Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut. de ceva vream alternatorul meu se paqre ca incarca prea mult....
E posibil sa fie din puntea de diode?..eu am cumparat-o deja si ma gandeam sa o schimb insa dupa cate am citit cred ca trebuie sa ma pregatesc si de un releu de incarcare..voi ce credeti..?

Multam..
Skip ads

  • cristinic

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ce inseamna incarca prea mult? cati v?
in principiu e posibil sa fie de la releu
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu acum 2 saptamani! Imi incarca 17 la relanti! Mi-a ars becurile si faza scurta si lunga si proiectoare si nu-mi mai functiona nici dezaburitorul! Am luat releu de incarcare si l-am schimbat! Mecanicul a constatat ca erau arse si 2 diode! GHICI...!Se arde una poe alta! Deci...schimba-le p amandoua frate..nu te risca...ca un releu e 1400 si puntea de diode tot cam asa! Hai Bafta in contionoare!
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
rivo a scris:Salut. de ceva vream alternatorul meu se paqre ca incarca prea mult....
E posibil sa fie din puntea de diode?..eu am cumparat-o deja si ma gandeam sa o schimb insa dupa cate am citit cred ca trebuie sa ma pregatesc si de un releu de incarcare..voi ce credeti..?

Multam..

cum ti-ai dat seama ca incarca mult?cu aparatul de masura?nu fileaza becul in bord de la baterie si alte pericole?fa testul cu agrafa daca incarca prea mult trebue sa dea cod de eroare 49-Tensiune de alimentare prea mare,daca se manifesta asa cum am descris eu aici nu mai sta si dute la 1 electrician ca mai tirziu o sa te coste mai mult
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca ai masurat si ai tensiune mult peste 14,5 V ai probleme cu releul de incarcare si trebuie schimbat
  • sefmars

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2007

  • Mesaj Privat
are dreptate gabonne , sunt probleme de la releu , probabil si puntea de diode , trebuiesc verificate amandoua cand dai alternatorul jos , dupa ce il pui ii mai dai o masuratoare , vezi , sa ai in vedere sa turezi si motorul cand il masori , ar trebui sa stea 14.5 fix , fara oscilarei , daca sta intre 13.5-14.5 dar sa stea fix , sa nu iti oscileze cat de putin e ok, al meu dupa ce la- refacut complet sta la 14.5 ceas , ... a si sa ai ain vedere si rurmentii , daca se aude un bazait ceva , vezi ca are 2 rurmenti , ii schimbi de e ceva , ca sunt ieftini
  • samibv

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am opel zafira B. Imi incarca 15V si se opreau farurile din cand in cand. Probabil intra in protectie. Acum am schimbat releul din alternator si surpriza : Incarca 16V. Electricianul inca incearca sa ii dea de cap. Idei va rog? Smile Merci
  • lucyca

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
problema ori cu electricianul ori cu releul...ceva trebuie sa schimbi !
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
A zis ca a schimbat releul de incarcare, deci? La drum lung ti se aprindea in mers martorul de alternator? Ori trebuie sa schimbi si puntea de diode ori rotorul din alternator care s-a blocat sau s-a rupt si nu mai invarte.
  • arias

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2010

  • Mesaj Privat
de ceva timp mi sa aprins in bord becul care arata incarcarea bateriei sau mai bine zis ca arata o problema cu incarcarea bateriei...lucrul asta sa intimplat acum 2 luni dar nu am reusit sa depistez cauza ...probleme la incarcare nu sint ...bateria este incarcata ca la carte masurat si paraverificat insa impreuna cu mai mute persoane de aunci nu am reusit sa depistam de ce a ramas aprins becul in bord...pina la urma nu ma deranjeaza insa daca cumva se intimpla sa am probleme cu alternatorul si sa nu imi mai incarce bateria eu nu voi sti...poate a mai auzit cineva de vreun simtom asemanator
  • opel_caly

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Calibra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
arias- verifica firul de la D+ de la alternator!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR