Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva la ce foloseste senzorul asta? (e montat pe motor cica)

Daca e defect ce efecte are asupra functionarii masinii?
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ii da ECU-ului turatia motorului mereu. In functie de asta el calculeaza mai multi parametrii. Mie cand mi s-a bulit ala, nu mai mergea masina neam. Pedala la fund, se tura pana la 3000, dupa aia scadea.. murea motoru desi pedala era la fund. ba urca in 6000 rpm, scadea la 3000 murea, nu poti s mergi cu masina . adica daca crapa ala , n-o mai misti ca n-ai cum. In functie de ce da senzoru ala, computeru regleaza impulsurile injectoarelor, scanteia la bujii, si alte chestii...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Functionarea lui cu intermitente sau cu date eronate putea cauza si probleme de ralenti?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
s-ar putea, dar nu s-ar manifesta doar la relanti. s-ar manifesta si in timpu mersului exact in momentu cand face figuri sau da date eronate sa ti-o ia motoru razna (sa urce in ture sa coboare de nebun)
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am reusit sa schimb acest senzor.

Problemele de la ralenti nu s-au terminat in sensul ca masina sta pe la vreo 600-650 si tremura bine. In plus daca sunt la ralenti si opresc ACul se opreste motorul...

Stie cineva ce ar trebui curatat? Acea valva de ralenti? Se poate seta din tester valoarea de referinta ralenti?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
e bulita valva aia. da-o jos, spal-o cu benzina bine, sau cu WD40 d-ala, oa lasi sa se usuce dupa care pui cateva picaturi de ulei nou ca sa se unga motorasu ala.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Asta am citit pe multe situri ca trebuie curatata. De pus ulei inapoi mai putin am auzit...

WD40 ce-i asta? un fel de Carburol? Shocked
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da-i cu carburol.

Ulei e bine si ala sa pui.

Ralanti-ul parca se regleaza dintr-un potentiometru parca Confused Oricum stiu ca e influentat de modul in care pui mufa aia cu cifra octanica (la motoarele non-ecotec)
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Si la motoarele Ecotec? nu se regleaza din tester?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR