Ai uitat parola?


  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu ceva amanunte.
Merge perfect cu furtun. Atentie mare la ce furtun cumparati. Nu toate sunt ok pt ce ne trebuie noua. De ex la Gates gasim instructiuni: Detalii
Furtun pentru circuite de combustibil: benzină cu plumb, fără plumb si motorina.

Recomandat pentru aplicații cu furtun fixat prin colier, pe toate sistemele, inclusiv sisteme de injecție.

Strat exterior rezistent la căldură, ulei, ozon și intemperii.
Tubul interior a fost imbunatatit pentru a satisface schimbări în caracteristicile combustibilului și rezistă la căldură și ulei.
Intaritura textila in spirala.

Diametru interior 10mm.
Presiunea de lucru de până la 10bar.
Rezista la temperatură de la -35°C până la + 125°C
Îndeplinește cerințele SAE J30R7 și DIN 73379 (cu excepția toleranțe)

*** Nu se utilizează ca furtun de combustibil în rezervor, GPL și biodiesel.
***Nu este proiectat pentru a înlocui furtunuri cuplate prin fitinguri pe motoarele cu injectie.

Eu am preferat un furtun sh de la o pompa similara. Interior 10, exterior aprox 14 (are santuri). Aveti grija sa nu intre nici prea fest. Atentie si la jocul pompei sus jos, taiati un pic mai mare furtunul si il ajustati pe urma. Puneti o bucatica undeva in masina, nu se stie niciodata. Pt a dormi linistit, am pus o bucatica in borcan cu benzina sa vad evolutia in timp. Mai jos aveti imaginea cu buba de la mine. Culmea este ca ciupitura aia facea sa imi porneasca la a 4 a cheie, balbait si sa merg cu maxim 5/h.
Bafta!
  • gimims

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z17cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, imi poate spune cineva daca la ocorsa c 1.2 cu op-comul se poate vedea presiunea furnizata de pompa de benzina

Va multumesc!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,565
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
nu
  • gimims

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z17cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua am vazut ca uni au reusit sa masoare presiunea in rampa, va rog sa/mi spuneti ce modificari ati facut la manometru sa intre pe valva de pe rampa

va multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am cumparat de la dezmembrari un teu de la filtrul de benzina si 2 tevi scurte cu mufe rapide.
Am pus manometrul pe teu si il conectez direct la ansamblul pompei de benzina de sub bancheta spate...
Daca ai vazut teul de la filtrul de benzina stii ca are si mufa mama si mufa tata.
Desfac turul pompei de benzina si conectez teul meu cu manometru . Si pot merge cu masina in toate regimurile de sarcina cu ochii pe manometrul din spate.
  • gimims

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z17cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Mersi mult
  • boghia16

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara, am si eu o agila din 2001 z12xe, dupa ce am cumparat o nu am avut probleme o perioada, la un moment dat la un drum mai lung a inceput sa dea in nas dintr o data, apoi iar tragea apoi iar dadea in nas , parca se desfunda, am pus testerul pe ea si mi a dat ceva de sonda lambda si p0170 parca ceva de genu, din cate m am interesat am inteles ca ar fi fost pompa de benzina, am inlocuit o cu un f mare chin cu una noua meat& doria facea la fel dar parca mai rar, la fel de zgomotoasa......parca mai zgomotoasa, azi dupa un drum mai lung a inceput sa dea in nas si cu cat o acceleram mai tare cu atat mai tare dadea in nas chiar s a si oprit de cateva ori... am ajuns intr un final acasa am lasat o cateva ore am incercat sa i dau chiei si nu mai vrea sa o ia, o ia da f f greu tinut mult la automat si parca ar merge in 3 pistoane si trepideaza tot, i am mai pus odata testerul azi aceleasi erori dar a mai aparut inca una era ceva gen empty fuel tank ca si cum rezervorul ar fi fost gol desi aveam un sfert de rezervor de benzina......v as fi foarte recunoscator daca m ati ajuta cu aceasta problema....multumesc anticipat!
  • Zoltan190D

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna Ziua,
A sosit momentul sa am si eu o problema.Dupa mult timp de functionare fara defectiuni majore ,Agila mea ,dupa o stationare de 7 ore nu a mai vrut sa porneasca.Mai precis,electromotor OK(invarte ) tot,tot pare in regula.Dupa mai multe tatonari si verificarea codurilor de eroare dupa metoda,,la pedala"am constatat ca pompa de benzina nu functioneaza.Am verificat pornirea ei si prin metoda ,,agrafei" in soclul releului pompei.Presupun ca pompa a decedat cu succes,insa dupa ce am navigat serios prin forum si am citit ca moartea pompei nu genereaza coduri de eroare ,este posibil sa nu fie asa,deoarece am constatat trei coduri de eroare:0100,0170 si 0230.Combinatia acestor trei erori pot duce la oprirea pompei de catre ECU?Va multumesc foarte mult daca ati putea sa imi raspundeti cat mai repede ,deoarce cu aceasta masina fac naveta,lipsa ei ma doare foarte mult...ce sa mai spun?Inca o data va multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
P0230 Fuel Pump Relay Open Circuit
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
P0100 Mass Or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem

Primul cod duce spre releul pompei de benzina si al doilea catre formarea amestecului aer/benzina. Deci sunt direct legate de pompa de benzina
  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica siguranta FB3 de 20A sa fie buna. Mie imi face figur TIS-ul si mi-e greu sa urmaresc ce ma intereseaza.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,775
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
FB3


  • AGabriel951

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
salutare,
am si eu o problema cu pompa electrica de combustibil si bineinteles o intrebare

cum pot sa imi dau seama daca pompa este arsa sau doar intepenita/blocata ?

cum pot masura pompa sa aflu daca este arsa?
va multumesc
  • reylo

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua. La un opel agila 1.0 din 2002 am avut probleme cu pompa de benzina. Mi se oprea motorul, nu pornea, dadea in nas si toate cele. Am dus-o la cineva, a scos tot ansamblul ala, l-a curatat, a tinut un an si acum iar aceeasi problema. A curatat-o iar, mizerie multa in carcasa neagra, acum nu mai face probleme, in schimb mi se pare ca nu mai are aceeasi putere. Poate e in capul meu.
Am urmatoarele intrebari:
1. Care poate fi cauza?
2. Mi s-a recomandat schimbarea intregului ansamblu (inclusiv carcasa aceea neagra). Nu reusesc sa gasesc piesa integrala si nici un pret.
Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,157
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Tot eram mereu cu morcovu'n fund, cand aveam un drum mai lung de facut, sa nu
mi se strice pompa de benzina (~180k km) si sa ma lase pe cine stie unde.
Asa ca mi-am luat gatul de alimentare (al meu era putrezit si infasurat in vreo 5 straturi
de banda izoliera) si daca tot umblu pe langa rezervor, hai sa comand si pompa de benzina.
Am rascolit eu pe net, m-am uitat la Meat & Doria - 122 lei, insa eram nelamurit daca
vine sau nu cu filtrul-saculet sau daca se potriveste filtrul vechi.
Cum optiuni la pret rezonabil nu am mai gasit, hai sa rup pisica'n doua si sar la BOSCH,
345 lei (de, masinuta chiar vreau sa o mai tin).
Dau comanda la un magazin local de un Bosch 0 986 580 822, piesa vine in aceiasi zi,
vanzatorul remarca anul de fabricatie inscris pe corpul pompei 06.2002 -zic eu: n'are
nimic ca atunci se faceau lucrurile mai bune si o i-au acasa.

Acasa o mai studiez un pic (vine si cu cele 2 garnituri de etansare) si la un moment dat
remarc ca pe corpul pompei este gravat un alt cod si anume: 0 580 454 145 (pe cutie era cel bun).
Caut pe net (inclusiv de specificatii - n'ai sa vezi la Bosch) gasesc aproape nimic, in schimb
dau de o informatie cum ca la codul 0 580 454 100 "Replacement number este 0 580 454 145"
deci , zic eu, sunt echivalente, sau s-or fi inlocuit codurile.
Caut dupa 0 580 454 100, n-ai sa vezi valori ale presiunii (ba mint, alibaba zice ca sunt de 3 bari Very Happy),
insa la masinile ce foloseau acest cod pompele echivalente erau la 3 bari.
Poate aveti cumva mai multe date/referinte vis a vis de presiunea la 0 580 454 145.
Ma gandesc ca astia au ramas cu o gramada de pompe de 3 bari fabricate si nevandute si
fac ei acum o potriveala - ce daca pisa mai incet injectoarele.

Am scris si mail la Robert Bosch srl, sincer nu cred ca o sa-mi raspunda, pana atunci ce pompa
sa-mi cumpar la 3.8 bari si de unde ?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,157
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu un update la postul anterior:

Am primit raspuns de la Robert Bosch SRL:

"Buna ziua,
Codurile sunt echivalente, deci pompa este buna pentru masina dv. Codul 0 986 580 822 include
pompa 0 580 454 145, un filtru si o bucsa de cauciuc (de fapt doua, una fiind introdusa in filtru n.a.).
Cu stima "

M-am linistit pe moment apoi iarasi m-am gandit la masinile alea asociate pompei 0 580 454 145
ce solicitau presiune de 3 bari. Dupa sapaturi dau de catalogul asta
si descopar ca presiunea debitata de pompa nu este un parametru fix, fiind dependent
proportional cu curentul absorbit si invers proportional cu debitul refulat, pompa mea
incadrandu-se la presiunea de 380 kPa (3.8 bari) absorbind un curent de ~7A la debit
mediu refulat de ~ 90l/min. cf. graficului atasat.

Asa ca ... Bosch este o firma chiar serioasa !

p.s. rog un moderator sa-mi stearga proverbu' ala de la inceputul postului anterior,
deoarece arunca o lumina proasta si neadevarata asupra firmei, precum si acest p.s.

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,157
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am reusit sa schimb pompa de benzina si gatul de alimentare, credeam ca o sa ma
incadrez intr-o singura zi insa nu am tinut cont de timpul de uscare al vopselei.

Ce am gasit:
- gatul de alimentare terminat complet (stiam) si o dara generoasa de rugina ce se continua
de la acesta pana in rezervor;
- benzina ramasa in rezervor (vreo 20l) de culoare rosu-portocaliu, presupun ca de la rugina;
- clemele sudate pe rezervor, ce organizeaza furtunele, distruse de rugina (le-am eliminat - se
poate supravietui perfect fara ele);
- rezervorul ruginit in zona stutului de alimentare (nu grav), in interior tavita ce gazduiete
sorbul pompei atacata de pete de coroziune, peretii interiori ai rezervorului perfecti;
- pompa f. curata, garnitura de etansare al stutului de refulare perfecta, rezervorul negru
(nu cred ca are rol de filtrare ci de rezervor tampon) permitea sa treaca usor aerul;

Ce am facut:
- in primul si in primul rand am reusit sa rup 3 suruburi ! - celebrul surub stanga fata,
urmat de dreapta spate si unul de la flansa ce fixeaza pe rezervor pompa de benzina.
Desi le-am imbalsamat des si abundent cu degripant, nu le-am curatat bine filetul cu peria
iar marea greseala a fost sa folosec tubulara cu clichet in loc de tubulara cu teu.
Utilizand clichetul, desi reusisem sa desfiletez aproape 1 cm de filet, mi-am pierdut rabdarea
sa tot schimb sensul de blocare pt. a infileta - desfileta si ... mi-am facut de lucru suplimentar.
La celebra clema stanga fata (cam fragila atat ea cat si sudura ei de lonjeron) nu am mai reusit
sa ajung la filetul M8 - riscam sa o rup, insa am reusit sa trec prin gaura un surub M6 montat
de sus in jos si asigurat cu 2 piulite.
- frecat gentil rugina din tavita rezervorului, ceva mai brutal rugina din exterior, aplicata o
solutie convertor de rugina, asteptat, frecat cu carpa si vopsit doar jumatatea superioara cu
Oskar Protecta - vopsea care bineinteles nu s-a uscat nici pana a doua zi;
- aparatoarea de noroi am fixat-o de gatul de alimentare prin intermediul unor saibe si a
pop-niturilor (aveam niste nituri de plastic dar marimea gresita, iar originalele cu probleme);

corectie la un post anterior: kitul pompa Bosch nu vine cu doua garnituri cum am afirmat,
ci cu una singura (suficienta) - ce mi s-a parut (vazut prin punga ambalajului) a fi garnitura
montata deja in filtru era de fapt ... un capac de protectie din cauciuc transparent.

Cateva foto:



  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum a prezis PL500 anul trecut, de la un varf de rugina, astazi era zob, dupa cum se vede, avea si aerisire naturala.
Montat pe masina nu aveai cum sa iti dai seama de cat de avansata era problema.
Am avut noroc ca am gasit ceva foarte bun si f ieftin la dezmembrari.
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ce merg un timp cu ea,incepe sa dea in nas. Merge in hopuri cum spunea cineva mai sus ca la dacie cand se infunda jiglerele. Asta pe o Agila din 2001 motor de 1.2. Daca opresc motorul si repornesc merge bine iar o perioada si iar incepe. Uneori trebuie sa-i dau doua sau trei chei sa porneasca. La rece porneste din prima. Sa fie pompa?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La masina unui prieten, cu simptome asemănătoare a fost de vina throttle-body și EGR, ambele fiind schimbate cu unele sh iar acum mașina merge bine. Curățarea acestora a fost inutila.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutări colegi , referitor la problema mea , cauza a fost pompa de benzina . Mulțumiri domnului Dan din nou . Am luat o pompa pitsburg și am avut ghinionul de a fi blocată . -240 lei , totuși poate daca o țin la căldură își revine . Până la urmă cu ghinionul meu , am cumpărat o pompa de benzina universala de 110 lei . Merge brici , se accelerează liniar , e o diferența mare . Acum sper să mă țină . Mulțumesc încă o data tuturor .

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata