Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu cand am avut problema asta, care o spune bogdanelius aici, a fost de la electromotor. L-am si reparat de vreo 2 ori, schimbat perii, carbuni, bucsi din el, a mers doar 1 luna. Se pare ca rotorul avea un scurt si dadea la masa, blocandu-se pe pozitia aia. M-a costat 1.8 mil altul de la dezmembrari, si de atunci nu sunt probleme.
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Buna,

Masina : Opel Tigra 1996
Azi cand bagam masina in garaj, mi-a murit motorul (chestie tipica), era in panta si nu prea am accelerat ca ii mic spatiul si nu vroiam sa lovesc masina.

Dau sa pornesc motorul, si NIMIC. Cheie se invarte ok pana in pozitia de pornire si nu se aude nimic, nu porneste electromotorul. ABSOLUT nimic.
In masina am curent cand pun contactul la toate.

Poate fii bateria moarta? (Am cam facut MULTE porniti si mers pe distante f. scurte in ultima vreme).

Totusi ... nu ar trebui sa se chinuie un pic electromotorul? Sau pur si simplu la Opel, cand crede ca nu are destul curent, nu mai cupleaza electromotorul?

Merci Smile
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa verifici daca este bateria moarta, aprinde pozitiile masinii si incearca sa cuplezi electromotorul daca intensitatea acestora se va micsora inseamna ca este bacteria sau un contact imperfect (cel mai probabil o borna oxidata). Daca nu vei observa diferente inseamna ca este ceva in neregula la electromotor sau contactul cu cheie.
Partea cu "sesizatul" amperajului in baterie nu este valabila
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca nu este de la baterie mai ales ca tocmai a mers cu masina si ar trebui sa aiba cat decat curent sa invarta electromotorul, chiar daca incet. Problema eu cred ca e de la alimentarea electromotorului, sa se fi ars ceva...
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Buna,

Merci de raspunsuri.
Electromotorul nu porneste DELOC.

Daca bine imi amintesc, ultima data cand a pornit, parca sa chinuit un pic electromotorul pana a pornit masina.

Am sa pun bateria pe redresor sa o incarc, sa vad ce se intampla.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
contactul electric al cheii de pornire l-ai verificat?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Probabil ai nevoie de carbuni noi, sau din cauza ca sunt destul de consumati ti-au stricat suportul de plastic in care sunt incastrati. Toti carbunii plus suportul de plastic cost cam 50 RON, manopera in functie de srvice si dureaza cam o ora.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
edy2172 - cum verific aia?
Cand intorc cheia in contact, mi se aprind becurile si bordul, imi merg geamurile, trapa, etc ...

LEXXX - Problema ii ca nu masina ii in garaj si nu stiu cum sa o duc la un service Sad Ai idee cum pot verifica ceea ce ai zis tu?
Tigra ii pe platforma de Corsa, deci ar trebui sa am totul pozitionat ca la tine.

(Pana acum singurul motor care il stiu pe dinafara ii de Dacie Sad)

Ma gandesc sa pun prima oara bateria pe redresor sa elimin posibilitatea asta.

La electromotor pot verifica continuitatea ca sa imi dau seama ca is carbunii de bai?
Cat o fii de greu sa ii schimb eu? Am mai schimbat carbuni la motorul de aspirator si era destul de simplu ... nu ar trebui sa fie mare branza diferenta, ca tot pe acelasi principiu ii motorul.
Skip ads

  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu. Am fost la un service si am schibat contactul................si tot am avut probleme. Am schimbat carbunii (27 RON + manopera)si Very Happy .... gata problema.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
verifici daca pe firul negru cu rosu din contactul electric al ``contactului cu cheie ``ai tensiune, dupa ce desfaci capacele plastic de pe consola volanului o sa ai acces si la partea electrica a contactului dar trebuie sa tii de cheie pe ultima treapta de contact (adica cea cu revenire a chei care e si cea de alimentare a bobinei demarorului)daca ai mergi direct la demaror si verifici sa ai si acolo tensiune tot tre` tinut de cheie pe pozitia ultima cea cu revenire si daca si aici ai da electromotorul jos sa vezi ce cu el ......carbuni te sfatuiesc sa mergi la cine se pricepe ca trebuie cositoriti(la mine asa e) si daca pui prea mult cositor curge pe firul carbunelui prea mult si nu o sa mai aiba cursa(adica firul) care o face carbunele cand se uzeaza tot odata putand sa nu mai ajunga pe colectorul demarorului carbunele sau blocanu-se........
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
fa inca o verificare: aprinde faza scurta si invarte cheia sa pornesti motorul......vezi daca scade lumina farurilor din intensitate ca s-ar putea sa fie uzate bucshile de la rotorul electromotorului si sa ajunga pe stator unde intra in scurt si nu mai invarte........asa se explica daca scade din intensitate lumina eu am patit mai demult la fosta masina opel kadett d 1980 motor 1,2
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,

Merci de sfaturi! Chiar acum vin din garaj. Farurile imi ard FULL, am dat drumu la muzica (Pioneer cu 8 boxe) totul merge full.
Deci o cam cazut varianta cu bateria moarta.

Parerea mea este ca daca bateria ar fii atat de moarta incat demarorul nici click nu face .. nu ar arde farurile in plin, CD Playeru la max ... etc.

Faza ii ca veneam cu ea din service-ul Opel cand am patit asta ... noroc ca am patit la garaj.

Intrebare : Cum pornesc masina? Merge impinsa ca la Dacie?
Incerc oricum sa vb cu un electrician auto sa vina el la garaj.

------------

P.S : Am primit CD-rile TIS (2 CD-uri) cu documentatie pentru Opeluri. Daca are cineva nevoie, sa imi spuneti.
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
edy2172,

am intors cheia cu CD Playeru pornit la max (4x45 de wati - Pioneer, putere reala - ma jucam si eu cu muzica Wink ) ... si nu am "simtit" nimic la curent/putere.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
da poti sa o impingi dar ai grija ca nu e indicat de prea multe ori s-ar putea rupe cureaua de distrubutie daca o impingi fa-o in viteza 3 ca nu e asa mare efortul
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai daca nu s-a simtit nika la cd atunci nu cred ca`s bucshile ......totusi tre` vazut daca ai tensiune pe bobina demarorului
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
zici ca veneai cu ea de la service ? bun la ce s-a umblat cat a sta masina in service? poate ti-a cazut firul de la bobina demarorului din greseala.....
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Da ... veneam de la service.

Lucrari efectuate :
- ceva probleme la capacul termonstatului
- schimbat garniturile de la baia de ulei
- simeringuri
- schimbat filtrul de aer.

Unde ii electromotorul la Tigra? Bine am gandit ca in stanga inauntru (privita din fata cu capota deschisa?)
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
MadDawg a scris:Aceeasi problema am avut-o si eu. Am fost la un service si am schibat contactul................si tot am avut probleme. Am schimbat carbunii (27 RON + manopera)si Very Happy .... gata problema.



Unde ai gasit carbuni atat de ieftini? Vreau si eu pentru Vectra mea din semnatura.

Mersi!
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
john_taff a scris:Unde ai gasit carbuni atat de ieftini? Vreau si eu pentru Vectra mea din semnatura.
Mersi!


In Arad, la electricianul care a "operat-o"! Very Happy
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cand dai la cheie se simte pe becurile din bord ca ar consuma putin curent?

daca nu, verifica si tu sa nu cumva sa fie scos firul de la electromotor. nu stiu unde e la tigra dar la vectra a e in spatele motorului, iar firul cu papuc la capat intra intr-un contact de pe solenoid (ala din partea de sus).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR