Ai uitat parola?


  • Bestie

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit pe un site... un anunt, al cuiva care vindea o Tigra de '98 parca, si spunea ca are euro 3. Este asa? Adica se poate ca modele din 98 si 99 sa aiba euro3???
  • eu

  • Mesaje scrise: 722
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
www.rarom.ro Gasesti acolo lista motoarelor Euro 3. Depinde ce motor era pe Tigra aia.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Daca masina este deja inmatriculata, nu stiu daca te mai intereseaza... Ce cod are motorul Question
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa Z14XE din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate nu au euro 3, sunt doar X14XE si resp X16XE motoare nerecunoscute in Ro ca euro3
  • cris
  • Membru bebe
  • 2 mesaje
  • din 13 Feb 2006
  • Locatie: Bucuresti
  • cris

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
As vrea sa-mi cumpar un Tigra, mai nou de 2000. Mi-as lua un sh. Imi puteti recomanda de unde? Nu stiu daca merita sa-l cumpar din Romania sau din Germania.
Spuneti-mi si mie niste locuri si niste preturi.
Multumesc !

Cristiana
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Germania, piata de masini de la Koln, sambata dimineata la 6, sa fii naintea samsarilor... Pleci cu masina pe numele tau, numere provizorii, asigurare pe 2 saptamani... e DOAR o idee... Rolling Eyes
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Ar fi o mica problema: Opel Tigra (modelul initial) s-a fabricat din 1995 pana in 2000 iar motoarele au fost C14SEL sau X14XE deci maxim euro2=>nema inscriere. Altfel exista Tigra Twin Top care e net mai bun dar...mult mai scump.
  • cris
  • Membru bebe
  • 2 mesaje
  • din 13 Feb 2006
  • Locatie: Bucuresti
  • cris

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="Ingineru"]Ar fi o mica problema: Opel Tigra (modelul initial) s-a fabricat din 1995 pana in 2000 iar motoarele au fost C14SEL sau X14XE deci maxim euro2=>nema inscriere. Altfel exista Tigra Twin Top care e net mai bun dar...mult mai scump.[/quote]

cum e tigra twin top? de fapt mai bine va intreb ce model sh de opel tigra imi pot cumpara de max. 9.000 euro? fabricatie din 2000 neaparat?
mersic
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa cumperi un Tigra din 2000 in 3 situatii:
- il iei de aici gata inscris (dar cred ca e greu de gasit, n-am vazut prea multe)
- il iei din Germania dupa ce in prealabil il convingi pe alias sa o inscrie Wink ; fara gluma acum, chiar daca e fabricat in 2000, tot nu poate fi inscrisa pt. ca este doar euro 2
- recarosare (cred ca aproape imposibil la modelul asta pt.ca sunt f. rare)

Mai exista posibilitatea sa astepti pana la anul si sa speri in liberalizarea pietei...desi nu cred, ar fi prea frumos.
Tigra twin top este modelul actual, coupe-cabriolet care este mult mai scump pt. ca e aparut de curand si nu cred sa existe cine stie ce oferte sh nici macar in Germania.
  • mitsubishi pajero

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
va rog care stiti sa ma ajutati shi pe mine!As vrea sa-mi cupar un Opel Tigra din Germania shi am vazut k la multe scrie ca au euro3(an 96 chiar shi la un 95 am vazut) dar am inteles k nu o pot inmatricula<<<<<va rog ajutati-ma shi pe mine Sad
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
In afara de Tigra noua, aparuta dupa 2005 , celelalte nu se pot inmatricula.Cele din Germania au D3 lor care de fapt la noi e recunoscut ca euro2.
Poti doar daca gasesti acte de Tigra sa iei una sa o recarosezi.
  • nforcero

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Opel tigra 1 cred (cea din 1995 - 1997). Superba....
Poate ma ajuta si pe mine cineva cu sfaturi... un consum real in oras... cat de greu sau usor se gasesc piese si cam cat sunt de accesibile ca bani... E fiabila masina? si nu in ultimul rand ... are cineva una de vanzare? Smile
Va multumesc anticipat..
  • TheNewComer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
As vrea sa cumpar o Tigra ca a fost visul meu demult.
Stie cineva tigra postata aici?

http://www.autovit.ro/html/0/8/0/5/450805.php

Vreau sa stiu daca e membru al clubului, eventual daca masina este bunuta.

Multumesc.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu sigur daca este asta, dar era o Tigra aproape identica (cel putin tin minte capota si eleronul) langa Mall Vitan....si a stat acolo sa zic vreo 2 luni. Cam tot pe acolo se invartea pretul atunci ...si din cate am vazut eu , capota era intr-o stare deplorabil lucrata.....poate o fi luat-o cineva, o fi revopsit-o si acuma vrea sa scape de ea Rolling Eyes
Cel mai bine, eu zic sa mergi sa o vezi Wink
  • TheNewComer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dragi colegi, stiu ca nu este moral ceea ce voi face dar trebuie sa va spun cateva lucruri.

Doar ce am venit de la vizionarea Tigrei. Capota era doar un mic aspect, neesential. Era crapata uniform din cauza "tuningului din Germania".

Nu m-ar fi deranjat sa cumpar o capota si sa o vopsesc insa:

La o prima vizionare masina arata sa zicem decent, dar la portbagaj in spate, usa soferului rugina iesise floare.

Desi mi s-a spus ca masina nu a fost lovita, totusi in spate s-e vede urma de indreptare.

Pragurile, front and rear bumpers, plasticul in general a fost vopsit fara pregatire prealabila (flexibilzant, DUCO) si vopseaua o luai cu mana.

Oglinzi ieftine in locul celor originale de-alea de tuning din Vitan.

Hai sa facem probele:

Ridicam capota: motorul pornit. Scoatem busonul de la "oloi", gazzzzz... ce-i drept nu foarte mult, totusi, gaz.

Il pun pe tovarasul meu sa o tureze tare sa vad esapamentul. Nu foarte multe gaze totusi.. uzuri foarte evidente.

Imi zic: ei lasa dom'le mare lucru nu este.

In timpul probelor, se auzea un zgomot ciudat la motor.

Ma sui in ea, dialog:

- Si spune ce dotari mai ai. Aer?
- Este.
- Da-i drumu'. Merge?
- Nu stiu cum.
- Uite de acolo.
- Eu nu il folosesc.

Ii da drumul la aer, venea cald in continuare. Deci aer conditionat defect.

Il intreb de cati propietari a mai avut masina.

- Nu stiu.
- Cati sunt pe carte?
- Pai vreo 5-6.

Imi zic in sinea mea.. E clar!

Cu motorul pornit dau sa bag "a-una". Tin sa mentionez ca m-am chinuit ceva.

Vad ca merge greu, bag in toate "reptile" cu ambreiajul calcat.

Mergea mai greu ca la Nova mea..cam de doua ori!

- Merge foarte greu bagat in viteza. Cred ca ai probleme cu furcile.

- Nu stiu ce-s alea, dar sa stii ca merge bine ca am reglat-o la un service. Mergea mai greu iar in marche-arriere nu intra.

Dau sa plec de pe loc. Stop.

- A nu frate, pai tureaza masina calumea! da-i 2500-3000 de ture.

Am reusit sa plec. A-una, blana, a-doua blana, a-treia blana, a-patra blana. Mergeam parca stateam.

Masina mergea cand in 4 cilindri, cand in 2 sau 3. In sarcina in special, masina nu prea foloseste toti cilindrii.

- Sa stii ca ai probleme la motor. Nu-ti merg toti cilindrii.
- Pai nu ma pricep dar sa stii ca am schimbat bujiile si uleiul acum doua zile.
- Lasa uleiul si bujiile, tu ai probleme ori de la injectiaore, ori din computer ori din alte cauze care trebuiesc bibilite sa stii.
- Nu stiu, asa a mers mereu.

Era sa si fac si un accident cand am intors masina pentru ca obisnuit cu Dacia mea i-am dat cum am stiut, numai ca saraca Tigra nu mai putea.

Franele erau multumitoare dar nu faceam diferenta intre acele frane si niste frane romanesti de 1300.

Am oprit. M-am dat jos si l-am invitat si pe prietenul meu inginer auto, sa dea o tura.

S-a intors foarte dezamagit.

Nu puteam sa dezamagesc baiatul spunandu-i ceva de genul: nici o mie de euro nu pot sa-ti dau pe ea.

I-am marturisit ca-mi regret benzina mea si timpul lui si i-am urat succes la vanzare.

Daca la o scurta examinare masina aia avea atate probleme (de la rugina mascata de vopsea pana la motor, si chiar si AC) va imaginati ce se intampla cand o puneam pe un tester si o ridicam pe un elevator nu?

Sfat practic evitati masina aia. Poate multi care vor sa-si ia un Tigra nu se pricep deloc la masini si vor sa o incerce.

Va spun ca este perfect terminata. Masina aia a fugit la viata ei, fiecare si-a bagat picioru' in ea si la propriu si la figurat. La acest ultim baietas da sa moara si o vinde.

Daca va place sa pierdeti timpul si sa aruncati cu banii, puteti sa o cumparati. Cred ca o faceti usor daca ii luati un motor nou, o cutie de viteze si o caroserie.

Urat bisinitarilor din Bucuresti ca ne fac sa ne cheltuim banu' pe drumuri.

L-am avizat la telefon ca ma pricep la masini si ca nu are rost sa chetlui banii aiurea ca tot nu o cumpar, dar se pare ca fara efect.

N-am reusit niciodata sa vizionez o masina cum trebuie in Bucuresti.
Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar probabil ca ajung la vanzare cele pe moarte doar.

Va salut si va repet, masina asta trebuie evitata.

(pret negociat de mine 4900 Euro, am vb. cu propietarul ei sau cel putin asa pretindea).
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,089
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
da macar avea covorasele de aluminiu ? Very Happy

Si stai linistit ca e foarte moral ce spui tu aici ar trebui scoasa si o mica brosurica care sa se imparta prin bucuresti cu masini rupte in c_r.

eu zic sa mai cauti dar nu te grabii (a mai facut-o o clega pe forum si apoi umbla dupa vibrovchen); pt a mea am cautat vro 4-5 luni.
  • TheNewComer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto, nu erau covorase de aluminiu. Erau niste cauciucuri metalizate. Probabil ca asa se numesc "aluminiu". Ce pot sa mai zic...

Am facut acest gest pentru ca multora le place Tigra si pot fi tentati sa cumpere din entuziasm si speranta ca "se rezolva ce are". In realitate insa nu se merita sa cumperi o masina farmata.

O expertiza specializata este mai mult decat necesara la o astfel de achizitie. Nu stiu cum vi se par sumele de 5000 de euro, totusi indiferent cati bani am avea nu se merita sa-i aruncam pe gunoaie, gunoaie care in tarile vestice se ofera gratis celor care-si platesc transferul de proprietate. La noi aceste gunoaie se vand.

Imi pare rau de colega noastra. Daca nu ma insel in unul din topicuri (probabil recente achizitiei) era foarte entuziasmata.

Tigra si-a cam trecut ce-i 7 ani de gratie de multisor iar toti care le vand le vand pentru ca nu prea mai merita sa le intretina, nivelul cheltuielilor pentru ajustare fiind exagerat de mare. Am ajuns la aceasta concluzie mai demult, dar am tot sperat.

Despre vilbrochen, cand mai aveti nevoie de piese puteti sa va interesati si la mine. Am o relatie care aduce tot felul de minunatii la preturi foarte bune, desi dureaza cateodata.

De exemplu un motor si o cutie de Opel Tigra, Calibra ma ajunge pe mine cam la 500 Euro cu tot cu computer de gestiune, injectie, tot.

Nu promit nimic dar nu strica o intrebare.

Un alt punct de vedere: decat sa-mi cumpar un Tigra (sau masina straina) la care trebuie sa-i schimb ceva, oricat de ieftin m-ar costa, numai din confort, prefer sa-mi iau o Solenza de exemplu in stare exceptionala.

M-am saturat de dat jos motoare si desfacut. Deja pasiunea asta a mea m-a uzat cam mult.
  • TheNewComer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nforcero

Opel tigra a avut doua motorizari din cate stiu 1.4-1.6
Consumul difera foarte mult de la oras la oras. O masina care in B consuma 12 la mine in BR consuma 8-10, deci este oarecum irelevant.Mai conteaza mult si cum mergi cu ea, daca o subturezi cum sugereaza multi o sa ai un consum mai mare, asa ca, ai grija.

Informativ se duce intre 7 si 8 litri in oras.

Piese gasesti usor daca comanzi noi, printr-o firma specializata.
Atentie insa ca acele piese sunt fabricate de diverse firme, cele originale nemaifiind produse uneori (si cred ca in cazul Tigrei se aplica).

Firma producatoare este obligata prin lege sa furnzieze piese pentru 7 ani de la aparitia modelului, iar Tigra a sarit demult peste acesti 7.

De multe ori aceste piese sunt de calitati indoielnice asa ca pregateste-te pentru orice.

Ca fiabilitate, Tigra este oarecum o Corsa.

Piese la dezmembrari nu prea se gasesc pentru ca acest model nu prea a fost prezent pe piata noastra.

Ca bani, este accesibila (depinde acum cat castigi tu pe luna).

De vanzare, cauta pe site-uri specializate. Nu dau nume, dar foloseste Google.

Sfat practic. Am vizionat o Tigra chiar ieri si ce mi-au vazut ochii m-a deprimat.

Poti sa citesti topicul meu pe tema asta.

Nu te duce singur sa vezi o Tigra daca esti paralel cu masinile.
Nu face compromisuri!!! Tigra second hand se vand la preturi exagerat de mari (parerea mea) si sa cumperi una cu probleme in quantum de 5000 de euro, nu merita. Nu o sa mai termini de bagat bani in ea.
Uite cei de pe aici deja cauta vilbrochene si daca ajungi la vilbrochen asta inseamna sigur linie, set! ...cheltuieli exagerate.

Sunt motoare monobloc ca orice motor modern si cateodata nici prin Alezare la cota maxima nu poti sa o scoti.

Iti asum riscul? Iti asumi cheltuielile?

Pune masina pe un tester, ridica pe un elevator, uita-te dupa rugina, uita-te la amortizoare, bucsi, tot ce tine de tren de rulare, joc in rulmenti, in bielete de directie.

Uita-te atent sa nu fi fost tavalita. In ziua de azi avem tinichigii si vopsitori foarte buni, deci atentie la aliniere si orice suprafete neuniforme de tabla.

Tine cont de "sticle" crapate pe ea. O luneta, un parbriz la o astfel de masina costa considerabil de mult si nu prea gasesti. O sursa ar fi in CT, unde se vand replici.

Orice ar fi insa nu uita: in motor nu poti vedea! Iti asumi riscuri la motoare de sute de mii de km?
Eu nu prea!

Atentie la km reali ai masinii! Multi spun doar 85.000 km la o masina din 95.

Daca eu fac in medie 40.000km pe an, cum pot sustine unii ca in 12 ani au facut doar 80 mii? Cat au mers cu ea? Pana la paine si inapoi? Nu cred! Mai ales ca aceste masini au fost luate second hand din Germania, iar multi le vand acolo peste 50.000 km.

Nu in ultimul rand uita-te la propietar. Din cateva vorbe cu el iti poti da seama usor cum s-a mers cu masina.

Sper aceste informatii sa-ti fie suficiente. Ia in considerare tot ce ti-am zis. Gandeste-te bine. Am mai zis-o si in topicul meu, decat 5000 pe un harb, mai bine 5000 pe o masina romaneasca aproape noua.
  • TheNewComer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
daca mai astepti pana la 1 ianuarie, poti sa-ti aduci o Tigra de acolo.
Platesti taxa ecologica, care o sa te cam rupa din cate am vazut eu, si o sa ai o Tigra!

Daca dai pe masina 2500 sa spunem (nu-ti lua chiar la 500-1000 Euro), o sa-ti permiti tu sa mai arunci un 3000-4000 cu totul sa o pui pe soselele noastre.

pentru calculator de taxe

http://www.autoclick.ro

Poti sa o aduci de pe acum, iti tii numerele de DE pentru inca o luna si la 1 ianuarie o pui pe drum.

salut
  • mariuslca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie:
  • Masina: Campo x14xe din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Sunt nou pe acest forum, nu am apucat sa citesc toate rubricile din lipsa de timp, asa ca imi cer scuze daca mai exista un subiect asemanator cu cel deschis de mine.
Vreau sa-mi cumpar un tigra, intentionez sa plec in Germania pentru a avea de unde alege si pentru ca preturile sunt mai mici, in romania nu prea am vazut la vanzare sau ce este nu merita cumparat, asa ca daca e cineva pe aici care si-a cumparat masina de afara si care-mi poate explica procedura i-as fii foarte recunoscator. (cineva care nu a auzit de la un prieten).
Cam care ar fi pasii de verificare pe care trebuie sa-i parcurg, sa nu ma intep si sa arunc banii pe o masina care nu merita. Ce ar trebui sa verific mai in amanunt, pentru a ma asigura ca masina aia ma aduce pe roti din Germania si ca nu o sa am surprize neplacute.
Nu am condus si nici nu m-am urcat intr-un tigra, insa sunt obsedat dupa aceasta masina.

Multumesc,

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata