Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • Flexatu_C20ne8V Rullsz

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut All'am si eu o problema ' cand franez la o viteza de 140-150 km/h imi tremura agresiv volanu in mana ,sa fie oare din cauza ca-s ovalizate discurile?sau din cauza jentilor 215/40/R17sa nu mai faca fata ABS-u ? adevaru ca si servo merge destul de greu(cred ca din cauza cauciucurilor ca-s prea late) ,masina e adusa recent din germania .multi mi-au spus ca daca nu schimb jentile astea dupa o juma de an pe drumurile din romania o sa fiu nevoit sa schimb planetare ,rulmenti,caseta de directie...etc'eu nu le-as schimba daca nu as avea problemele astea ca arata foarte bine si in plus ca is si omologate. voi ce parere aveti ? sa trec pe R15? sau cum sar putea remedia problema sa raman cu jentiile astea? Arrow Opel Calibra c20ne fratilor calibristi va rog sa ma ajutati !!! Wink





Skip ads

  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cand iti tremura volanul la viteze mari gen 140,150 ori jantele sunt strambe ,la cum sunt strazile la noi...sau cauciucurile deformate sau uzate neuniform

poti face un test ,pui inapoi jantele care le aveai si vezi cum franeaza...

La mine , la calibra mea c20ne din 1992 cand franez , uneori am senzatia ca franeaza ,,treptat ,,, stiu ca suna ciudat, dar in reprize...

In legatura cu directia, eu la masina mea sunt in faza de a schimba furtunul de la lichid servodirectie,lichidul , vasul tot , ca e veche masina.
Eu imediat dupa ce am cumparat o acum vreo 4 luni , am schimbat distributia , pompa de apa , discuri de frana , rulmenti... si merge OK , dar proiectul nu se termina aici, mai mult de lucrat la ea

Sa o stapanesti sanatos!
  • omu79

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Mergi la o vulcanizare si echilibreaza rotile (macar cele de pe fata). O sa dispara mare parte din tremurat, daca nu in totalitate.
  • Bogdan B.

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut Flexatu_C20ne8V Rullsz
Sunt si eu nou pe aici si ma bag si eu ca musca...
pot sa-ti spun ca am avut si eu o pb asemanatoare cu un Ford Scorpio.
am dus discurile la un strung si le-am rectificat dar...pb nu a disparut pana nu am schimbat discurile de frana pe fata. Mi-a explicat cineva ce s-a intamplat: din cauza franarilor ... s-au fisurat aripioarele ce tin legate intre ele discurile de frana (ca sunt ventilate) si la turatii mai mari iti dai sama ce se intampla.
Asa ca roaga-te sa fie doar cauciucurile (cu care am mai patit si eu ca le-au "crescut " ghebe pe creasta Smile)sau cel mult jentile.
Mult noroc
Skip ads

  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
incepe cu echilibrarea rotilor+unghiul de fuga iar daca nu se remediaza problema atunci vezi care e treaba cu discurile dar mai intai verifica-le vezi daca au grad mare de uzura daca da le schimbi daca nu inseamna ca nu e de la discurile de frana mai ales ca a fost rulata numai in germania
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Unu la mana
1. Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general
2. Daca incepi o noua discutie sa nu fie cu tilturi de genul : Help , Problema , Autor , Se balbie


https://www.clubopel.com/regulament.html - regulament general
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18791 - regulamentul sectiunii

Doi la mana (tot o masina este)
https://www.clubopel.com/vie...ght=tremura+volan
https://www.clubopel.com/vie...ht=inele+centrare

Trei la mana
Pentru ca esti nou, iti pastrez discutia deschisa(iti schimb eu titlul) , dar pe viitor nu garantez.
  • alex_calibra

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sa nu fie de la amortizoare..
  • Flexatu_C20ne8V Rullsz

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu ma gandesc ca jantele is prea mari si discurile prea mici ,cred ca de aia nu face fata sau is ovalizate discurile,in cel mai scurt timp o sa o duc la un service/tester sa vad care-i treaba,revin cu rezolvarea in cel mai scurt timp.
Skip ads

  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
si mie imi trepideaza volanu cand franez,la viteza mai mare,peste 100.am jantele pe 15''.am fost la vulcanizare,am indreptat jantele,am schimbat cauciucurile,le-am echilibrat,am schimbat si un pivot si tot se mai simte.mai am unghiu d facut si apoi ,urmatoru pas:schimbat discurile si placutele.discu e 100 ron buc.si placutele 85-1250 ron
  • sergyu

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Poate sa fie si din presiunea in roti , verifica la vulcanizare .Am patit pe pielea mea.
  • Flexatu_C20ne8V Rullsz

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata,era din cauza cauciucurilor uzate si a jantelor strambe,si nu mai trage nici dreapta.
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
schimba discurile de frina fata eu am facut-o si sa rezolvat.disc .ventilate au nervurile din interior crapate asta e motivul
Skip ads

  • roadrunner05

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina: Combo 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
[quote="Flexatu_C20ne8V Rullsz"]salut All'am si eu o problema ' cand franez la o viteza de 140-150 km/h imi tremura agresiv volanu in mana ,sa fie oare din cauza ca-s ovalizate discurile?sau din cauza jentilor 215/40/R17sa nu mai faca fata ABS-u ? adevaru ca si servo merge destul de greu(cred ca din cauza cauciucurilor ca-s prea late) ,masina e adusa recent din germania .multi mi-au spus ca daca nu schimb jentile astea dupa o juma de an pe drumurile din romania o sa fiu nevoit sa schimb planetare ,rulmenti,caseta de directie...etc'eu nu le-as schimba daca nu as avea problemele astea ca arata foarte bine si in plus ca is si omologate. voi ce parere aveti ? sa trec pe R15? sau cum sar putea remedia problema sa raman cu jentiile astea? Arrow

Salut, parerea mea este ca sunt discurile daca era de la roti trepida tpt timpul nu doar la franare...am avut si eu aceasi prb, dar cu schimbul discurilor am scapat de ea. Bafta
  • catalinminca

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut!
Am si aceeasi problema - trepideaza volanul la franare.
La un test de articulati mi s-a spus ca am joc mare in caseta de directie si ca trebuie schimbate caseta + bielata dr. Sa fie oare de la caseta de directi si bieleta?
Mentionez ca discurile si placutele le-am schimbat de vreo 2-3 luni, caucicurile le-am schimbat si am echilibrat rotile.

Multumesc mult!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR