Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
te duci iar la baietii unde ai schimbat rulmentu si le spui cum face masina,ai garantie
Skip ads

  • dan_tak

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mersi frumos Nicu. La asta m.am gandit si eu insa nu prea stau asa bine cu banii in perioada asta in cazul in care ma pun sa schimb ceva tampoane pe acolo, dar as vrea sa stiu problema k ma macina... Ma gandesc sa nu fie volanta....daca merg asasa nu fac ceva mai rau la masina..mai ales ca am luat.o de curand.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa face si a mea z14xep chiar si dupa schimbarea ambreiajului complet si a cutiei de viteze.....mai ramane faza cu tampoanele de la motor si cele de la radiator.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu....volanta!?
Skip ads

  • dan_tak

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Precizez ca dupa 3000 de km masina nu mai trepideaza deloc...uneori mai imi aduce aminte si da sa trepideze dar foarte putin. Cred ca ia trebuit rulmentului ceva timp sa se imprieteneasca cu restul pieselor cu care actioneaza Smile
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu trepidatiile la plecarea de pe loc in treapta 1 si rareori in marsalier (motor Z12XEP cutie F13), in special cand este motorul cald (rareori si cu motorul mai rece), cand este mai cald afara, dupa mers in oras in trafic sau la plecarea din rampa. La inceput erau ocazionale, dar acum au inceput sa se intample destul de des. Am observat ca la cuplarea AC-ului se mai domolea problema.
Am rezolvat prin inlocuirea tamponului motor stanga (cel de sub baterie) care nu era rupt, dar devenise prea moale si prezenta urme de uzura. La o prima inspectare parea ca e ok, dar dupa demontare, comparand cu unul nou se putea vedea diferenta. Nu trebuie neaparat sa fie rupt ca sa creeze probleme. Ambreiajul nu avea cum sa fie problema, inca trage excelent si dupa 95.000 km, volanta nici atata (asta in mod normal nu pica, ca nu e cu masa dubla), poate arcurile discului sa fie ceva mai moi, dar nu ar trebui sa transmita atatea vibratii in caroserie.

Dupa inlocuirea tamponului problema a disparut, ambreiajul cupleza mult mai bine, fara trepidatii. La relanti motorul vibreaza mult mai putin decat inainte (nici inainte nu vibra tare, dar pana nu compari, nu realizezi).
Din cauza ca tamponul vechi era moale, motorul se misca prea mult pe partea stanga si imi agata uneori in treapta 1 si 2, foarte rar si in 3. Acum si problema asta s-a rezolvat.

Asadar inainte sa schimbati ambreiaje, mai ales daca stiti ca nu ati abuzat de ele, verificati acest tampon mai amanuntit (uneori e nevoie de demontare pentru a constata uzura). Eu doar am ridicat motorul cu cricul si deja problema s-a facut vizibila.

Inlocuirea e simpla:
- se da jos bateria si suportul acesteia (cheie de 13 la suruburi suport)
- se suspenda motorul bagand cricul sub cutia de viteze (eu am folosit cricul masinii, cam fragil, dar am asigurat preventiv punand si niste lemne sub motor).
- se fac semne ca sa montam tamponul nou in aceiasi pozitie, desi se vede ca e mai curat unde a fost cel vechi
- se desfac suruburile ce prind tamponul de cutie, apoi cele de pe sasiu (tubulara E14)
- la montajul celui nou, acesta se prinde intai pe sasiu (am vazut ca initial au avut pasta de blocare si i-am dat si eu), apoi se aliniaza si se prinde de cutie la semnele data anterior (aici nu mai era nici o pasta, suruburile erau curate).
- se strang la cuplu (la z12xep cutie f13 e 80 Nm pe sasiu si 80Nm+45 grade pe cutie)
- se monteza suportul si bateria, se scoate cricul si gata.


Sper ca nu e off topic, dar aici am gasit discutata mai la subiect acesta problema, problema e aceiasi, iar procedura e similara.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumim pentru raspuns, o sa il schimb si revin cu impresii.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
AXE81, inainte sa cumperi verifica-le atent pe toate, demonteaza-le daca nu se observa nimic la prima vedere. Cred ca la Astra G Z14XEP tampoanele sunt diferite fata de Corsa D Z12XEP.
Mai mult ca sigur un tampon e problema, mai ales daca nu s-a rezolvat nimic dupa schimbarea ambreiajului si a cutiei de viteze, desi mi se pare ciudat ca nu au fost verificate mai amanuntit de cei din service, inainte.
Skip ads

  • ravjohn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Geo_G a scris:Salutare.

A dat cineva de cap acestei probleme ca si la H-ul meu cu motor Z16XEP apare problema asta si numai la rece la primele cateva plecari de pe loc. Daca nu accelerez la plecarea de pe loc la rece si eliberez ambreiajul foaaaaaaaarte usor nu mai apar trepidatiile si nici daca plec foarte repede de pe loc. Dupa ce se incalzeste problema dispare total si fara urma.


Ai aflat de la ce se produc aceste vibratii la plecarea de pe loc la rece? sau stiti vreun mecanic bun?
  • dan_tak

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ambreiajul este de vina
  • ravjohn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2016

  • Mesaj Privat
A fost schimbat tot kitul (sau asa zice vechiul proprietar) acum 30.000km! Sad
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat toate tampoanele ca erau varza, sunt 4 tampoane, cel de la cutia de viteze de sub baterie, cel de la motor sub cutia de filtru de aer, cel din spate pe mijloc care se numeste turnulet si cel din fata sub radiator care se numeste Anti-balans. Totul este in regula, nu mai trepideaza deloc. Testat timp de 1 o ora ca maniacul. Ca si brand am ales Lemforder si Febi.

Salut
Skip ads

  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Inainte de a schimba ambreiaj, cutii de viteza etc. Schimbati tampoanele!
  • dan_tak

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si cam cat te-a ajuns toata afacerea asta ?
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Tampoanele 550 lei si manopera 300 puteam sa platesc din prima doar atat dar pana am ajuns la tampoane am platit asa:

Cutie - 1000 lei + manopera 350
Ambreiaj complet - 900 lei + manopera 450 ( aici ma incalzeste gandul ca oricum trebuia schimbat ca patina )

Cutia veche inca o am, nu are nici un defect....o pastrez ca cine stie.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ca si recomandare, nu cumparati piese de la epiesa. Nu va bucurati la cativa lei in minus, credeti-ma stiu ce vorbesc.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema cu trepidatiile. Am schimbat tamponul stanga si nu mai trepideaza la rece, desi o facea foarte rar. Cand se incalzeste bine, dupa mers bara la bara, trepidatiile la plecarea de pe loc apar in continuare. E clar ce se intampla ceva cu ambreiajul la temperatura mare, in rest trage excelent, nu patineaza, nu se aud zgomote, nici o alta problema. Cand se incalzeste parca se modifica usor si pozitia pedalei, parca tine mai jos. A doua zi revine la normal, apoi cand da de aglomeratie o luam de la capat.
Acum de cand s-a mai racorit afara totul a revenit la normal fara sa fac nimic, ambreiajul se comporta ca nou.
Initial mi-am pus toate sperantele in schimbarea tamponului care se vedea ca era obosit tare. cu asta s-au rezolvat alte mici probleme, dar problema cu ambreiajul e acolo in continuare, ocazional, dar nerezolvata.
O sa mai incerc o aerisire a acestuia ca la carte, desi nu prea imi pun mari sperante in asta, poate macar rezolv problema cursei pedalei la cald.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Tampoanele sunt din cauciuc, la rece e normal sa faca mai putin spre deloc, imediat ce se incalzesc devin foarte maleabile mai alea cand sunt si obosite. Asta e logica mea, cand ambreiajul este dus, doar patineaza. Ar mai fi o chestie dar departe de ceea ce vb, sa fie discul ovalizat.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Asa am zis si eu, dar dupa ce am schimbat pe cel din stanga de sub bateria, care nu era rupt, dar vizibil lasat, plus cel de jos care e prins de cutia de viteze, desi acela era bun (de cel din dreapta nu m-am atins, ca e ok) nu am fost multumit de rezultat. Simt ca e mai mult decat asta, e clar o problema la ambreiaj, problema care apare doar la temperatura mai mare.
Precizez ca am scut GM sub masina, e posibil cand e prea cald sa nu permita motorulu sa se raceasca eficient? Desi nu am probleme cu racirea motorului, oricat de cald ar fi.
  • AXE81

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Scutul nu are nici o treaba. Cati km are masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR