Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

De catva timp am niste probleme cu masina (opel astra '94 - motor Ecotec 1.8i 16v).

La cald, ralenti-ul nu mai tine la 800 ci scade sub 600. Exista un tremur si ce-i mai ciudat cateodata o pierdere de putere (se impiedica cand accelerez). Cateodata se opreste motorul...

Bun, acum...

1. am fost la un service... au curatat ceva (cred ca regulatorul de relanti, etc)... tot aici mi-au setat din computer valoarea de relanti la 864

2. problema nu s-a mai repetat decat sa zicem dupa vreo luna doua cand am fost la un electrician si mi-a inlocuit casetofonu' original (vechi) cu unul nou; cum am plecat de acolo, pac relanti-ul la 500, tremur la masina...

3. nu m-am putut duce la mecanicu de la punctu 1 dar am fost la reprezentata Opel si mi-au setat din computer relanti-ul din nou

4. asta a tinut tot asa cam o luna-doua . Dar... ieri am dat drumul la AC si cand l-am oprit s-a dus iar relanti-ul.... chiar s-a si oprit masina. de asemenea masina se impiedica, pierde din acceleratie;insa beculetul galben nu se mai aprinde....

5. Azi eram fericit ca nu mai vad beculetul galben dar surpriza: in timp ce conduceam, masina s-a impiedicat iar si s-a aprins beculetul galben... A tinut asa pana la urmatoarea cheie... adica vreo 30min


Imi poate da cineva un sfat?
Skip ads

  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Vad ca mi-ai urmat sfatu si ai venit pe Clubopel

Wellcome!!!!! Very Happy

Vezi ca aceeasi chestie se discuta si la Omega'91 probleme rananti!!!!!!!!
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ok. Mersi pentru invitatie...

Sper sa aflu vreun raspuns aici...
  • balboa4you

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut,,aceeasi problema o am si eu acuma la masina mea,,maine ma duc la opel sa vad ce are si te anunt,pa pa
Skip ads

  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Problema poate fii de fapt urmatoarele probleme: Cilindrul 4 nu functioneaza corect sau e infundat,cureaua de la alternator dusa,bujiile nu lucreaza corect,valva EGR infundata,sorbul din baia de ulei infundat si automat scaderea drastica a presiunii uleiului,daca itzi da si in nas verifica si clapeta de acceleratie iar daca crezi ca dupa ce ti-au reparat una din astea va merge bine te inseli! daca ti se spune ca ai una din aceste probleme mentionate mai sus te sfatuiesc sa ma cauti pe messenger la adriano872! nu arunca banii aiurea prin service,k? E alegerea ta!
  • balboa4you

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sal,,o problema asemanatoare am avut si eu si dupa ce am schimbat supapa egr am scapat de problema respectiva,bafta
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut
o problema asemanatoare am si eu cu un opel astra 92, injectie monopunct, benzina 1.6, la pornire exceptand faptul ca porneste greu, sta la relanti dar apoi dupa ce se incalzeste (nu pe loc ci in mers) ramane fara relanti, si am mai obs ca la pornirea consumatorilor( dezaburire, aer, faruri) se simte o scdere a puterii motorului....de 3 luni umblu pe la mecanici....varza toti...are careva o idee?
  • bogdan23

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate vi se pare aiurea, dar ar putea avea o legatura cu inlocuirea casetofonului original...
Eu am auzit de la cineva care avea fix aceleasi simptome ca voi.

Deci, casetofonul original are un unul sau 2 cabluri care vin de undeva de la turometru si de la iac parca.

Avea rolul ca in timp ce turai motorul, sa creasca volumul singur.
Prin inlocuire acele cabluri nu mai folosesc si daca sunt in scurt, computeru` nu mai regleaza cum trebuie
amestecul. si de aici lipsa de putere si relanti instabil..

Pe moment si mie mi s-a parut aiurea, dar cand am vazut ca ai spus de casetofon ca l-ai schimbat,
mi-am amintit de ce mi-a spus acel om. El schimbase tot ce se putea schimba si cand incolo era de la un
cablu..

Bafta multa
Skip ads

  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
balboa4you a scris:sal,,o problema asemanatoare am avut si eu si dupa ce am schimbat supapa egr am scapat de problema respectiva,bafta



detaliaza putin te rog....si "supapa egr"= ?
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
bogdan23 a scris:Poate vi se pare aiurea, dar ar putea avea o legatura cu inlocuirea casetofonului original...
Eu am auzit de la cineva care avea fix aceleasi simptome ca voi.

Deci, casetofonul original are un unul sau 2 cabluri care vin de undeva de la turometru si de la iac parca.

Avea rolul ca in timp ce turai motorul, sa creasca volumul singur.
Prin inlocuire acele cabluri nu mai folosesc si daca sunt in scurt, computeru` nu mai regleaza cum trebuie
amestecul. si de aici lipsa de putere si relanti instabil..

Pe moment si mie mi s-a parut aiurea, dar cand am vazut ca ai spus de casetofon ca l-ai schimbat,
mi-am amintit de ce mi-a spus acel om. El schimbase tot ce se putea schimba si cand incolo era de la un
cablu..

Bafta multa


...Ok...si eu am skimbat casetofonul...si a mers f bine un an de zile pana s-a produs aceasta defectiune...si in continuare merge f bine....si apropo...asta e singurul lucru care merge perfect la masina asta.... Evil or Very Mad
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
toti ne dam cu parerile... si spunem simptomele...dar a rezolvat cineva problema...sa ne spuna si noua ...sau kiar mai bine sa ne repare si noua...pls pls pls
  • boboakai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut
am o astra f din 92 si am aceeasi problema cu relantiul si cu acceleratia, in mers cand accelerez imi da in nas si acul de la turometru oscileaza
iar faza cu casetofonul s-ar putea sa fie cauza ca la-am schimbat si la ceva vreme au inceput problemele.
astept ceva sugesti de la cineva care se pricepe ca la service ma-am lamurit
Skip ads

  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
k...daca ne legam de problema casetofonului....hai sa le dam jos o vreme...si sa vedem cum merge...sau trebuie cel original?.....mai spun ca atunci cand l-am dat jos pe cel original...erau legate aceleasi fire pe care le-am folosit si la cel nou...intr-adevar acolo sunt un manunki de fire...dar tind sa cred ca este o pura cincidenta treaba cu casetofonul...o sa le iau si sa le verific....apropo sunt electrician...
  • vlm
  • *
  • 10 mesaje
  • din 21 Dec 2007
  • Astra 1992 C16NZ
  • Bucuresti
  • vlm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dabea la mai bine de un an am probleme cu relantiul dupa ce casetofonul a fost skimbat...asa ca nu cred ca cas-ul este de vina...ar pudea avea o vina kiar si alternatorul....el este cel care tine in viata toate functiile masinii...fara el la revedere calculator ( daca cativa volti sunt in plus sau in minus , nu functioneaza corect celelalte anexe...)asa ca haideti sa il verificam...
  • ilie petrica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am si eu aceias problema cu relantiul,ce ce trebuie sa fac.
  • sagittarius_deathstar

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1993 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema la vectra 1.8i din 93. Cat e socul activat la rece merge perfect, dar dupa ce se opreste socul incepe sa varieze relantiul... acul turometrului danseaza pe bord...si turatia e in jur de 600. Am schimbar bujiile, fishele, sonda lambda, mufele electrice sunt toate curatzate, iac-ul l-am curatat, filtrul de aer e schimbat, alternatorul e bun si cureaua asemenea.
Orice sfat e binevenit, merci
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
O sa ia premiul nobel mecanicu care rezolva problema asta Smile
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
luati borna de la baterie jos, asteptati 10 minute, puneti borna la loc, puneti si luati contactul de 4-5 ori
si apoi porniti motorul normal fara sa apasati pe acceleratie timp de 5 minute....bine, valorile sunt estimative, nu-i musai clar Very Happy


bafta (prin aceasta operatie ECU re-invata valorile date de IAC)
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut.La opelul meu am o pierdere de putere cand plec de pe loc, doar intre 1500- 1700rot masina nu mai accelereaza, parca as lua piciorul de pe pedala.Masina are toate consumabilele schimbate.Ma puteti ajuta?Multumesc
  • felix1984

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
bun,toti si-au spus parerile dar un test agrafa a facut cineva sa ne dea si noua un cod de eroare?ca daca o luam asa putem sa spunem ca e aia,ba nu-i aia,sau pana la urma sa spuna cineva ca motoarele nu sunt bune,sau calc defect,sau alte chestii.dati un cod de eroare si poate problemele voastre vor gasi rezolvare cat mai repede.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR