Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kagula

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 18,16v gl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am o problema de mai bine de 4 luni .in mers cand vreau sa fac o depasire se inneaca cateva secunde bune.in panta la fel si practic nu mai are forta .am schimbat bujiile si nimic .tot la fel face .am verificat clapeta -carburator sa fie curata si este super curata .am verificat debitmetru aer si este bun ptr ca am schimbat cu altul de pe alta masina si in plus al meu are doar 1 an .am scos filtrul de aer afara si tot asa face .am verificat filtrul de benzina ce se afla la punte spate stanga si e super curat .in relanti merge super bine nici macar o fluctuatie (merge rotund motorul).singura problema care as putea spune in afara de asta ar fi ca 1 data pe zi la 10 porniri nu mai vrea sa porneasca .poate si asta are aceeasi legatura cu problema innecatului in sarcina .acum cateva luni am fost la itv si mi-a gasit dioxidul de carbon dublu si mi-a zis ca s-ar putea sa fie ceva pe la catalizator .apoi am mers la casa opel si am bagato pe calculator .mi-a gasit sonda lambda .pana sa cumpar sonda am vrut sa vad daca e numai aia si am scos toata toba din galerie .deci am exclus sonda lambda si catalizatorul si practic se inneaca la fel .nu era nici o diferenta .singurele care ar ramane ar fi injectoarele sau bobina vreunui injector ,pompa benzina sau ceva prin motor .apa in mers imi sta normal 85maxim doar in relanti se ridica mai mult pana in 93-95 si apoi porneste termocupla si scade .am scos si filtrul de aer ca am zis sa nu fie murdar si tot la fel .astept raspunsurile voastre cat mai repede posibil.
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut . Poate avea aceeasi probl. ca si a mea, nu vreu sa o iei de buna dar poate e asta . Eu am probleme cu senzorul de la axa cu came si o data pe luna imi face probleme , adica cand urc peste 4500 de ture gata a cedat ai ia benzina . Deci daca ti-sa aprins check engine ( motorasul galben ) pe bord si nu ai reusit pana acum sa bagi pe tester iti recomand sa o faci cat mai repede .
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba si fisele
  • kagula

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 18,16v gl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
problema e ca la casa opel mi-a gasit sonda lambda cum ca ar fi defecta dar check engine nu s-a aprins .iar cu senzorul care spui tu nu stiu ce sa zic ...cred ca si mie imi limiteaza benzina.de exemplu inainte cand mergea bine masina si faceam o depasire cu viteza a 4 -a la o viteza de 140 km\ora .daca vroiam sa accelerez mai mult nu mai mergea practic ramanea constant forta masinii si trebuia schimbata viteza a 5-a .in concluzie intr-o treapta inferioara si la o viteza mare nu se mai accelereaza .pedala mai e dar nu mai vrea .si oricum se intampla asta la o turatie a motorului de vreo 5000 si ceva cred .ar fi posibil ce spui tu dar la mine se inneaca cateva secunde (4-6 secunde)dupa care nu se mai inneaca si asta am observat ca numai la turatii sub 2000.problemele ce le-am avut cu masina in 2 ani au fost :catalizatorul si atunci check engine se aprindea in mers si RFR-ul adika piesa din stanga clapetei care practic este pe post de soc cand e motorul rece se tureaza pana la 1200 cateva secunde .iar refereul inca nu l-am cumparat ptr ca solutia a fost ca l-am dat jos si i-am dat cu un spray special de contacti si si-a revenit .merge ca nou .ma gandesc ca ar putea fi si vreun senzor ceva dar daca era asa de ce nu l-a vazut la casa opel cand am fost ?poate o fi ceva din aprindere ...dar daca era asa nu mai statea bine nici in relanti ...imi da dureri de cap !
  • kagula

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 18,16v gl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
de moment nu am alte fise .dar de ce merge perfect rotund motorul in relanti ?daca erau fisele nu trebuia sa mearga prost continuu?o sa o fac si pe asta ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR