Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • emica1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu mai vrea sa porneasca opel vivvaro dupa ce i-am schimbat filtru de motorina
stiu ca are motor de renault da care e diferenta help!
Skip ads

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Salut si bine ai venit!

Da mai multe detalii despre motorul opelului tau si despre problema pe care o ai.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur ai dezamorsat pompa.daca nu ai acea "para" pe conducta de motorina sa amorsezi din nou pompa,sigurul mod e sa umpli paharul de la filtru cu motorina curata si sa dai la cheie.
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
aeriseste instalatia de alimentare pe la conductele injectoarelor, iti trebuie o cheie fixa de 17 si inca o persoana sa dea la automat, slabesti pe rind conductele, adica desfaci un pic coducta cealalta pers da la automat pana iese aerul si in acelasi timp cind vezi ca iese doar motorina tu stringi conducta la loc, dupa care repeti operatia si la celelalte conducte, o sa porneasca un pic mai lung pt ca se va inneca un pic motorul dar va porni, spor la treaba
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate coleg, nu mai da sfaturi daca nu stii. Nu de alta da isi strica lumea masinile daca se ia dupa ceea ce spui tu. Daca ai fi citit catusi de putin titlul acestui topic si ce s-a scris pe aici, daca ai fi avut idee despre motoare ai fi stiut ca e vorba de un motor common rail renault (banui ca e un F750 dau F756 sau din aceeasi familie) si nu trebuie sa te apuci sa dai drumul la conducte. Cum spunea un coleg mai sus , cauta para de amorsare, pompeaza la ea pana se intareste, da drumul usor la surubul de aerisire de pe filtrul de motorina sa iasa aerul (tii apasata pompita), inchizi surubul, reiei pomparea si purjarea pana in momentul in care curge numai motorina. apoi dai la cheie.
  • bela
  • *
  • 3 mesaje
  • din 09 Nov 2013
  • Vivaro 2005 Z17DTJ
  • Maramures
  • bela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vivaro 2005 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2013

  • Mesaj Privat
va salut si eu am un harb de vivaro motor 1,9 cdti sant foarte pacatoase parerea mea este sa fugiti de ele.colegu prima data trebuia sa umpli carcasa de la filtru cu motorina .2 sa introduci filtru 3.mare atentie la garnitura daca o pui aiuria sar putea sa -ti traga aer fals si nu porneste.daca nu ai pompa se amorsat poti monta un furtun si sa tragi cu gura motorina pana se umple filtru
nu vreau sa par destept .eu am patito.cu mult respect
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR