Ai uitat parola?


  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asa da, mai tine si de noroc.
  • atlet1305

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
scanx a scris:Mi-am schimbat si eu racordul flexibil si imi pare rau, mai bine il lasam pe cel vechi care inca facea treaba buna.
Racord vechi:

Se observa clar cum sarma impletita a inceput sa se exfolieze, ceea ce ma determinat sa schimb racorul flexibil.
Clar o sa-mi schimb din nou racordul cu unul asemanator celui original, chiar daca o sa ma duc sa-i bat la cap pe vanzatori sa-mi dea ce am eu nevoie, si nu ce vor ei sa-mi vanda cu pretextul ca numai din astea vindem si sunt f bune.

De ce nu ai taiat racordul vechi cu un flex ci cu sudura?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Taierea a efectuat-o sudorul si nu stiu la ce m-ar fi ajutat sa-l fi taiat cu flexul.
Daca mai sunt dintre voi care aveti pb. asemanatoare cu sarma impletita rupta, sa nu-si bata capul sa schimbe racordul flexibil original, pt. ca la interior au o intaritura metalica care cu greu reusesti s-o zgarii (nu mai zic de indoit)
Trebuie sa dai masina de pamant rau tare, sa poti rupe racordul.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat intr-un final cu racordul flexibil. Am gasit unul sh. si l-am sudat din nou fara probleme si pot zice ca diferenta nu este mare, ci foarte mare ca zgomot. Acuma in orice treapta de viteza pot sa-i dau linistit talpa ca nu mai "rage racordul".
  • valmotor2

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am gasit un racord flexbil de la bosal, nu stiu cat de bun este ... sau vinde cineva un racord flexibil original in stare buna ? al meu este rupt.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Se gasesc de noi si la interior cauta sa arate asa:

  • georgemarius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa z10xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru acest topic, era sa fac si eu aceiasi gresala cu schimbatul racordului ca e un pic despletit dar o sa-l schimb doar cand e nevoie cu unul original. Domnu dan faci o treba excelenta tine-o tot asa!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,214
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pana nu sufla il lasi asa, cand sufla unul cu flansa si teava pana la intermediara de la dezmembrari, sudat si gata. Grija la piulitele de la catalizator, scoase cu grija si puse altele noi chiar daca nu iti place pretul lor. Daca rupi un prezon esti halit ca are o duritate cat cea a burghiului.
  • georgemarius

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa z10xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentu sfaturi domnu Dan, esti de treaba!
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
Ca sa nu mai deschid un topic nou, postez si eu aici problema mea.
Azi am luat niste fagase de zapada pe sub masina si am observat ca scutul termic de la esapament s-a indoit intr-un hal de aproape ca atinge pe jos. Practic se sprijina acum pe esapament. Se gaseste asa ceva in comert? Am cautat pe diverse site-uri dar nu am gasit nimic.
Daca il elimin de tot se intampla ceva? Ce rol are acel scut?
Multumesc.
  • bugzi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
valmotor2 a scris:am gasit un racord flexbil de la bosal, nu stiu cat de bun este ... sau vinde cineva un racord flexibil original in stare buna ? al meu este rupt.

Am luat si eu unul Bosal si nu este doar sarma...
Intre sarma din interior si cea din exterior are o 'intaritura' ceva; cred ca este tot ceva gen ce am vazut in pozele cu cel original schimbat (puse mai sus). M-a costat 62 de lei si il voi pune maine odata cu scutul metalic Smile Sa stim o treaba...
Revin cu pareri dupa.
  • bugzi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Zis si facut. Schimbat racordul si vine foarte ok. Pus mana la toba finala si nu rasufla diloc!
Pus si scut metalic insa de asta nu sunt prea multumit caci cam zdrangane si nu reusesc sa-mi dau seama de ce... L-am reasezat de vreo 3 ori.
Daca vreti scut metalic cereti pareri de la cei care au pus nu puneti ca mine ce prindeti!
  • steffanos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Vreau sa va intreb care dintre voi ati schimbat de curand racordul flexibil? Ce ati cumparat, de unde si daca ati fost multumiti de calitatea racordului?
A venit vremea sa-l schimb si eu la Corsa pe care o am (Z12XE 2002).
Am fost prin magazine si ce am vazut lasa mult de dorit. Am pipait pe putin 15 racorduri (erau diferite dimensiuni pentru diferite masini), toate erau doar o simpla impletitura de sarme fara acel grofaj la interior.
I-am intrebat si pe vanzatori daca au sau pot aduce si ceva de calitate iar raspunsul a fost... "asta-i marfa, cu asta defilam".
Chiar nu exista o solutie mai profi pentru racordurile astea?
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cea mai buna varianta aftermarket, este cea din poza pusa de mine mai sus, eu unul am ramas la varianta originala sh.
Cauta dupa acele imagini si vei gasi.
  • bugzi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am pus marca Bosal si este ca cel original: impletitura de sarme la interior si la exterior iar la mijloc miez metalic flexibil. Isi face treaba de aproape 2 ani fara probleme, deci recomand.
In plus am reusit sa sez si scutul metalic astfel incat sa nu mai zdrangane si acum totul e ok.
Probleme insa tot mai am cu aceasta masina si cred ca nu voi avea clipe de liniste prea curand Sad
Repari una se strica alta... ma extenueaza.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Presupun ca ai varianta ca cea din poza asta.

Sunt cele mai uzuale si cele mai partaitoare din comert, varianta pusa de mine mai sus, are un perete suplimentar, care taie mai mult zgomot si ai mai multa liniste in habitaclu, daca asta intereseaza pe cineva.
Amandoua cazuri fac aceeasi treaba si sunt la fel de bune, cu cea din urma ai mai multa liniste si nu cunosc disponibilitatea ei, dar cu ce ceva sapaturi.....
  • bugzi

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da, asta e, doar ca la mine cel putin nu am constat sa fie mai zgomotos dupa, chiar si dupa montarea scutului. Nu fluiera, nu suiera, nu hornaie... Am luat Bosal pentru ca am mai schimbat un racord la un Seat Ibiza in urma cu 4 ani si tot asa, am fost multumit de rezultat. Numai bine!
  • M2BStelist

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am un Opel Corsa C 2001
Racodul flexibil prezintă urme de îmbătrânire. Partea exterioara este desprinsa din ambele capete si se mișca foarte putin. Dar partea interioară a racodului, este in stare buna deocamadata. Nu scoate nici un fel de zgomote. Urmează sa verific daca scapă gaze, asa cum am citit aici ca se poate întâmpla.
Ce imi recomandați? Sa il schimb?
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Al meu la z16xe a stat rupt multă vreme(cam 1 an) până a începută lambda 2 să dea eroare. Eu am schimbat țeava cu tot cu racord. Să schimbi doar racordil nu e f de durată din cauza sudurii. Baftă!
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,414
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra Z16XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Stie cineva dimensiunile pt racord flexibil corsa c 1,7cdti 101cp, vreau sa caut unul universal Bosal pt corsa mea numai ca nu am avut timp sa il masor inainte sa vin in tara si in uk nu am gasit decat evacuarea completa la un pret exorbitant
Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata