Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • vicentiu33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 YDODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Compresia se poate verifica la tester?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mergi la un service unde se reparã pompe de injectie. Acolo au aparat special cu care se mãsoarã compresia...si primesti o diagramã cu compresia pe fiecare piston in parte. Numai bine.
  • zafiry

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 y2odth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gigicris1 a scris:mersi am rezolvat problema .. am inlocuit furtunele de retur si acum porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura sau de cate zile o las nepornita dar mai am o problema nu imi intra turbina cred ca debimetru e varza cum pot sami dau seama am sa caut pe site sa vad ce gasesc mersi pa

  • danut_danut90

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare am si eu un opel zafira A din 2005 motor y20dti si am probleme cu pornirea.am schimbat oringuri injectoare,furtunase retur+teuri,filtru motorina si garnituri.....am amorsato mi-a pornit....dupa un timp circa 3-4 ore nu mai vrea deloc sau porneste si se opreste.Am mai incercat sa ii pun si un filtru universal ma-m gandit ca poate trage aer pe la filtru la conducte care intra in filtru...la fel am amorsat a pornit am lasto sa mearga circa 20-30 min.....am oprito dupa circa 1 ora la fel porneste si se opreste sau nu porneste...M-am gandit sa umblu si la sorb cea ce am si facut....am scos conductele de la rezervor si le-am pus in sticla de 10L am amorsat a pornit ..totul OK...am oprito dupa circa 1 ora suprinzator a pornit.....dupa care am zis sa o las ceva mai mult si asta am si facut am lasato 3-4 ore si nu a mai vrut nici la prima cheie nici la 2 nici la 3 deloc....cred ca daca o amorsez dinou va porni......daca va-ti confrutat cu asa ceva va rog sa ma ajutati si pe mine sau ce-i priceputi la asa ceva va rog sa ma contactati pe id mcdanut ...va voi fi recunascotor..chiar si parerile sunt bune...eventual ce sa mai incerc ...bafta tuturor
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danut sper ca nu te supar dar dupa simptome pare sa fie pompa de injectie.verifica daca ai vreo eroare ,mergi la un tester sa ti faca o diagnoza.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@danut_danut90

Citeste aici mai mult despre dezamorsare,momentan si eu m-am lovit de problema asta ,se pare ca motorul Y20DTH are problema asta ,pentru ca nu are o pompa electrica de amorsare....

https://www.clubopel.com/vie...asc&start=620
  • ncosmin

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare ca sa nu spun identica la o vectra B (exista chiar un topic pe tema asta care l-am lansat). Am schimbat oring-uri, furtunele de retur, pompa de injectie, bujiile si in final si bateria. Tot aceeasi problema o avea. Cand afara erau sub 0 grade pornea dupa vreo 5 chei. Eu sa fiu sincer cred ca este rezistenta ce incalzeste bujiile. Nu vad ce ar mai fi putut sa fie.

Nu te hazarda sa te gandesti neaparat ca e pompa de injectie. Eu unul am schimbat-o degeaba.

Spor
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Problemele la bujii sau la releul de timp (releu bujii) sunt ,,date,, in bord de becul acela cu o rezistenta, care este numai la diesel. Daca este defecta bujie sau releu de bujii acesta ramane aprins, sau se stinge dar dupa ce porneste masina(chiar daca porneste greu)se aprinde din nou
Skip ads

  • mihalisGR

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am revenit! dupa un an de kinueala astazi ,in cateva ore,cu 240euro, sa rezolvat problema! la inceput ma cam speriat pretul!da dupa ce am vazut cat au desfacut la motor...si dupa ce am comparat preturile cu alea din RO,cred ca mi-au luat destul de bine!deci problema era de la injectoare!nu pulverizau motorina ci faceau jet!au desfacut fiecare injector in 3 parti si au inlocuit partea din fata a injectoruli.Codul piesei este: 0432193643 si face vreo 30 eu /buc Bosch Original! au inlocuit si niste inele de cauciuc si totul OK! reparatia am facuto in la bosch in Atena GR!cine vrea pot sa-i dau adresa!
  • danut_danut90

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor si va multumesc celor ce ati lasat un mesj de ajutor....sa zicem ca in principiu am rezolvat problema cu zafira mea motor y20dth model 2005-A....cum am mai spus am schimbat destule la ea ...cum ar fi oringuri injectoare,filtru motorina inclusiv filtru,oringuri conducte de la filtru,teuri am gasit unele de dacie ALBE un material mai rezistent mai moale nu casant ce nu se mai crapa asa usor sa vedem cat o sa tina,am mai schimbat si furtunase retur am pus si supa de sens pana in filtru si dupa filtru inca una dar tot imi facea probleme....CE ma-m gandit sa desfac rezerovorul s umblu la sorb ..spre uimirea mea sorbul era super curat in coparatie cu ce am mai vazut pe la colegi de necaz DAR...vedeti ca sorbul este ca o olicica sub presiune este untrun fel vidata ....e EA are tur si retur pe retur are o supapa ajutata de un arculet pe mine m-a mancat si i-am intins arcu...ce credeti acea supapa are rolul de a iti umple vasul acela care sta intrun fel subpresiune ...iar eu daca l-am intins supapa acea nu mai deschidea bn cand motorina se intorce din pompa ca sa mai intre si in vas si in rezervor ca defapt acea supapa de pe retur asta face iti baga si in vas si in rezervor e la mine nu mai intra cum trebuia si ce credeti nu mai pornea decat ajutat din injector (desfaceam un injector chiar 2 ca sa imi traga motorina)si dupa ce pornea si strangeam piulita la injector mai merge 2-3-6 secunde si se oprea ///de ce pt ca acea supapa de pe retur la sorb aceea cu arculet nu imi baga motorina in acel vas al sorbului si se oprea. REZOLVARE --am desfacut dinnou sorbul am scos arculetul si supapa aceea si am lasato pe direct atat cat are nivel de motrina atat o sa am si ina acea olicica ...mentionez ca am scos si garnitura acea de vidare a vasului ca sa nu mai stea in vid....acum sa zicem ca este ca si cum ai avea tur si retur pus intro sticala numai ca este rezorvorul cu sorbul si indicator de litraj spre ca acest mesaj sa va ajute cat de cat ...eventual ..sunt dispus sa va ajut si eu cu o parere pe cei c e nu va descurcati singuri pe id meu...mcdanut pe acesta stau mai tot timpul... INCA ceva cred ca a trebuit sa ajung la asa ceva deorece banuiesc ca pompa nu mai are forta sa trag si sa impinca cat trebuie sau pur si simplu acesta este cauza principala de omoara pompe de injectie la aceste modele....masina mea are 98000 km reali
  • cosminapadurariu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.Am si eu o problema cu masina.Am un opel zafira an 2000, 2000cm 101 cai.problema mea este ca nu porneste cum pornea inainte.Acum 3 luni pornea in doua secunde dar acum in 10.mentionez ca de cand i-am skimbat bujiile porneste naspa rau tremura motorul si scoate fum ALB. Am pus bujii originale bosch.Daca o pornesc dimineata porneste rau dar dupa aia toata ziua porneste la sfert.Am fost la cluj si am curatat injectoarele,ca la sibiu la noi nu este nimeni sa se priceapa.Am dus-o la reprezentanta OPEL SIBIU.Cei de acolo mi-au pus; baterie noua,bujii noi,filtru nou,furtunase de retur noi originale,oringuri skimbate rezervor curatat.Mi-au luat 1500 roni.M-au asigurat ca dimineata pleaca la prima cheie dar surpriza a fost ca a pornit la fel.Luni dupa amiaza duc masina iarasi la ei sa vada ca nu pornesteAm fost la bosch la sibiu ptr o diagnoza si mi-au zis ca e dus releul de bujii.am fost si in alta parte si mi-au zis ca releul e ok.releul intra cand sant +25 de grade?
ca si la+ 25 de grade tot asa porneste poate stie cineva ce ar putea fi.Cei de la opel mi-au zis ca au verificat si nu se dezamorseaza pe nicaieri,insa eu cred ca le scapa ceva lor.Stie cineva daca la imbinarea furtunelor de tur si retur de la rezervor si de la filtru au ceva garnitui de cauciuc?Ca daca au poate e ciupit undeva nu stiu ce sa mai cred. Daca cineva are solutii VA ROG SA MA AJUTATI.PS masina are 265000 de km si merge minunat ,consum mediu undeva la 5,8-6.Orice idee e binevenita.MULTUMESC.
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bujiile iti sunt de folos cam sub +10'C...in rest e can can..e o problema des intalnita ca in intervalul de 15-25'C sa porneasca cam geu masinile diesel..
unii au modificat releele de bujii sa functioneze nonstop..altii au scos senzorulk de temperatura sau alte artificii..
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pai du-te la reprezentanta lu peste inapoi si pune-le masina-n poarta.
la 1500 lei Question si la ce s-a schimbat ........ Question la un calcul rapid cu 700 lei luam si baterie si bujii de prima clasa.
eu nu stiu cum va lasa inima sa aruncati cu banii si mai ales in acest caz pentru niste consumabile normale.
e posibil sa ai parte de vestita pornire cauzata de ECU.
vezi la probleme tehnice, [ nu cumva sa te-apuci sa deschizi topic Very Happy ], problema arhidezbatuta:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1208
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR