Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Si eu am facut revizia la Di-Bas dar nu mi-au lasat nimic la ulei .Cand le-am dat mail mi-au spus ca intra 5L pentru ca in carte e traducerea gresita . Poti te rog sa faci o poza la factura si la bidon in care sa se vada seria/lotul ceva ? Si astia sunt la fel de hoti . Eventual te rog sa-mi dai pe privat nr masinii si seria ca sa-i pot intreba de ce se face diferenta .Intra mai putin ulei la CDTI 1.7 astra clasic de la un anumit lot .

Multumesc .
Skip ads

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Pt. lachejuliano@ : Te rog sa-mi dai cand poti nr. facturii si persoana care a semnat pt. revizie si eventual seria caroseriei . M-au sunat de la Di-Bas si sunt invitat sa-mi faca o demostratie ca intra 5L de ulei la 1.7 CDTI - Z17DTL .Daca e asa inseamna ca tie nu ti-au completat pana la maxim .Poti sa spui cat iti arata pe joja acum ? Se stie ca daca e prea mult arunca pe catalizator si il defecteaza . Problema fiind serioasa cred ca ar fi bine sa spargem acest mit al necunoasterii in ce priveste cantitatea reala care intra la un schimb fara sa depaseasca limita maxima pe joja . Nu pot sa ma prezint la Di-Bas fara informatia ceruta .Vor sa verifice si ei daca ai facut revizia acolo .

Multumesc .

Multumesc .
  • adisan2002

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka X 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Azi am facut revizia de 1 an (10.500 km), la G&P Galati - opel astra 1,4.
Schimbat filtru polen, filtru aer, filtru ulei, filtru benzina, verificat curele, lichide, caroserie (!), reglat frane.
Schimb de ulei 5W30. Restul din bidon +filtrul de aer si polen vechi le-au lasat in portbagaj. Spray la balamale portiere, verificare joc roti si franare.
Manopera pentru 2.5 ore (efectiv 1,5).
Cost total revizie 696.82 lei (din care manopera 202.3 lei).

Ghinionul meu a fost ca am o janta deformata pe fata. Casco la Generali are fransiza de 100 euro, iar janta costa vreo 380 lei. Asa ca am facut comanda la G&P pentru o janta de otel. Cu manopera aferenta o sa ajung la vreo 450 lei. Deci, mare atentie la gropi!
Voi schimba tubul de evacuare al canistrei de carbon cu un tub flexibil de cauciuc (tip carburant). Se pare ca schimbarea asta va mai reduce din zgomotul la pornire si la ralanti specific la motoarele Z14XEP.

PS. O garantie extinsa cu 2 ani costa vreo 430 euro. Nu am facut-o, prea scump, plus reviziile periodice. (Termenul de solicitare e de 1 an de la achizitionarea masinii)
  • ombly

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Revizie 1.6 twinport 40.000 km
5l ulei GM 5W30 filtru polen mann filtru aer mann filtru ulei mahle filtru benzina =280 si ceva de ron, manopera fiind asigurata de un prieten
Skip ads

  • lachejuliano

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
B74LEL a scris:Salut ,

Pt. lachejuliano@ : Te rog sa-mi dai cand poti nr. facturii si persoana care a semnat pt. revizie si eventual seria caroseriei .


Ai raspunsul pe privat.

B74LEL a scris:
M-au sunat de la Di-Bas si sunt invitat sa-mi faca o demostratie ca intra 5L de ulei la 1.7 CDTI - Z17DTL .Daca e asa inseamna ca tie nu ti-au completat pana la maxim .Poti sa spui cat iti arata pe joja acum ?

Am verificat dupa revizie si arata cam 1 mm sub nivelul de maxim. Nu stiu unde as putea sa caut nr de lot la ulei dar am scris in mesajul anterior cod-ul care aparea pe deviz, poate te ajuta.
Din cunostintele mele intra aprox 4,5 L de ulei iar restul de 0,5 mi l-au lasat in masina.
Am un prieten cu o Astra G 1,7 din 2001, motor de ISUZU, care tot 4,5 L mi-a spus ca a pus.
Oricum cat intra sigur voi afla la reviziile care le voi face dupa perioada de garantie care sigur nu vor mai fi la reprezentanta si o sa pot sa ma duc unde vreau eu si sa stau langa masina cand imi toarna uleiul.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

@lachejuliano : Astept o copie pe mail la factura . Dupa ce mi-o trimiti am sa-i sun sa-mi spuna cand sa merg la ei . E foarte ciudat ce se intampla .Nu inteleg daca sunt siguri ca intra 4.5L , de ce insista sa merg la ei sa ma convinga ca intra 5L? . Sper sa primesc un raspuns foarte convingator . Cel mai tare ma supara ca mi-au pus mai mult si nu vreau sa ma probleme cu catalizatorul .

Multumesc.
  • syka

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
M-ati facut curios dar si nedumerit Rolling Eyes ... mie mi-au bagat 4 L de ulei...nu 4.5 sau 5 L.....poate ma duc si io pe la ei sa intreb de ce au bagat asa putin ?....afecteaza cu ceva ?
  • zalex

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Astra G Classic II 1.4 Twinport din 2008.

Am facut revizia de 15.000 km (mai putin de 1 an) la inceputul lunii mai. Am dus masina la 8 dimineata si am luat-o pe la pranz (cu programare prealabila). Am prezentat lista cu probleme de rezolvat pe garantie. Rezultate: cost total 700 lei (cu discount pentru piesele de origine si la manopera). Am pus ulei GM 5W30, filtre schimbate si alte consumabile. Aveti link mai jos cu factura scanata. Aveam zgomote infernale prin portiere, care se auzeau la orice denivelare / plecare de pe loc; au gresat articulatiile usilor si le-au strans si acum nu se mai aude. Poate e doar in capul meu, dar parca masina merge ceva mai silentios, parca are "nasul" desfundat... O chestie care m-a enervat a fost ca mi-au schimbat BY DEFAULT suporturile de numere cu unele pe care scria numele firmei la care am facut revizia, fara ca cele vechi sa aiba vreo problema. Noile suporturi mi se par mai urate - am sunat si mi-au zis ca le-au aruncat pe cele vechi, dar ca ma pot duce sa mi le schimbe... Nu m-am mai dus. Aveti grija sa specificati SA NU VA SCHIMBE suporturile de numere, daca nu vreti asta. In rest, cred ca a fost ok revizia - si ca pret si ca promptitudine.

http://tinyurl.com/ryvh6m
Skip ads

  • lachejuliano

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
@B74LEL: ti-am trimis poza dupa factura.
Succes si asteptam rezultatul discutiilor.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

@lachejuliano : Nu am primit pe mail factura . Esti sigur ca nu ti s-a intors mail-ul ? Am sa-ti dau pe PM asresa din nou .

Multumesc.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Astazi la 8.00 am fost invitat sa asist la un schimb de ulei la o masina cu motorizarea mea 1.7 CDTI - Z17DTL. Au intrat 5L ulei . Nu stiu cum au intrat dar pe joja abia atingea maxim-ul . Este adevar ca nu s-a masurat ca in carte ( incalzit motorul la 90 grade si lasat cel putin 5 min sa se scurga ) .
- S-a facut in felul urmator :
- completat cu 4.5 litrii
- pornit motor 1 min
- verificare joja ( era la limita minima)
- compleat cu restul de 0.5 litrii
- asteptat 10 min
- verificat joja ( abia era la limita maxima) -


Obs : Ing. care supravehea operatia mi-a comunicat ca un plus de 0.2-0.3 L nu afecteaza catalizatorul . Au verificat si in TIS si scria cum stiam ca intra 4.5 L cu filtru si 4.2 fara filtru . Deci se pare ca exista si erori . Alta eroare constata era cuplul la care se strange surubul de la baia de ulei ( > decat cel pt. arborele cotit- nu mai tin minte valoarea ) .
Acum nu stiu ce sa zic daca modul cum s-a citit avea influenta asupra rezultatului . Totul s-a petrecut in fata mea .
- plusuri constatate : - s-a folosit aer sub presiune pentru a curata carcasa filtrului de aer
- minus constata in acest caz ( nu se citeste nivelul de ulei conform normelor Opel )
- minus constatat (la alt banc de lucru) : etrierul statea suspendat de furturul de racord ( se facea un schimb de disc de frana) .

- Oamenii au fost foarte amabili (inclusiv de la receptie pana la mecanicul care facea operatia) .

- Daca modul de citire nu a fost corect si afecta rezultatul , nu ramane decat sa reusiti sa fiti de fata si sa primim cat mai multe detalii de la schimburile urmatoare .

Multumesc colegilor de forum care mi-au dat detalii in incercarea de a elucida aceasta problema .
  • shjnock

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
SAL cine imi zice si mie la cati km se schimba distributia la un astra h motor 1.7 motorina?
Skip ads

  • doru2304

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 Twinport, Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Din seria "Mai bine mai târziu decât niciodatã" revin acum cu detaliile reviziei fãcute anul trecut:

Revizia de 1 an/ 10.200 km OPEL Astra G, 2007, Z14XEP
Aprilie.2008 (G&P Galaþi)
1 € = 3.62 RON
TOTAL = 534.33 RON

piese = 373.08 RON
manoperã 2.5 h = 161.25 RON

Filtru Ulei = 23.73
Filtru Aer = 45.82
Filtru Polen = 63.40
Filtru combustibil = 51.62
Ulei 5W30 (4L) = 176.00
Spray curãþat = 12.51

Nu am avut voie sã asist în service. Regulã generalã.
Au fãcut ºi teste de frânare, amortizoare. Am primit un raport printat - un lucru bun.
Restul de ulei nu l-am primit, deºi l-am plãtit. Am vãzut abia acasã cã nu e... ºi patru luni de zile mai târziu am descoperit o parte din el motor… Smile
Au pus prea mult ºi abia când s-a mai închis la culoare am observat cã depãºeºte maximul.
Am gãsit în portbagaj doar filtrul de polen ºi cel de aer.

Tot mai târziu, am constatat cã toate mizeriile care zboarã în aer în exteriorul maºinii pãtrund nestingherite prin gurile de ventilaþie ºi îmi intrã în ochi dacã folosesc o treaptã mai mare 2-3-4 pe ventilaþie. Filtru de polen a fost montat greºit sau defect, nu se ºtie, pentru cã nu au fost în stare sã-ºi asume greºeala. A trebuit sã plãtesc un filtru nou. Altfel, l-ar fi montat tot pe cel vechi, suflat cu aer, deºi aveam deja 6000km parcurºi de la revizie.

Nu au verificat ºi în concluzie nici completat nivelul la lichidul de rãcire, chiar dacã pe fiºa de service au bifat acest lucru. Era lipsã aprox. 100ml, vizibil clar cu ochiul liber. L-am completat eu mai târziu când am reuºit sã gãsesc acelaºi tip de antigel.

Concluzia:
Mergeþi la “G&P Galaþi” ºi experimentaþi. Acolo veþi gãsi „adevãraþi profesioniºti”. Cel puþin eu cu ei am avut de-a face. ªi nu a fost decât o simplã revizie. Prima revizie...
A doua revizie cred cã este evident unde NU am fãcut-o.


  • syka

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
atasez si eu informatiile privind rezivia de un an la masinuta sub forma te tabel (prin aceasta cale tin sa-i multumesc inca odata colegului doru2304 pt ajutor) Very Happy



  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La aceasta revizie de 15000 este nevoie sa demonteze bornele la baterie pentru a da un reset calculatorului?
  • mirceas

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@skya: Nu ti se pare enorm cat ai dat? De ce a trebuit sa schimbi placutele de frana asa de repede? Care era scopul aditivului de benzina (probabil curatarea injectoarelor, dar la 15.000 km parca e prea repede)?
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
si mie , imi pare cam mult mult de tot ! pun pariu ca palcutele sunt bagate la plesneala sa mai stoarca niste bani de la clienti care "pun botu" (nu intelegeti prin asta o jicnire)
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Oare daca am trecut de 15000 fac astia figuri la gold platin?Ma adresez celor din iasi care cunosc poate problema!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam baga texte, baga si tu de la tine : eram la Bucuresti, Budapesta bla bla, ce sa fac ? Sa ma teleportez ? Nu uitati ca conform legislatiei UE pot face oriunde revizia daca este service autorizat Opel (deci nu se confunda cu reprezentanta). Vreti ban de la mine sau merg la altul autorizat Opel ?
Nu trebuie sa te milogesti la ei, poate invers ca au foamea in glanda Laughing
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da da ! Chiar si eu ma gandeam la treba asta: Multumesc frumos Dane de raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR