Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ciurica

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

am o mica belea, mi s-a spart radiatorul de AC ... din senin Sad ... poveste lunga.
M-am interesat la reprezentanta si ma costa 500 Euro sa-l schimbe, iar la dezmembrari aproximativ 900 RON SH si vre-o 1300 RON nou. Mi se par cam multi bani si am gasit o firma care se lauda ca reconditioneaza radiatoare de AC, am vb sa trec maine pe la ei. Credeti ca se merita si o sa mearga operatia, ca mor de cald in masina Sad ?
Sa cumpar mai bine unul nou sau sa incerc varianta cu reconditionarea care ma costa doar 200 RON cu tot cu freon.

E vb de o Corsa C din 2003/11, motor 1.2 75 CP/55 KW nJoy.
Skip ads

  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
scump dom'le scump Smile
serios acum, poate n-ai intrebat unde trebuie. in orice caz nu la reprezentanta.
incearca la alte magazine de ex autokarma ( daca se considera reclama rog moderatorii sa stearga, cu scuze)
acu 2 ani am luat pentru astra g cu vreo 5.5. milioane
bafta
  • Ciurica

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am sunat acum la Autokarma si tot 1300 RON au zis. Am inteles ca e un model mai ciudat pentru astea dupa 2003 luna 8.

Nu stiu ce sa zic.... parca mai repede as incerca cu reparatia decat cu 1300 RON Sad
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu este scump este foarte scump! sa ti se ceara 900 ron pe un radiator SH de A/C mi se pare o mare porcarie. poti cauta pe acest forum un radiator nou care sigur te va costa mai putin. era un tip de prin cluj daca nu ma insel care vindea piese noi. cand am cautat eu pentru astra g mi-a cerut cca 400 ron fata de 6-700 ron in magazin si pentru corsa din 2003 banuiesc ca e mai ieftin. cat despre cei 500 euro cerut de reprezentanta eu zic ca nu se merita, avand in vedere cele de mai sus.
Skip ads

  • sorin4752

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut din nou....
Foarte scump din pacate....
In ceea ce priveste "spartul din senin" hai sa-ti zic ca tot din senin s-a spart si la astra g pe care am avut-o. si se sparge asa din cauza coroziunii. E un defect des intalnit la opel. Radiatorul de clima(condensatorul) tine cam trei ani. Din ce stiu eu reparatiile se pot face doar daca se sparge in urma unei lovituri, adica metalul din jurul sparturii este "sanatos" si poate fi sudat. Daca metalul este corodat de obicei nu se mai sudeaza sau se face "pe raspunderea clientului".
Poate stiu altii mai bine.
Oricum pentru reparatii, inlocuire sau ce vrei tu , e un atelier mic in baneasa.
Mai sunt si altii cu piese dar iti dau detalii pe sorin.avram@brom.ro sau seara pe sorin 4752@yahoo.com ca nu vreau sa se interpreteze ca reclama
  • dvv_tisi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat radiator a/c in bulgaria, pt. astra 1,7 dti 2001
800 ron tot {radiator, mina de lucru, incarcat}
  • Ciurica

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit unul nou cu 890 RON la Auto A. Sper sa fie OK, ma duc maine sa-l iau. Nu este original GM, dar e pentru Corsa C dupa 2003/8 si ma incadrez, plus ca-mi da garantie un an.

Stie cineva un service prin sectorul 4 unde pot rezolva si cu freonul? Daca nu e inSect 4, macar prin apropiere, ca inebunesc pe caldura asta fara AC. Smile


LE:
Ca sa nu fie reclama, cine stie un service bun, sa-mi trimita pe email datele de contact: mihaiciurea@gmail.com
Multumesc frumos
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am un Astra G 1,7 şi am schimbat radiatorul AC anul trecut. M-a ajuns 500RON schimbatul fagurelui la o firmă din BISTRIŢA, trimis prin curier rapid (printr-un mecanic). Problema coroziunii la radiatoarele de AC este de la metalul de la ventilator, eu am montat nişte distanţiere între ventilator şi radiator şi atunci totul e OK.
Skip ads

  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Problema coroziunii la radiatoarele de AC este de la metalul de la ventilator, eu am montat nişte distanţiere între ventilator şi radiator şi atunci totul e OK.[/quote]
Te rog sa fii mai explicit in ce fel afecteaza metalul de la ventilator ? am mai auzit cazuri in care au montat distantiere intre radiator si condensor dar ......fara suparare dar as vrea sa-mi montez si eu dar nu am inteles bine unde anume
  • florin.mindrila

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Metalul din spatele ventilatorului rugineşte şi atacă celulele de la radiatorul de A.C. (le oxidează). Distanţierele se pun la şuruburile de prindere a ventilatorului de radiator de A.C. (ca şi cum ai mai pune nişte şaibe în plus).
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pt ploiesteni sau cine este de prin imprejurimi eu stiu un sudor in argon care l-a sudat pe al meu vara trecuta. M-a costat atunci 150 de lei sudura + 90 lei incarcatul cu freon+ 20 lei manopera. A venit dinou vara si ac-ul merge perfect. (inca sper sa nu cobesc Smile )
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se poate si reconditiona rediatorul dar depinde cum ai norocul la uni tine la altii nu si daca il dai jos il repari pui freon ... te costa ceva iar daca cumva nu tine si trebuie sa il schimbi iar , ai aruncat banii pentru reparat si pentru freon pe geam. Si eu am avut aceeasi problema si l-am schimbat cu unul nou (in oradea la un atelier 130 E cu tot cu montat si freon), se stie ca nici nou nu prea tine mult dar daca mai e si reparat ? Eu zic ca mai bine e sa se inlocuiasca cu unul nou.
Skip ads

  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pentru fan_florea : Ventilatorul este prins de radiator cu niste suruburi, desfaci suruburile alea si pui pe suruburile alea intre radiator si ventilator niste saibe pentru a marii distanta si gata. Bafta
  • Ciurica

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Baieti am rezolvat problema, pana la urma. Am schimbat radiatorul la o firma de pe langa Cutitul de Argint (aproape de autogara Filater). Ideea e ca mi-au adus ei radiator nou (l-au desigilat in fata mea) si tot acolo l-am si schimbat si umplut cu freon. Am zis sa vin cu parerile mai tarziu sa nu cobesc, insa merge super bine si am facut vre-o 2 drumuri lungi cu el Smile In total m-a costat 900 RON (Radiator, freon, montat, demontat + spaga 50 RON) mi s-au parut de treaba mecanici de acolo, chiar si secretara a fost super draguta.

Ideea e ca nu aveam cum sa-l reconditionez pe ala vechi, eu nu dadusem niciodata masca jos sa ma uit la el si se pare ca mecanicii de la Dibas care mi-au spus ca "e un pic spart si se poate lipii" sunt niste idioti. Am ajutat mecanicul care mi-a facut operatiunea sa-mi dea masca jos, dupa ce a urcat masina pe elevator, el desfacea suruburile si eu tineam masca, cand am luat masca dupa masina, jumatate de radiator de AC mi-a casut pe picioare, pur si simplu era rupt in doua si-mi statea intre masca si radiatorul de apa. Pe langa asta s-a lovit si de radiatorul de apa si mi-a provocat ceva indoituri pe acolo, o sa-l schimb si pe ala dar pe la sfarsitul lunii, bine ca nu mi l-a spart... oricum tot la ei am gasit radiator de apa la 450 RON.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR