Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kire

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Probleme mea a inceput cam acum o luna. Intr-o seara cand a plouat mult in Bucuresti am intrat cu a mea masina in apa. Dupa cativa metri de mers prin apa ce era la nivelul farurilor motorul s-a oprit. Luase apa pe unde intra de obicei aer. In prostia mea, am tot continuat sa incerc s-o pornesc da nimic. Cand a mai scazut nivelul apei am coborat si am inceput sa desfac filtrul si restul tubulaturii pana la turbina. Era numai apa pana la intrarea in turbina si pana la intrarea in motor. Am sters cam tot ce se putea si am incercat s-o pornesc, da nimic. Dupa vreo ora am incercat s-o imping si s-o pornesc. Am reusit in cele din urma. A doua zi dimineata a pornit singura, dar mai greu decat pana atunci. Am schimbat atunci filtrul de aer. Din seara aceea, masina, la prima pornire dimineata, nu vrea s-o "ia" din prima. Invarte cateva secunde bune si de-abia dupa porneste. In rest porneste normal. Tot dimineata se aude un "carait" ceve vreme. Un sunet ca si cum ar porni turbina. de pe la 1500 de ture. Dupa ceva vreme de mers nu se mai aude. Cel putin asa mi se pare mie.
Azi am fost la DI BAS sa ii puna testerul acela. Baiatul care s-a ocupat, a zis ca motorul se aude foarte bine, si nici aparatul nu a dat vreo eroare. A mai zis ca au mai fost cazuri de "inundati" care au indoit bielele in motor dupa astfel de ispravi. A zis ca nu ar fi cazul meu. Sper. Si mi-a propus sa las masina peste noapte sa vada si el ce si cum se aude cand o porneste dimineata. Nu aveam cum s-o las azi asa ca poate pe viitor.
Ce puteti sa-mi spuneti despre asta? Ce as putea sa fac? Am inteles ca nu e in regula sa porneasca greu.
Cineva zicea pe forum, referindu-se la alt caz, ca ar putea fi niste furtune fisurate. Dar persoanei respective nu ii pornea deloc. Am sa verific si eu maine. So...
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Verifica etansarea tubulaturi de admisie, Verifica si curata debitmetrul de aer, e posibil sa fi intrat ceva mizerie in el.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Tubulatura si debimetrul nu au nici cea mai mica influenta asupra pornirii (decat daca e infundat cu totul rau de tot) pentru ca motorul porneste linistit si cu mufa la debimentru scoasa si cu conductele de aer scoase din galerie direct...


Cand te mai duci pe la Di-Bas, pune-i sa iti inlocuiasca furtunelele de retur de la injectoare totusi... prea are simptom de dezamorsat pompa de injectie cand sta mai mult fara sa fie pornita..
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai eu zic ca furtunele de la retur nu au nici o treaba cu inundatia, iar colegul se plinge ca de la inundatie are problema, totusi poate sa fie si o coincidenta.
Oricum returul de carburant se intoarce in rezervor.
Incearca sa verifici contactul la senzorul de temperatura.

E diferenta intre debitmetru mizerabil si cel scos. La cel scos calculatorul sesizeaza lucrul acesta si inlocuieste valoarea debitmetrului cu una fictiva inregistrata in calculator pentru regimul motorului.
Nu degeaba se schimba debitmetrul cind motorul numai trage si se stie ca de la el e problema. Acelas fenomen apare si la neetansarea galeriei, iar el a zis ca a demontat-o pentru scoaterea apei si m-am gindit ca ar putea fi si de la acest lucru.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ti-a intrat apa in motor (cilindrii) ? a trecut apa de intercooler ?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ce rost mai are daca a folosit motorul de atuncea si are probleme numai cu pornirea.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca are apa in baia de ulei si in furtunele de retur Razz
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
returul injectoarelor se intoarce pe admisia pompei de injectie... stupid dar asa e proiectat...
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Interesant ce zici tu as vrea sa vad si eu o schema, sunt tare curios. Eu stiam ca se intorc in rezervor. O sa incerc sa ma documentez in acest sens, dar sa vad de unde !!
  • kire

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce am intrat cu ea in apa motorul a inceput sa porneasca mai greu dimineata. S-ar putea sa fie coincidenta, pt ca de cand a adus-o tata din germania dadea ceva semne ca porneste mai greu dimineata. (adica cu o luna inainte de inundatie) Dar dura mai putin decat dupa inundatie pana pornea. Dupa incident parca pe zi ce trecea se prelungea timpul pana sa o "ia".
Am avut o tentativa sa ma uit la furtunele de la retur, precum mi-ati zis voi, dar am abandonat pt ca nu gaseam si nu vroiam sa stric mai rau. La indrumarea cuiva am apelat la un nene care lucreaza la GTT, si dupa programul lui de lucru m-am dus sa se uite el. Are un service al lui unde mai erau vreo 4 insi cu opeluri, semn ca era cat de cat cunoscut si de altii. Cum i-am zis povestea a zis ca e clar de la retur. A desfacut el pe acolo, si pe langa furtunasele acelea care intra fiecare la cate un cilindru se vedea ca odata cursese ceva. Ca putin mai jos de ele se stransese ceva mizerie si imbibata cu motorina probabil. Furtunasele erau uscate pe langa, dar el a zis ca de acolo ar trebui sa fie. Le-a schimbat si a zis ca acu o sa mearga.
Azi dimineata la fel. A pornit greu. Am zis sa ma duc iar la el zilele urmatoare.
@ balog. Eu am demontat tubulatura de plastic de la filtru pana la turbina si pana intra in motor. nu altceva mai complicat (sunt vreo 3 coturi de plastic).
@ chiciuc. Nu stiu daca a intrat apa in motor. Ambii la care am fost au zis ca motorul se aude f bine. Oricum am de gand sa schimb uleiul curand. Mai fac o mie si il schimb. Apropo de asta, ce ulei imi recomandat? Il iau din germania. Momentan are shell helix 10W40 parca.
Multumesc pt ajutor si sper sa rezolv curand.
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da' bujiile le-ai verificat? Da' filtrele-s schimbate?
  • kire

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2005

  • Mesaj Privat
filtrele (de aer si de motorina) le-am schimbat imediat dupa inundatie. oricum nu vad cum ar fi afectat asta, din moment ce atunci cand motorul nu e rece porneste imediat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR