Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • MirC

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Omega B 2.0i an 1995 motor X20SE (2.0l 8V) si cred ca am o problema sper ca nu este prea mare.
Am incercat sa o pornesc dupa ce am reparat electromotorul (schimbat perii) si nu mai vrea sa porneasca dar ce ma ingrijoreaza mai mult este sunetul (un troncanit pe undevape la motor) pe care l-am auzit dupa a 3-a incercare dupa care nu am mai incercat.
Ce poate avea?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai electromotorul invarte? Poate nu a fost montat corect si nu invarte. Poate cand a fost montat ai desprins vre-un fir. Poate ti-a cazut ceva ce impiedica bendixul sa ajunga la volanta dintata.
  • MirC

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Electromotorul se invarte la fel si motorul doar ca nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului (am alimentare si aprindere), sper sa nu fie ceva legat de cureaua de distributie care a fost schimbata impreuna cu rola si pompa de apa de vreo luna, dar am facut cateva drumuri de atunci si masina nu a facut nici o figura pana acuma.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai daca masina mergea pana sa "repari" electromotorul ce raspuns mai cauti?
Skip ads

  • MirC

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
E uite ca nu e electromotorul de vina (electromotorul invarte porneste merge la ~850 rpm 1.5 - 2 secunde si se opreste) , merge perfect, si chiar daca era electromotorul de vina, trebuia sa porneasca si tractata dar ea nu vrea sa porneasca nici asa.
Ce am observat mai ciudat este ca in momentul in care rotesc cheia in contact becul galben (check engine) care ar trebui sa stea aprins se stige si se aprinde iarasi dupa ce se opreste motorul, din cate am auzit eu ar putea fi ceva probleme cu imobilizer-ul ca practic ea vrea sa porneasca dar ceva o opreste dupa scurt timp.
Ar trebui sa merg la un tester dar nu am pe nimeni sa ma traga din Siria pana in Arad iar de trailer nu am bani acum.
Crying or Very sad Crying or Very sad
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
imobilizer-ul nu te lasa sa pornesti deloc, nu misca nimic. deci nu este de acolo.
Si nu ai raspuns la o intrebare: mergea masina inainte de repararea electromotorului?Da sau nu?
P.S.Martorul se aprindea si inainte ?
  • MirC

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca am rezolvat-o, pompa de benzina nu merge si e si mai ciudat cum am gasit problema, am schimbat filtrul de benzina si am vazut ca nu prea era presiune pe furtun asa ca am zis hai sa verific si pompa de benzina ca poate ca nu baga destula benzina si se pare ca s-a gripat, asta e a mers 13 ani era cazul. Una noua ma costa 340 RON originalul care a fost pe ea era 1080 RON Shocked

Case closed Confused

P.S. Masina mergea inainte de repararea electromotorului si multumesc pentru ajutor Wink
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bunaziua la toata lumea ! am opel omega b 2.5 td x25 dt din 1996. am o problema cu pornirea la cald.am fost la un pompagiu la mine in oras si mi-a scos mufa de la un senzor de pe chiuloasa si porneste super. am cumparat senzor nou si in momentul cand bag mufa la loc porneste mai greu. care ar putea fi buba ? stie cineva ce ar putea fi ? e vreo problema daca merg cu mufa scoasa ?
acesta este senzorul .

Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pune o poza de la masina sa vad unde este situat senzorul
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal marin . problema e ca senzorul se afla sub admisie si nu prea ai cum sa-l vezi asa bine .cam pe la mijlocul motorului. am facut ce va foto .





  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
simplu ai scos mufa si acu pune de fiecaredata cand pui contactul buziile incandescente la pornire si de asta porneste bine,dupa ce ai schimbat senzorul care probabil ca era bun ,acesta deconecteaza releul buziilor cand motorul este cald si nu le mai pune la fiecare pornire !La ce pompagiu ai fost la aia pe poitiers?
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal . la ala am fost in februarie si am schimbat capul hidraulic la pompa de injectie. cam o luna mi-a pornit super. dupa aia a inceput iar sa o porneasca greu .bineinteles ca la cald nu la rece . am fost azi la asta de la mine din oras si mi-a pus o rezistenta in serie cu senzorul ala si porneste , dar tot nu-s multumit. asta zice ca e de vina calculatorul masinii. nu mai inteleg nimic. daca pun mufa la loc cum tre sa fie porneste foarte greu .deci ceva nu-i pace dar nu-mi dau seama cam ce ar putea fi. capul hidraulic este nou are 8 luni de zile . se poate uza asa de repede ? eu nu cred . este ceva de la partea electrica, dar cine naiba ii da de capat .
Skip ads

  • marin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
multumesc ''palade radu" pentru poze...acum sunt lamurit si ma apuc de treaba
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
de curiozitate cat o costat capul hidraulic si manopera?
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal . capul hidraulic a costat 14 milioane si manopera 3 milioane . iar masina nu porneste cum trebuie . parca e un cosmar care nu se mai termina . nu stiu ce sa mai cred . asta e treaba . trage f f bine dar daca o opresti incepe cosmarul . nu porneste ca alte masini . parca e blestemata !
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eu la a mea am descoperit chichitza la pornire Very Happy pun contactul de 4 ori si ii dau cu pedala putin apasata si o ia la sfert.Probabil ca am si cateva bujii arse !
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna,am omega 2,5 td din '96 automatic,am incercat de cateva ori sa pun pe pilot automat,dar fara sa stiu sigur in ce directie trebuie sa pun intrerupatorul Rolling Eyes ;de cateva ori a functionat,dar de mai multe ori nu am reusit sa-l pornesc.Stie cineva cum se porneste Question merci
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
...si ar mai fi o preoblema "minora" ! de cand am cumparat omega,avea luminile slabe,am cumparat alte halogene (m-am uitat la cele ce le-am scos) H1 (!) toate 4,dar luminile mele tot asa prost bat; faza lunga umpic mai bine,dar cea scurta...parca ar fi niste felinare! dar daca te uiti la lumina farurilor ,par foarte puternice,mai ales ca am luat halogene de 100 w. Are cumva alt model de halogene,sau ce se intimpla?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cam chioare farurile la omega. incearca sa vezi ce tensiune ai pe becuri.Se intimpla ca sa aiba pierderi pe circuit pe la mufe si ajunge mai putin. Am patit-o la omega A, aveam 10,5v la becuri.o solutie ar fii modificarea fazei si punerea ei prin releu(un electricien auto o poate face foarte usor). asa nu mai are loc pierdere si nici nu se mai strica intrerupatorul de la faruri.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sunt chioare adica lumina galben-rosiatica, sau nu bat si gata? La mine culoarea era OK dar farurile erau matuite de nu se mai vedea nimic prin ele. Bateau doi metri pe faza scurta. Asta se rezolva cu polish si cu migala + pricepere. Acum sunt ca noi. Nu te sfatuiesc sa te apuci, mai bine gaseste un mester, cum am gasit si eu. E nevoie de smirghel de 2000, polish pt. plastic de 74 si 75, de apa calda si de o masina de lustruit. Treaba e ca daca nu ai mai facut si te apuci, poti sa faci mai multa paguba. Plus de asta e ieftin. Da asta e deja OFF TOPIC.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR