cate)
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut.

Am si eu tot o astra g cu motor de 2.0 si mai mult ca sigur cu aceeasi cutie de viteze.
Problemele semnalate de tine sunt prezente si la mine. Am mai verificat la o lata astra g cu motor de 2 litri si zgomotele si bataile sunt aceleasi la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj.
Eu merg cu masina asa de 2 ani fara ca zgomotul sau bataile acelea sa se amplifice sau sa se inrautateasca.
Voi mai verifica si la alte astre g cu motor de 2 litri. Tu deja esti a treia persoana care semnaleaza problema asta. Incep sa cred ca e specifica tipului asta de cutie.
  • adrian84

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru parerile voastre.
Maverick si la mine se aude tot cand am pedala la jumatate.
Am verificat si eu la o astra caravan tot cu motor de 2.0 si nu se aude cand apas pedala, in schimb se aude cand pedala este libera, fara sa apesi pe ea.
Proprietarul o are de 2 ani si a facut cu ea 40000 km, a zis ca asa face de cand a cumparato din germania, masina este din 2001.
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca rulmentul hidraulic este stricat, inseamna ca pierde lichid; altceva nu are ce sa se strice la el.In acest caz, pierzi treptat (in functie de cat pierde) tot lichidul si...adio debraiere, adio ambreiaj.Cu zgomotul nu stiu ce sa zic; nu am intalnit aceasta problema pana acum.
Succes in rezolvarea dilemei si a cauzei problemei, bineinteles!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...highlight=volanta Asta este un topic unde s-a mai discutat problema. Am aflat ieri mai multe de la un mecanic despre minunata "volanta cu masa dubla, triplu echilibrata" dupa numele ei complet, dar nu am timp acum, o sa va spun dupa amiaza, sper.
Skip ads

  • deleted-2234

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nu cumva e asa ... cand stai pe loc si apesi ambreiajul ar trebui sa sune.... si gandeste-te logic... discul de ambreaj se prinde pe priza de la cutie.... placa de presiune strange discul intre ea si volanta.... volanta e prinsa pe arborele cotit si se invarte odata cu acesta.....deci in momentul in care stai pe loc si apesi ambreiajul, rulmentul apasa lamelele de la placa, si placa nu mai strange discul de ambreiaj intre ea si volanta.... logic ar fi ca rulmentul sa sune cand pedala de ambreiaj e apasata, nu cand e libera ... sau ma insel eu? Idea

Ce se poate intampla e ca daca rulmentul ala e spart si se blocheaza, va patina si poate chiar rupe lamelele placii de presiune si ramai fara abreaj, adica ori apesi ori nu apesi pedala, e fix acelsi lucru ... si atunci o pornesti usor in a 2-a ... mai la automat, mai cu ajutor ... si usurel pana la service:D


xcuseme a scris:Din cate stiu eu... daca e dus rulmentul de presiune... ar trebui sa ai zgomote ciudate cand pedala de ambreiaj este libera... iar acestea in principiu ar trebui sa dispara in momentul in care apesi pedala pana in capat.

Explicatie: cand pedala este apasata complet... discul de ambreiaj nu mai atinge pe volanta si tot ansamblul din cutia de viteze (rulment presiune, etc... ) nu se mai roteste. Asta in cazul in care stai pe loc.

Cred ca mai poti sa mergi asa... iar daca vinovatul chiar este rulmentul de presiune... asteapta-te sa se agraveze situatia. O sa inceapa sa iti caraie cand schimbi vitezele... va intra mai greu in viteza... etc.)

Ia legatura cu baietii din club din Bucuresti... du-te la intalniri joia la Polivalenta si te vor indruma ei mai departe. Cu piese te poate ajuta eduard (tot din B).

P.S. Completeaza in profil toate datele, sa stim despre ce masina e vorba. Pune si in semnatura tipul masinii si motorizarea (semnatura iti va aparea dupa un anumit nr de posturi.. nu stiu exact cate)
Oare?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Un nene mecanic imi povestea ca la modelele mai noi de masini s-a renuntat la volanta clasica, arcurile de pe discul de ambreiaj au fost mutate pe volanta si discul este acum plin si mai putin complex. Volanta in schimb s-a complicat, nu mai este bucata simpla de metal cu coroana dintata pe margini ci este alcatuita din doua bucati (placi) rotunde cu un oarecare grad de libertate una fata de cealalta. Arcurile de pe volanta sunt sustinute de 2 urechi metalice care se cam rup si de aia trancane prima bucata (cea dinspre disc) care ajunge sa oscileze cca 2-4 cm iar din lipsa actiuni arcurilor prima parte loveste in cea de a doua parte , lucru care se intampla cand defectul se agraveaza rau. Omul mai spunea ca de obicei mai apare si un trancanit la pornire sau la oprire si fluctuatiile turometrului la relanti.
Ca si simptome in functie de agravarea starii volantei, nenea spunea ca prima oara apare zgomotul specific (un soi de barait) cand pedala de ambreiaj se apasa si ajunge in zona in care ar trebui sa cupleze ambreiajul, apoi apare o vibratie in pedala din ce in ce mai intensa pe masura ce defectul volantei se accentueaza pentru ca in final sa apara vibratii si smuceli in toata masina la pornirea de pe loc.
Si mai spunea ca el a schimbat ambreiaj la un taximetrist care facuse peste 50 000km cu masina de cand ii aparuse zgomotul pana cand n-a mai putut sa urneasca masina din loc.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am gasit cate ceva pentru cei care au rabdare sa vada sau pentru cei care sunt interesati:
http://uk.youtube.com/watch?v=IiNr_84GeDI
http://uk.youtube.com/watch...XB8q3uzQ&NR=1
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Un nene mecanic imi povestea ca la modelele mai noi de masini s-a renuntat la volanta clasica, arcurile de pe discul de ambreiaj au fost mutate pe volanta si discul este acum plin si mai putin complex. Volanta in schimb s-a complicat, nu mai este bucata simpla de metal cu coroana dintata pe margini ci este alcatuita din doua bucati (placi) rotunde cu un oarecare grad de libertate una fata de cealalta. Arcurile de pe volanta sunt sustinute de 2 urechi metalice care se cam rup si de aia trancane prima bucata (cea dinspre disc) care ajunge sa oscileze cca 2-4 cm iar din lipsa actiuni arcurilor prima parte loveste in cea de a doua parte , lucru care se intampla cand defectul se agraveaza rau. Omul mai spunea ca de obicei mai apare si un trancanit la pornire sau la oprire si fluctuatiile turometrului la relanti.
Ca si simptome in functie de agravarea starii volantei, nenea spunea ca prima oara apare zgomotul specific (un soi de barait) cand pedala de ambreiaj se apasa si ajunge in zona in care ar trebui sa cupleze ambreiajul, apoi apare o vibratie in pedala din ce in ce mai intensa pe masura ce defectul volantei se accentueaza pentru ca in final sa apara vibratii si smuceli in toata masina la pornirea de pe loc.
Si mai spunea ca el a schimbat ambreiaj la un taximetrist care facuse peste 50 000km cu masina de cand ii aparuse zgomotul pana cand n-a mai putut sa urneasca masina din loc.

cate un 10 la fiecre,v-ati facut temele.
tot ce ai zis tu ca a zis mecanicul ,se intampla la mine, relantiul,socurile ,troncanitull,tot...!
la mine inca mai merge,
P.S mie mi-au zis 2 mecanici si inca un baiat care le are,ca ar fi volanta. Acu' m-am convins.
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sa ne spui dupa ce o repari cum e: cum merge masina, preturi la piese, manopera, alte probleme aparute etc! Ma paste si pe mine operatiunea, dar mai astept o vreme, volanta la mine cica n-ar fi dusa complet, mai merge! Sper sa nu se rupa in mers si sa mai dau si de alte pagube!
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Un nene mecanic imi povestea ca la modelele mai noi de masini s-a renuntat la volanta clasica, arcurile de pe discul de ambreiaj au fost mutate pe volanta si discul este acum plin si mai putin complex. Volanta in schimb s-a complicat, nu mai este bucata simpla de metal cu coroana dintata pe margini ci este alcatuita din doua bucati (placi) rotunde cu un oarecare grad de libertate una fata de cealalta. Arcurile de pe volanta sunt sustinute de 2 urechi metalice care se cam rup si de aia trancane prima bucata (cea dinspre disc) care ajunge sa oscileze cca 2-4 cm iar din lipsa actiuni arcurilor prima parte loveste in cea de a doua parte , lucru care se intampla cand defectul se agraveaza rau. Omul mai spunea ca de obicei mai apare si un trancanit la pornire sau la oprire si fluctuatiile turometrului la relanti.
Ca si simptome in functie de agravarea starii volantei, nenea spunea ca prima oara apare zgomotul specific (un soi de barait) cand pedala de ambreiaj se apasa si ajunge in zona in care ar trebui sa cupleze ambreiajul, apoi apare o vibratie in pedala din ce in ce mai intensa pe masura ce defectul volantei se accentueaza pentru ca in final sa apara vibratii si smuceli in toata masina la pornirea de pe loc.
Si mai spunea ca el a schimbat ambreiaj la un taximetrist care facuse peste 50 000km cu masina de cand ii aparuse zgomotul pana cand n-a mai putut sa urneasca masina din loc.


Asta am patit si eu alaltaieri la masina din semnatura la numai 72200 km. M-am dus la reprez Opel Ploiesti si asta au constatat si ei numai ca pretul pe care mi l-au zis m-a lasat nitel masca. [b]Volanta originala GM este 3500 lei + montajul[b}. Am mai cautat si la un magazin si am gasit cu 2080 lei si ar mai ramane montajul. Am vorbit cu un tip care tot aduce masini si pleaca acum pana in sarbatori la nemti si cica la aia e posibil sa gaseasca undeva la 350 euro .Si i-am zis sa-mi ia daca gaseste chiar daca nu mai am garantie la ea.Oricum la cat merg eu pe an cu masina sigur se duce garantia de 1 an acordata pieselor si piesa nu se va strica.
Eu am vazut o volanta moderna bi-masica demontata si este asa cum a descris mai sus G.i.M. In mod normal cica o volanta ar trebuii sa tina undeva pana-n 150000 km, dar........ cum e omu nostru si nu tine la masina se strica mai rpd. . Principala cauza distrugatoare de volante este: Plecatul de pe loc cu scartait si bruscari. Deci ca sa ai o volanta pe o perioada cat mai lunga nu mai plecati disperati de la semafor. Ea va fi solicitata cel mai mult, Cica poti merge la maxim cu masina cat vrei si ea nu va avea nimic daca atunci cand e nevoie( treptele 1 si 2) o menajezi. Deci cand am sa o montez am sa tin pe cat de mult pot sa plec ca un mos de la semafor. Very Happy It was a joke.

Oricum asta e, sa intamplat si trebe sa scot bani din buzunar. Multa bafta si mai discutam problema asta.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Sa ne spui dupa ce o repari cum e: cum merge masina, preturi la piese, manopera, alte probleme aparute etc! Ma paste si pe mine operatiunea, dar mai astept o vreme, volanta la mine cica n-ar fi dusa complet, mai merge! Sper sa nu se rupa in mers si sa mai dau si de alte pagube!

Am uitat .
Am schimbat volanta acu 3 saptamani .
Masina merge ok.nu mai caraie, este silentioasa .
Volanta am cumparat-o de la un baiat din arad (noua 1070 ron,in magazin 17-1800 ron)
Am schimbat-o eu cu un prieten mecanic , ne-a luat vreo 10 ore (nu ne-am grabit)
Nu este deloc ushor . tre sa ai scule (prietenu, mecanic ,lucreaza intr-un service,unde am si schimbat-o)
P.s eu cand am dat cutia jos ,era numai pilitura , si partea de la volanta care ar fi trebuit sa echilibreze ,era blocata )
  • mihaila

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In sfirsit mi-a venit noua masina [astra h,1.9 cdti 120 cp] !Deocamdata sunt foarte multumit ,nu are abreajul atat de tare pe cat ma asteptam .Este destul de acceptabil,si cred ca o sa reusesc cat de curand sa ma obisnuiesc ,dar am si o mica nelamurire!.Daca ma poate ajuta cineva ,as ramane profund inndatorat!. Este normal ca atunci cind schimbi vitezele si ai sa zicem aproximativ 2200-2500 rotatii pe minut, sa vibreze ambreajul?Nu suparator de tare dar ... vibreaza! Rolling Eyes La 1,4 benzina nu se simtea absolut nimic dar chiar nimic. Este normal sa faca asa?Sau are vreo problema rulmentul de presiune de la placa de presiune?Sper sa nu fie asta ca doar este noua masina ,are 285 km cat am facut de la Buc. la Constanta. VA MULTUMESC!
  • GicaOpel

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2015 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Normal nu este! Dar mai putem spera sa isi revina.Sfatul meu este ca daca totusi mai trepideaza MERGI SA TI LE SCHIMBE. Ce daca este nou? La a mea a fost ambreiajul schimbat in Germania placa ,disc ,rulment. Doar dimineata la prima pedala mergea bine,apoi ziceai ca se rupe in doua.Am pus SACHS. Era tot SACHS si erau ca si noi ,sau mirat si mecanicii.Si deasta zic ,cum lam pus a mers din prima,fara sa se mai aseze sau vrajeli din astea.
BAFTA!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns @bucifer85. Minunat pret 1070 lei! Eu sub 2200 lei nu am gasit la nici un magazin in Constanta! Cum ai gasit-o la pretul ala? Sa fie un fel de teapa? Chiar nu-ti doresc sa ai probleme, dar sunt tare curios...
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
incearca si la eduard 33 -0743085554
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Multumesc de raspuns @bucifer85. Minunat pret 1070 lei! Eu sub 2200 lei nu am gasit la nici un magazin in Constanta! Cum ai gasit-o la pretul ala? Sa fie un fel de teapa? Chiar nu-ti doresc sa ai probleme, dar sunt tare curios...


Am gasit-o la un baiat din arad , parca(nu mi-a dat garantie la ea, nici factura,mi-a zis omu' ,am pe cineva in afara cu care colaborez .)
si la banii astia , am luat-o .
O am de vreo 4 saptamani , se aude foarte bine , maine o sa pun si o poza cu ea ; era noua ,dinti pe care calca electromotorul erau impecabili(daca ar fi calcat electromotorul pe ei s-ar fi vazut)

P.S am uitat sa specific .... volanta este SACHS,iar numarul lui de tel este 0753888903(lucreaza la concorde courier, si cred ca daca o are pe stoc a doua zi ajonge la Constanta)



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR