Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut

In seara asta am dat sa pornesc masina, in urma cu 30 de min, insa nu am tinut contactul suficient cat sa porneasca masina, dupa care i-am dat din nou la cheie si a pornit, insa s-a aprins beculetul rosu indicand bateria.Nu ar fi nici o problema, insa acesta ramanea aprins si dupa ce scoteam cheia din contact.De asemenea, am incercat sa o pornesc si nu a vrut cat era becul ala aprins.Am incercat din nou intr-un minut si a pornit, becul ramanand aprins.Ce e ciudat e ca pe masura ce accelerez acest bec creste in inensitatea luminoasa, intr-un final pe la 3 mii de ture cazand toate acele la 0.Cand cobor turatia isi revin.De asemenea se si aude un mic vuiet foarte ascutit ca la turbina.

ce pot sa ii fac?De la ce naiba poate fi?

opel vectra x16xel 96.

Multumesc
Skip ads

  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
cred ca alternatorul e defect sau cel putin s-ar putea cureaua sa fie rea
dar in orice caz in zona alternatorului
nu merge cu ea asa risti sa arzi consumatorii electrici cum ar fii cassu sau cd depinde ce ai....etc
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
nu inteleg vuietul ala de la ce poate fi totusi?suna de zici ca turbina...insa nu am inregistrat scaderi la puterea motorului

merci
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
iti spun eu : verifica bateria si cel mai probabil trebuie schimbata-a patit cineva ceva similar cu o zafira
Skip ads

  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu inteleg care ar fi conexiunea cu bateria.

Si marea problema e ca eu am cod pe casetofon, cod pe care nu il stiu si nu stiu de unde pot afla.
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
si eu cred ca e tot bateria. variatiile de intensitate luminoasa ale martorilor arata ca bateria nu mai are capacitate, ea jucand mai mult rol de redresor al tensiunii generate de alternator. nu-ti face griji privind codul de la cas. se poate afla de catre un baiat priceput. daca nu stii pe nimeni, du-te la di-bas fundeni si intreaba de cristi.
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Petrutz a scris:Si marea problema e ca eu am cod pe casetofon, cod pe care nu il stiu si nu stiu de unde pot afla.


Asta sa fie singura problema.Sunt tipi pe net care te ajuta cu codul,sau un meserias te rezolva imediat.
  • Atx2005

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cu privire la codul casetofonului eu am demontat pt 2 minute bateria si nu a trebuit sa reintroduc codul casetofonului.cred ca daca o schimbi repede nu se reseteaza.
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
1) vuietul poate fi cureaua care patineaza pe rola alternatorului... uita-te si identifica de unde se aude exact. Nu tine motorul pornit mult timp asa ca se poate termina bateria si dup-aia n-o mai pornesti decat cu bateria redresata sau alta..
2) Masoara si tu bateria sa vezi daca scoate cat trebuie (12 V cu motorul oprit si 13-14V cu motorul pornit). Daca cu motorul oprit ai mai putin de 12V si cu motorul pornit ai ce ai masurat inainte +1 sau 2V, cred ca e bateria de vina. Daca masori aceeasi valoare si cu motorul oprit si cu motorul pornit (sau chiar mai putin), inseamna ca nu incarca alternatorul caz in care verifici daca se invarte rola lui, si daca se invarte, verifica daca nu s-au intrerupt firele care ies din el pe undeva...

Bafta..
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vuietul poate sa fie de la rulmentii alternatorului.

despre tensiune: a mea nu porneste daca bateria arata 12.3V cu motorul oprit. imi trebuie peste 12.6V. de obicei sta pe la 12.75V. tensiunea de incarcare e 14V +/-0,4.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Un alternator defect poate sa vuie din citeva motive: rulmenti, diode arse in scurt sau scurt spre iesire, baterie foarte descarcata sau cu probleme mari de capacitate.
  • carlosica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am patin si eu la fel.e sigur de la alternator.ia-ti un alternator de la dezmembrari ca e mai ieftin decat sa-l repari pe al tau..are diodele arse sau releul si te costa mai mult sa le inlocuiesti
Skip ads

  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
salut

Sa vedeti cum a continuat peripetia.Aseara m-am dus la masina si am pornit motorul cu speranta ca poate poate s-o fi intamplat ceva lasand-o linistita.
Am pornit, becul s-a aprins, am ridicat capota sa ascult de unde e sunetul de turbina.E din zona alternatorului.
Am intrat in masina si am acelerat-o un pic sa vad daca mai pica bordul.A picat pe la 3 mii de turatii si am mai accelerat-o sa zic pana pe la 4 mii si s-a stins beculetul , bordul si-a revenit si vuietul se aude mult mai usor in intensitate, aproape inexistent.Azi am facut vre-o 100 de km in buc fara nici o problema, doar ca,acum urmeaza partea interesanta, nu mai imi merge dezaburirea deloc.Nici nu se mai aprinde ledul butonului cand apas pe el.IN rest totul mere normal.

Nu mai inteleg nika.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg ce nu intelegi. Alternatorul e semi-defect si e normal sa-ti functioneze aleator. Dovada ca problemele tale sunt de natura electrica: iluminare bord, martori bord, dezaburire, pornire. Nu m-ar mira sa incepi sa ai probleme cu directia si frana, in sensul sa ramai fara servo.

Iar daca speri ca se repara singur...visezi Smile Mai bine te duci la electrician, iti spune imediat daca e alternatorul, cureaua sau bateria. Continuand sa ignori problema si sa circuli cu masina, risti sa strici si mai mult ceea ce e deja defect.
  • Petrutz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
s-a stricat

weekendul trecut a trebuit sa plec la baile herculane si chiar la iesire din bucuresti mi-au murit toti consumatorii si masina a inceput sa dea in nas din cauza neincarcarii alternatorului.Acolo am lasat-o.

Banuiesc ca e releul,care se afla in alternator.Cum se schimba asta, separata de alternator?Unde as putea sa gasesc la un pret cinstit asta?

Multumesc
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asta am patito si eu cu o Astra din 1995 .....alternatorul este problema nu bateria ,,,,, multi meseriasi cu pareri diferite si ce este mai amuzant ca iti spun exact ce nu ar avea masina , deci fratica trebuie sa te scormonesti de niste banuti pentru a schimba releul sau poate si puntea de diode ca nu se schimba doar o dioda si este recomandat pentru ca asa am facut eu si am rezolvato puntea de diode cu tot cu releu , ca daca pui sa zicem doar releul si sa fie vreo dioda arsa iti strica iar releul si costa ceva acel releu elecronic, credema ca asa am avut si eu mi sa aprins becul de baterie in bord si cum acceleram mai tare se aprindea si el mai tare si avea si vuet de alternator ,si am gasit un tip care este si acum prin targul vitan si este cu tot felul de alternatoare si startere la vanzare ,si mi la reparat el la garajul lui pentru un pret rezonabil, asa trebuia sa dau 800 ron ca sa iau un alternator nou, si nu se merita daca al tau are rulmenti buni si restu conponentelor ok ,deci spor la treaba , iti spun asta este una din principala probleme la Opeluri din categoria care faci si tu parte, asa mi sa spus si mie ca este ceva general la masinile astea ALTERNATORUL se mai buleste releele sau puntea diode.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca postai in legatura cu o problema, te intelegeam...

dar ca dai sfaturi... uita-te la data ultimului post (Mie 12 Oct, 2005 11:52 am), deci...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR