Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Buna,

Cateodata, imi iese un pic de fum (mai greu se observa) de sub partea dreapta (privita) din interior a capotei.
Am ridicat capota, si mi se parea ca venea de sub zona scutului acela mic care se afla in fatza motorului.
Fumul se vede destul de vag.

Miroase a plastic ars (pute rau) ... trage spre ferodou ars (parca), dar mai mult ceva plastic sau ulei ars.

Nu imi dau seama ce poate fii pentru ca nu curge sau picura nimic, masina nu face figuri.
Am observat ca parca apare dupa manevre repetate de pornire/frana (de ex. cand manevrez sa intru in garaj).

Ce poate fii?
Skip ads

  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cred ca e de la vasul cu lichid de racire Very Happy ala e in dreapta si cand faci parcari, manevre se incalzeste apa. uita-te si la bord sa vezi temperatura apei. posibil si ambreiajul dar nu cred ca miroase a plastic si probabil e in stanga... daca seamana la cutie de vectra a
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La mine vasul de expansiune ii pe partea opusa de unde vine fum/miros.
Intr-adevar apa se incalzeste un pic la fazele astea (am observat) ... poate de acolo sa miroase asa?
Daca stau sa ma gandesc ... daca fierb cauciuc in apa .. cam asa ar mirosi.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu cred mai degraba ca este ferodoul la ambreiaj.
Ai incercat sa urci o panta si sa turezi motorul sa vezi daca si masina are sau nu aceasi tendinta ca motorul.
O verificare a lui o poti face si la pornirea de pe loc in treapta intii si pedala de ambreiaj ridicata treptat. Daca plecarea de pe loc incepeabia spre ridicarea definitiva a pedalei atunci ori trebuieste reglat cablu ambreiajului in cazul in care nu ai joc la pedala, sau ambreiajul este uzat.
Ambreiajul este situat spre partea dreapta daca privesti capota din interior si masina din fata.


Ultima modificare facuta de balog la Mie 31 Aug, 2005 7:50 pm
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
balog : Imi vine din partea dreapta cum privesti masina din interior.

Daca privesc masina din fatza, cum zici tu, vine de undeva din stanga jos, (de pe sub scutul din fatza motorului).

Nu ii fum gros ... abia se vede sau simte, dar ma cam deranjeaza.
Masina merge OK.
Cunosc mirosul de ferodou ... dar nu ii ala.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai atuncea ti s-a gripat partial vreun accesoriu de pe cureaua de accesorii sau aceasta nu este intinsa corespunzator, sau este uzata.
Verifica:
- cureaua
- intinderea curelei
- cu motorul oprit rotirea libera cu mina a alternatorului dupa scoaterea curelei
- griparea altui accesoriu cum ar fi pompa servodirectiei sau aerului conditionat desi acestea din urma nu prea se gripeaza datorita ungerii corespunzatoare.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
balog :
Pot scoate si pune la loc cureaua aia fara consecinte grave?(Nu are o pozitie anume?) ... sa verific cele spuse de tine.

Cureaua arat ok as ala ochi.
Alternatorul merge ... nu am probleme cu curentul.

Oricum, merci si am sa verifice cele scrise de tine.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai e vorba de cureau a de accesorii nu cureaua de distributie. Prima nu are nici un semn, cea din urma trebuie montata la semne, eventual are si o anumita directie de rotatie..
Deci poti scoate cureaua de accesorii linistit. Tot ce trebuie sa faci este sa rabatezi intinzatorul, verifica daca intinzatorul se roteste usor si daca preseaza cureaua destul de bine (asa la aproximare).

Pai alternatorul poate sa mearga bine dar sa frineze cureaua datorita griparii rulmentilor acestuia. Frinarea curele poate duce la patinarea acesteia si la aparitia mirosului.
De asemenea nu este exclus sa miroasa si de la altceva, asa de la distanta nu imi pot da seama exact dar am dat si eu o sugestie dintre cele mai plauzibile si care apar destul de des.
Spre exemplu poate mirosii si a bobinaj sau... de la alternator in curs de defectare...

Ai facut un lucru bun ca te interesezi din timp ce poate fi, astfel poti scapa de eventuale defecte care pot costa mai mult daca sunt reparate mai tirziu.
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
balog : Merci mult.
Maine ma duc sa fac niste verificari sa vad ce iese.

Inca ceva.
Am venit duminica de la parinti. Cam 160 de Km pe care am venit tare. Faza ciudata era ca nu mirosea deloc si nu mai aparea simptomul asta.

Am observat ca imi apare "faza" asta dupa drumuri de oras : blana/frana/blana/frana ... mers cu a 1-a, etc..
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai probabil de la accelerari si frinari bruste, inertia elementelor.
Sau poate chiar de la ferodoul de firna.

Zic si eu mai mult asa de la distanta nu prea am idee ce ar putea fi in afara de ce am zis.
Totusi nu uita ca si ambreiajul e o posibilitate chiar daca mirosul nu apare chiar in zona lui.

Tu esti cheia reusitei pentru ca numai tu poti vedea de aproape ce ar putea fii, eu aicea din fata calculatorului mi-am dat si eu cu parerea.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
balog : Si-o mai dat si altu cu parerea pe aici, si am reusit sa rezolv problema pe parerea lui ... asa ca orice parere este binevenita Smile

Ar putea fii de la frana ca iz cam uzate deja placutele (o inceput sa scartaie cateodata) ... si am observat ca ii si calda tare janta.
  • fulici

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am repectiva problema, exact cum ai descris-o tu....problema care partial am rezolvat-o : era ulei care ajungea pe aparatoarea metalica de la motor si atunci cand se incingea bine, uleiul se ardea degajand mult fum/abur si a fost de ajuns sa schimb garnitura de la busonul de ulei (acolo pe unde se pune ulei), dar......desi nu a mai scos fum/abur asa de mult ca pana atunci, uneori cand merg bara la bara apare acel fum/abur.
Eu suspectez ca scapa pe undeva printr-un por apa sub presiune (atunci cand se incinge motorul)......ce ziceti de asta?
Skip ads

  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am un opel astra g 17 cdti 80 cp din 2004 z17 dtl imi ese fum din partea dreapta cum te uiti la motor pe partea cu alternatorul si cand este in sarcina masina si cand stau pe relentiu ceia ce tind sa cred ca nu poate fii ambreiaju alternatorul fige daca pun mana pe el care ar fi problema si cum pot sa o rezolv nu am scurgeri de ulei sau apa nu am scut
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dat jos alternatoru si schimbat rola unisens si verificat daca nu are si galagie la rulmenti,se schimba si cureaua de antrenare,daca aia veche are urme de patinare pe ia sau fisuri
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu am nici 2 luni decand am schimbat cureaua multumesc pentru ajutor dar cat pot sa mai merg asa
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:dat jos alternatoru si schimbat rola unisens si verificat daca nu are si galagie la rulmenti,se schimba si cureaua de antrenare,daca aia veche are urme de patinare pe ia sau fisuri
nu am nici 2 luni decand am schimbat cureaua multumesc pentru ajutor dar cat pot sa mai merg asa
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nuti va da nimeni o garantie ca vei putea merge cu alternatoru asa,nu stiu o zi,o saptamana,o luna,un an,depinde cand vrea el sa cedeze definitiv
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
stancalia a scris:
nicunicu a scris:dat jos alternatoru si schimbat rola unisens si verificat daca nu are si galagie la rulmenti,se schimba si cureaua de antrenare,daca aia veche are urme de patinare pe ia sau fisuri
nu am nici 2 luni decand am schimbat cureaua multumesc pentru ajutor dar cat pot sa mai merg asa
daca nu te superi vrei sami zici si mie daca este scumpa rola unisens?
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cum se da alternatorul jos la opel astra g 17 cdti 80 cp 59 kw
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
stancalia intre 136 si 386 depinde de producator
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR