Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu-ti mai bate capul cu pozele.
P1109 - actuator swirl - probleme cu galeria de admisie;
B3949 - steering wheel scroll left - CIM defect;
B3601 - Key Capture Relay Circuit Malfunction -defective/missing component: Lifting Magnet - Unlock Ignition Key - eroare de cutie automata.
Nu lua piese noi. Te va duce la peste 1000 E.
Cauta sh. cu garantie.
Skip ads

  • handyman_sp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Mersi de raspuns, o sa imi cumpar un CIM sh dar pentru celelalte 2 erori nu am nici o problema, adica la cutia de viteza nu am observat nimic neobisnuit iar la galeria de admisie nici atat.
Dar care ar fi simptomele pentru P1109 / B3601

Mersi.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La P1109 - nu mai trage cum tragea; ii lipsesc vreo 30 cp. E tija swirl cazuta.
La B3601 - nu stiu. TIS zice ca "The resistance of the lifting solenoid is greater 110 Ohm " la cutie. "Defective/missing component:
Lifting Magnet - Unlock Ignition Key".
  • shtruckk

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 1.6XER 115CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Detin un opel astra H model 2008, cumparat de nou, si de curand am observat ca nu imi functioneaza claxonul, de fapt cand imi functioneaza cand nu.

Subliniez ca functionarea claxonului nu este conditionata de aprinderea luminilor, iar comenzile de pe volan imi functioneaza normal.

Va rog sa ma ajutati cu cu pasii care trebuiesc urmati.

Multumesc.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
CIM-ul incepe sa dea semne de oboseala.In prima faza incearca sa dai intensitatea luminii din bord mai mica si vezi daca merge.
Daca te pricepi cat de cat, vezi ca este un tutorial de reparare CIM, de fapt se intaresc lipiturile pinilor.
  • shtruckk

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 1.6XER 115CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.

Daca incerc sa ma duc la reprezentanta opel si le solicit sa-mi monteze acea clema, s-ar rezolva problema, ar mai fi nevoie de intarire lipituri ?
Trebuie sa le platesc operatia, sau pot sa invoc campania de rechemare in service pentru aceasta problema, in scopul remedierii gratuite ?

Multumesc.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca montezi clema scapi de problema o vreme (2-3 ani).Din cate stiu eu campania de rechemare s-a incheiat, deci trebuie sa platesti. Oricum operatia este destul de simpla nu cred ca o sa coste prea mult.
  • marius333

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema.
de cateva ori mi s-a intamplat ca dupa ce pornesc masina sa nu urce acul de la turometru(sta in 0 indiferent de turatia motorului).
Mai nou nici kilometrajul nu mai urca(la fel sta in 0).
Precizez ca acul de la combustibil si temp lichid racire urca de fiecare data si cele 2 ace raman rar in 0. sa zic o data din 8 dati...
Aveti idee de ce si care ar putea fi problema?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai Corsa C, ai probleme cu ceasurile. Defect comun la Corsa C.
  • nb21

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am o Vectra C, an 2002, Y22DTR si se pare ca am probleme cu CIM-ul.
Pe scurt, de cateva luni au inceput sa se manifeste urmatoarele probleme: se reseteaza ceasurile de bord, se aprinde martorul ESP, calculatorul de bord arata doar "F" in loc de valori ale consumului, etc..
Toate aceste simptome sunt aleatorii, dar am observat ca se manifesta mai des cand ploua(umiditate) si cand e mai rece afara(dimineata). Daca temperatura e ridicata, nu se manifesta aproape deloc(am mers peste 600 KM in miezul zilei, 30+ grade afara si nu s-a manifestat absolut deloc).

Am fost la un mecanic si mi-a curatat toate contactele, insa problema nu s-a rezolvat.
Cum un CIM nou e extrem de scump(~1850 RON doar piesa), as vrea sa stiu daca se poate repara si daca stiti pe cineva in Bucuresti care ar putea face asta.

Multumesc!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Un CIM nou este in jur de 650 lei.Se poate si repara, exista si un tutorial pe acest forum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Vectra C costa 1800-2200 lei, nou.
Skip ads

  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,scurt si la obiect,pilotul automat nu mai functiona + brake light switch. La intoarcerea spre casa a inceput masina sa smuceasca,sa se intrerupa gen si am ramas fara pedala de acceleratie + masina cu cheita + ESP, au cazut acele si cam aia a fost.

- Am curatat tabloul de sigurante de la motor,verificat sigurante par ok toate
- Am schimbat switch frana + ambreiaj,dat cu spray de contacte si in mufe + mufa de la pedala de acceleratie
- Curatat cu spray de contacte REC-ul din portbagaj
- Curatat mufe ECU + toate mufele ce le-am vazut pe la motor

Dupa ce am montat switch-urile nu se mai aprindea ESP-ul,motorul mergea normal doar ca nu aveam acceleratie deloc.
Am bagat op-com pe ea,era plina de erori probabil cum am scos toate mufele posibile desii bornele le-am scos de fiecare data cand am curatat ceva sau am testat.

Ca erori aveam urmatoarele :

Can BUS communication error with ECM
Accelerator pedal Sensor 1 and Sensor 2 + alte erori care nu le mai retin.

Dupa ce am sters erorile,am pornit-o,se accelereaza am facut o proba cu ea,urca foarte bine in ture,uneori tacane ceva cand apas frana dar nu imi dau seama ce,un sunet asa ca de releu.
Am testat cu op-com sa vad daca functioneaza switch-urile, Ambreiaj ok,Frana ramane neschimbat si imi raman stopurile aprins la punerea contactului si pe tot parcursul cat e motorul pornit,cand e luat contactul functioneaza normal.

Ce as mai putea verifica,ce sa schimb,unde sa mai umblu ?
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu pedala de acceleratie,stopuri frana aprinse,ESP aprins etc. Intrase apa in ECU,au corodat pinii si de aici au aparut toate anomaliile! ECU a fost reparat la un baiat Cristi (electronist) din Brasov. Daca aveti vreodata nevoie de el da-ti PM pentru numar de telefon!
  • anabella13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea.
Sunt noua pe forum si cred ca si eu am probleme cu CIM- ul. Masina o Agila din 2002 Z10XE, iar motorul are urmatoarele simptome : dupa ce o pornesc mi se intampla ca dupa cativa km parcursi pe drumurile patriei sa cada acele de la indicatorii de benzina,turometru , apoi se aprinde martorul de la baterie si ulei, apoi nu mai imi merge semnalizarea pe spate dreapta.
Va intreb daca in Targoviste este cineva care poate repara acest CIM sau daca este vreun Club al Agilistilor!?
Va multumesc pentru raspunsuri.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu te grabi, verifica mai intai incarcarea.Fa o diagnoza vezi ce erori ai.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
anabella13 a scris:Salut pe toata lumea.
Sunt noua pe forum si cred ca si eu am probleme cu CIM- ul. Masina o Agila din 2002 Z10XE, iar motorul are urmatoarele simptome : dupa ce o pornesc mi se intampla ca dupa cativa km parcursi pe drumurile patriei sa cada acele de la indicatorii de benzina,turometru , apoi se aprinde martorul de la baterie si ulei, apoi nu mai imi merge semnalizarea pe spate dreapta....

Salut.
Masina ta nu are CIM.
Ai probleme cu ceasurile 99%.
  • anabella13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare, nu are cim dar în mers se aprinde martorul ESP nu se mai accelereazã și da în nas, apoi se oprește și bineînțeles ca nu mai merge semnalizarea pe partea stângã.
cod de eroare stocat P 1405.
Am curãțat EGR -ul și dupã 500 km face la fel. Ce ar trebui sa îi mai fac? Niciun mecanic nu se pricepe la Agila 😐. Un sfat va rog!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,de partea mecanica se ocupa mecanicul,de partea electrica,se ocupa electricianul auto,de partea electronica,se ocupa electronistul...,deoarece fiecare e pregatit pentru domeniul sau! Or fi si exceptii,dar cine face de toate,nu face nimic corect 100%. Cauta un specialist in masura sa se ridice la nivelul problemelor...EDSauto.ro - service, diagnoza, piese auto - doar OPEL - Forum ...
  • anabella13

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns dar de regula daca vreau sa repar o masea merg la dentist, nu la cizmar! Smile in alta ordine de idei la service la Opel doar pt a-mi verifica alternatorul mi-au luat 80 de lei pt 5 minute si asta se intampla in primavara cand s-a dus un element de la baterie si nu mai tinea curent in ea. meseriasii de la service Opel o tineau tare ca este alternatorul, asadar fara service Opel. daca imi poti recomanda pe cineva care chiar se pricepe e ok. multumesc inca odata!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR