Ai uitat parola?


  • puv56

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Are cineva idee ce dimensiuni are racordul flexibil din imagine pentru un Opel Corsa C Z10XE, 2002, al meu este spart si vreau sa il schimb si am inteles ca se gasesc racorduri flexibile universale mult mai ieftine, dar imi trebuiesc dimensiunile Exclamation

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Te bagi sub masina cu sublerul in mina si masori diametru intrare dar si iesire (citeodata difera) si lungimea. La lungime mai adaugi 4 cm ca sa intre pe capete in teava cite 2cm.
Ultima pe care am schimbat-o la cineva parca 185mm lungime si 45mm diametru intrare, la iesire teava era mai subtire si am avut de lucru.
  • puv56

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Te bagi sub masina cu sublerul in mina si masori diametru intrare dar si iesire (citeodata difera) si lungimea. La lungime mai adaugi 4 cm ca sa intre pe capete in teava cite 2cm.
Ultima pe care am schimbat-o la cineva parca 185mm lungime si 45mm diametru intrare, la iesire teava era mai subtire si am avut de lucru.

multumesc! Smile
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema ca sa spun asa,am schimbat de curand racordul flezibil la corsa C motor 1.0 cmc din 2001 pentru ca era rupt si imi baraia toate cele la masina.Dupa ce l-am schimbat aceleasi sintome plus ca am si eu usor trepidat cand turometru ajunge indreptul la 1000 turatii,se simte si stand in masina(aceleasi sintome le aveam si inainte) si nimeni nu stie de la ce poate fi.Sper ca ma poate ajuta cineva ca nu mai suport zgomotul acela.sper ca am fost explicit
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,955
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
puv56 a scris:Are cineva idee ce dimensiuni are racordul flexibil din imagine pentru un Opel Corsa C Z10XE, 2002, al meu este spart si vreau sa il schimb [...]

Mie mi l-au schimbat baietii o data cu toba intermediara si finala. A fost 90 de lei. Da' chiar n-am fost atenta la ce au manarit pe-acolo... Embarassed

ionutz84: tampoane motor?
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 797
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Shiva a scris:
puv56 a scris:Are cineva idee ce dimensiuni are racordul flexibil din imagine pentru un Opel Corsa C Z10XE, 2002, al meu este spart si vreau sa il schimb [...]

Mie mi l-au schimbat baietii o data cu toba intermediara si finala. A fost 90 de lei. Da' chiar n-am fost atenta la ce au manarit pe-acolo... Embarassed

ionutz84: tampoane motor?


Corsa C Z10XE - racord flexibil Mie 24 Sep, 2008 3:11 pm
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
tampoanele motor sunt bune,intermediara la fel,galerie admisie la fel.Sincer nu stiu ce ar mai putea fi.Astept sfaturi si poate o indrumare la un service sau mecanic, de la acele trepitdatii imi baraie si bordul si este foarte enervant
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai motorul Z10XE asa vibreaza el in jurul valorii de 1,000 ture. Depinde si cat de tare vibreaza...
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 543
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa X10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ionutz84 a scris:tampoanele motor sunt bune,intermediara la fel,galerie admisie la fel.Sincer nu stiu ce ar mai putea fi.Astept sfaturi si poate o indrumare la un service sau mecanic, de la acele trepitdatii imi baraie si bordul si este foarte enervant


Vezi ca la Z10XE in multe cazuri se fisureaza galeria de evacuare bratul din dreapta sondei lambda. Se poate observa daca te uiti atent prin zona aceea, eu am patit-o si mai multi priteni cu corsa.

Domnu Dan, unde ati schimbat racordul ala, ca la mine nu era cel original, este mai scurt si face urat pe la 2500 de ture...
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cand ajunge la 1000 ture vibratiile se simt la volan si tinand mana pe schimbator si se vede si cu ochilu liber daca te uiti la volan (asta pe loc accelerand)dar in mers mai ales in treapta 1 si 2 intre 2000 si 3000 ture vibratiile se accentueaza de imi baraie si bordul,este foarte deranjant.Tin sa mentionez ca la relanti oricat de tare as accelera nu-mi vibreaza nimic.Multumesc pentru raspunsuri pana acum si mai astept si alte pareri.Galeria de admisie nu are nici-o fisura.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Gabi, racordul il cumperi mai lung si de sudat mergi la orice service de tinichigerie, eu am mai trimis in Pacurari la ala vechi de langa petrom.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-am schimbat si eu racordul flexibil si imi pare rau, mai bine il lasam pe cel vechi care inca facea treaba buna.
Racord vechi:


Se observa clar cum sarma impletita a inceput sa se exfolieze, ceea ce ma determinat sa schimb racorul flexibil.


Racord nou 45x230mm:



Nu-i asa ca arata bine? M-ai ca l-as pune in vitrina. Si cred ca acolo ii este locul, spun asta pt. ca nu-i decat o sita ordinara care nu face altceva decat sa faca conexiunea intre 2 tevi si nimic altceva. Ce-i aia protectie la apa si zgomot!
Dupa toate astea si buruduful de cauciuc vad ca e parlit putin si cu siguranta o sa trebuiasca schimbat ca acolo o sa crape usor-usor.

Acuma urmeaza comparatiile intre original GM (sa traiasca incaodata ca merita toti banii, tot ce-i original) si acea sita de cernut.



Sita de cernut e sarma impletita atat la exterior cat si la interior pe cand cea originala are la interior un tub flexibil cu striatii care absoarbe vibratiile motorului, nu intra apa sa spele sonda pe dinti, si nu huruie cum face acuma de zici ca mi-am luat masina turbo nu alta, si la exterior doar un singur strat de sarma impletita ca nu are rolul decat de-a proteja de pietre si alte minunatii, acel tub cu striatii.
Imi pare tare rau ca nu am avut o rampa la indemana sa pot analiza pb. ca sigur nu schimbat racordul daca vedeam ce are la interior.
Cu siguranta sunt ceva persoane de pe forum care si-au mai schimbat racordul si au intampinat aceasta pb. dar ori nu-i intereseaza si sug informatie fara sa dea de veste, ori nu se pricep si fac dupa cum li se spune. Mi-ar fi placut ca aceasta informatie sa existe pe forum de ceva timp ca suntem in 2011 si corse sunt cu miile prin tara, si bravo lui Dan ca nu mai face tot felul de tutoriale pt. sugativele care se logheaza doar pt. supt informatii si vin dupa aia si-ti repara masina pe bani frumosi. Deacuma tot ce-i bun se pastreaza si cine e forumist cu adevarat va primit PM cu aventuale raspunsuri la pb. diverse.
Macar voi sa invatati din greseala mea.

Un rest de poze cu racordul vechi care ar fi mers pana la 500mii de Km pe putin.



Clar o sa-mi schimb din nou racordul cu unul asemanator celui original, chiar daca o sa ma duc sa-i bat la cap pe vanzatori sa-mi dea ce am eu nevoie, si nu ce vor ei sa-mi vanda cu pretextul ca numai din astea vindem si sunt f bune.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Racordurile originale sunt 'armonica' din ceva otel dubios si imbracate in sita. Cele after-market de obicei sunt o sita ordinara care sufla peste tot, mai rar cele cu miez de otel armonica. La Corsa C racordul vine cu flansa catalizator si toba intermediara. Doar la Astra G Z12XE exista numai bucata flansa catalizator pana la toba intermediara separat. Deci ori original care vine la diametru ori SH dar taiat cu ceva teava. Racordurile ieftine sunt numai o ompletitura de sita care se va face neagra de cat sufla prin ea. Merg si racorduri de Agila dar si asta are evacuarea fara imbinari, din catalizator pana la esapament.

LE
Schimba burduful planetara parlit, de fapt amandoua. Primul care pica 'din nastere' este cel stanga, acum ai si pe dreapta. Vaselina din ele este foarte fina, aproape curge.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Deja am inceput sa caut racorduri sh. dar pana in toba intermediara ca eu nu vreau s-o schimb si clar burdufi noi.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,955
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
/off
Bine mai stimabililor ca acum discutati despre racord flexibil si calitatea proasta a celor after market - dupa ce mi l-am schimbat Sad
Si asa sunt necajita ca toba finala noua baraie ca una sport ...
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cum ziceam, chestiile astea se stiau, numai ca nu au fost expuse pe forum, macar cei de dupa noi sa se fereasca.
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
inseamna ca si eu mi-am cam luat teapa ca am pus tot unul after market si cum spunea domnul Dan este mai prost ca cel pe care l-am avut.Pentru cei care vor sa-l schimbe nu va zgarciti la bani si puneti original
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sincer, si eu tot aftermarket am pus, arata exact ca al lui scanx, sita externa, sita interna dar se simte ca e si "gofrajul" intre ele...
Probabil depinde mult de sursa..
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu vad rostul sarmei impletite pe interiorul racordului, daca e "gofrata" la mijloc.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sincer, nici eu, chiar m-a mirat ideea dar pipaind si bagind degetele acolo si stringind simultan sitele se simte gofrajul. Si la mine nu sufla, astup toba si se simte cum creaza presiune. In plus, e schimbata de pe vara si nu s-a afumat sita externa, daca ar fi doar sita s-ar simti..

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata