- ToX
- ****
- 1,300 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu cand am avut problema asta, care o spune bogdanelius aici, a fost de la electromotor. L-am si reparat de vreo 2 ori, schimbat perii, carbuni, bucsi din el, a mers doar 1 luna. Se pare ca rotorul avea un scurt si dadea la masa, blocandu-se pe pozitia aia. M-a costat 1.8 mil altul de la dezmembrari, si de atunci nu sunt probleme.
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Buna,
Masina : Opel Tigra 1996
Azi cand bagam masina in garaj, mi-a murit motorul (chestie tipica), era in panta si nu prea am accelerat ca ii mic spatiul si nu vroiam sa lovesc masina.
Dau sa pornesc motorul, si NIMIC. Cheie se invarte ok pana in pozitia de pornire si nu se aude nimic, nu porneste electromotorul. ABSOLUT nimic.
In masina am curent cand pun contactul la toate.
Poate fii bateria moarta? (Am cam facut MULTE porniti si mers pe distante f. scurte in ultima vreme).
Totusi ... nu ar trebui sa se chinuie un pic electromotorul? Sau pur si simplu la Opel, cand crede ca nu are destul curent, nu mai cupleaza electromotorul?
Merci
Masina : Opel Tigra 1996
Azi cand bagam masina in garaj, mi-a murit motorul (chestie tipica), era in panta si nu prea am accelerat ca ii mic spatiul si nu vroiam sa lovesc masina.
Dau sa pornesc motorul, si NIMIC. Cheie se invarte ok pana in pozitia de pornire si nu se aude nimic, nu porneste electromotorul. ABSOLUT nimic.
In masina am curent cand pun contactul la toate.
Poate fii bateria moarta? (Am cam facut MULTE porniti si mers pe distante f. scurte in ultima vreme).
Totusi ... nu ar trebui sa se chinuie un pic electromotorul? Sau pur si simplu la Opel, cand crede ca nu are destul curent, nu mai cupleaza electromotorul?
Merci
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ca sa verifici daca este bateria moarta, aprinde pozitiile masinii si incearca sa cuplezi electromotorul daca intensitatea acestora se va micsora inseamna ca este bacteria sau un contact imperfect (cel mai probabil o borna oxidata). Daca nu vei observa diferente inseamna ca este ceva in neregula la electromotor sau contactul cu cheie.
Partea cu "sesizatul" amperajului in baterie nu este valabila
Partea cu "sesizatul" amperajului in baterie nu este valabila
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
edy2172 - cum verific aia?
Cand intorc cheia in contact, mi se aprind becurile si bordul, imi merg geamurile, trapa, etc ...
LEXXX - Problema ii ca nu masina ii in garaj si nu stiu cum sa o duc la un service Ai idee cum pot verifica ceea ce ai zis tu?
Tigra ii pe platforma de Corsa, deci ar trebui sa am totul pozitionat ca la tine.
(Pana acum singurul motor care il stiu pe dinafara ii de Dacie )
Ma gandesc sa pun prima oara bateria pe redresor sa elimin posibilitatea asta.
La electromotor pot verifica continuitatea ca sa imi dau seama ca is carbunii de bai?
Cat o fii de greu sa ii schimb eu? Am mai schimbat carbuni la motorul de aspirator si era destul de simplu ... nu ar trebui sa fie mare branza diferenta, ca tot pe acelasi principiu ii motorul.
Cand intorc cheia in contact, mi se aprind becurile si bordul, imi merg geamurile, trapa, etc ...
LEXXX - Problema ii ca nu masina ii in garaj si nu stiu cum sa o duc la un service Ai idee cum pot verifica ceea ce ai zis tu?
Tigra ii pe platforma de Corsa, deci ar trebui sa am totul pozitionat ca la tine.
(Pana acum singurul motor care il stiu pe dinafara ii de Dacie )
Ma gandesc sa pun prima oara bateria pe redresor sa elimin posibilitatea asta.
La electromotor pot verifica continuitatea ca sa imi dau seama ca is carbunii de bai?
Cat o fii de greu sa ii schimb eu? Am mai schimbat carbuni la motorul de aspirator si era destul de simplu ... nu ar trebui sa fie mare branza diferenta, ca tot pe acelasi principiu ii motorul.
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
verifici daca pe firul negru cu rosu din contactul electric al ``contactului cu cheie ``ai tensiune, dupa ce desfaci capacele plastic de pe consola volanului o sa ai acces si la partea electrica a contactului dar trebuie sa tii de cheie pe ultima treapta de contact (adica cea cu revenire a chei care e si cea de alimentare a bobinei demarorului)daca ai mergi direct la demaror si verifici sa ai si acolo tensiune tot tre` tinut de cheie pe pozitia ultima cea cu revenire si daca si aici ai da electromotorul jos sa vezi ce cu el ......carbuni te sfatuiesc sa mergi la cine se pricepe ca trebuie cositoriti(la mine asa e) si daca pui prea mult cositor curge pe firul carbunelui prea mult si nu o sa mai aiba cursa(adica firul) care o face carbunele cand se uzeaza tot odata putand sa nu mai ajunga pe colectorul demarorului carbunele sau blocanu-se........
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
fa inca o verificare: aprinde faza scurta si invarte cheia sa pornesti motorul......vezi daca scade lumina farurilor din intensitate ca s-ar putea sa fie uzate bucshile de la rotorul electromotorului si sa ajunga pe stator unde intra in scurt si nu mai invarte........asa se explica daca scade din intensitate lumina eu am patit mai demult la fosta masina opel kadett d 1980 motor 1,2
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Salutare baieti,
Merci de sfaturi! Chiar acum vin din garaj. Farurile imi ard FULL, am dat drumu la muzica (Pioneer cu 8 boxe) totul merge full.
Deci o cam cazut varianta cu bateria moarta.
Parerea mea este ca daca bateria ar fii atat de moarta incat demarorul nici click nu face .. nu ar arde farurile in plin, CD Playeru la max ... etc.
Faza ii ca veneam cu ea din service-ul Opel cand am patit asta ... noroc ca am patit la garaj.
Intrebare : Cum pornesc masina? Merge impinsa ca la Dacie?
Incerc oricum sa vb cu un electrician auto sa vina el la garaj.
------------
P.S : Am primit CD-rile TIS (2 CD-uri) cu documentatie pentru Opeluri. Daca are cineva nevoie, sa imi spuneti.
Merci de sfaturi! Chiar acum vin din garaj. Farurile imi ard FULL, am dat drumu la muzica (Pioneer cu 8 boxe) totul merge full.
Deci o cam cazut varianta cu bateria moarta.
Parerea mea este ca daca bateria ar fii atat de moarta incat demarorul nici click nu face .. nu ar arde farurile in plin, CD Playeru la max ... etc.
Faza ii ca veneam cu ea din service-ul Opel cand am patit asta ... noroc ca am patit la garaj.
Intrebare : Cum pornesc masina? Merge impinsa ca la Dacie?
Incerc oricum sa vb cu un electrician auto sa vina el la garaj.
------------
P.S : Am primit CD-rile TIS (2 CD-uri) cu documentatie pentru Opeluri. Daca are cineva nevoie, sa imi spuneti.
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- zero
- **
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- MadDawg
- **
- 101 mesaje
- din 08 Feb 2005
- Corsa 2001
- Brasov
MadDawg
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2005
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
cand dai la cheie se simte pe becurile din bord ca ar consuma putin curent?
daca nu, verifica si tu sa nu cumva sa fie scos firul de la electromotor. nu stiu unde e la tigra dar la vectra a e in spatele motorului, iar firul cu papuc la capat intra intr-un contact de pe solenoid (ala din partea de sus).
daca nu, verifica si tu sa nu cumva sa fie scos firul de la electromotor. nu stiu unde e la tigra dar la vectra a e in spatele motorului, iar firul cu papuc la capat intra intr-un contact de pe solenoid (ala din partea de sus).