Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sal tuturor! e primul meu post. Am o ascona b din 80' initzial a fost 1.3 cu chiuloasa varza cutia si ea varza. Am schimbat motoru si anume 20s de pe o manta, cu cutie cardan si punte spate. Intrebarea mea este daca este cineva in masura sa imi dea niste sfaturi legate de un cih turbo, de preferabil motoru 2.0 nu 2.2 su 2.4 Very Happy .
Skip ads

  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mare mea nelamurire era legata de aprindere, mai exact avansu vacumatic, deci o alta aprindere fara avans vacumatic ce anume se poate adapta pe 20s ? SI chiar nu este nimeni dornic de un turbo pe un motor CIH?! Sad
  • zed_power

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca e o manta rosie cu motor cih turbo... din bv iei nr si vb cu el....
  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Mare mea nelamurire era legata de aprindere, mai exact avansu vacumatic, deci o alta aprindere fara avans vacumatic ce anume se poate adapta pe 20s ? SI chiar nu este nimeni dornic de un turbo pe un motor CIH?! Sad

salut,
ai reusit ceva cu turbo?
de ce te intereseaza aprinderea?
am si eu un rekord cu motor 20s
Skip ads

  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sal, deocamdata am alta problema cu masina si cum o rezolv vreau sa ma apuc sa fac galeria de evacuare si sa achizitionez un L-Jetronic iar are avans vacumatic iar cu turbo nu mai este vacum decat in ture mici, iar dupaia este presiune....
  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Sal, deocamdata am alta problema cu masina si cum o rezolv vreau sa ma apuc sa fac galeria de evacuare si sa achizitionez un L-Jetronic iar are avans vacumatic iar cu turbo nu mai este vacum decat in ture mici, iar dupaia este presiune....

ai dreptate.
L-Jetronic este cumva injectie mecanica?
  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
jeorje_2000 a scris:
luci_xxx a scris:Sal, deocamdata am alta problema cu masina si cum o rezolv vreau sa ma apuc sa fac galeria de evacuare si sa achizitionez un L-Jetronic iar are avans vacumatic iar cu turbo nu mai este vacum decat in ture mici, iar dupaia este presiune....

ai dreptate.
L-Jetronic este cumva injectie mecanica?

turbina ar trebui sa inceapa sa lucreze pe la 2500 rpm iar pana acolo ar trebui sa lucreze fara probleme avansul vacumatic.
ai putea sa pui o supapa de sens pe furtunul de la avansul vacumatic( ceva de genul celei de la servofrana)ca sa nu faca presiune in avansul vacumatic cand lucreaza turbina
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza un motor 2.0 de manta, tu de unde l-ai cumparat?
Skip ads

  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la supapa de sens dar am mai vb cu cineva si se poate face harta de avans fix, am mai vazut si niste poze cred ca era motronic 2.8 cu senzor la volanta ...
  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cristi1947 cand m-am apucat de partea mecanica am cumparat o manta de pe care am luat mai tot inclusiv motorul
  • cristi1947

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Timis
  • Masina: Ascona 1979 1.9N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu pui si niste poze cu ascona ta?
  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ceva poze tot de pe aici la vanzare Sad
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
Skip ads

  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:Ceva poze tot de pe aici la vanzare Sad
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=

Salut,
Ai mai reusit sa faci ceva cu turbo sau ai abandonat idea?
  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
momentan lipsa de fonduri ... am turbina racire la ulei , astept sa pun L-jetronic , cu varajetu este inposibil , cand ma apuc o sa postez... pana atunci astept ceva banutzi Very Happy
  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:momentan lipsa de fonduri ... am turbina racire la ulei , astept sa pun L-jetronic , cu varajetu este inposibil , cand ma apuc o sa postez... pana atunci astept ceva banutzi Very Happy

  • jeorje_2000

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1979 19N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:momentan lipsa de fonduri ... am turbina racire la ulei , astept sa pun L-jetronic , cu varajetu este inposibil , cand ma apuc o sa postez... pana atunci astept ceva banutzi Very Happy

Salut,
L-jetronic de unde ?
din cate stiu eu doar pe ford am vazut acest tip de injectie.
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Merge si pe carburator dar trebuie sa muti carburatorul, mai exact sa-i faci o galerie-suport iar turbo sa traga aerul (amestecul) de sub carburator. solutia asta a fost folosita de fabrica la Renault 5 Turbo (primul model).Eu am facut un motor turbo de commodore 2.5 in 6 cilindri dar am ales sa bag presiune direct in carburator (asa s-a facut la Renault 18 Turbo), mi-a fost mai la indemana dar nu da rezultate asa bune ca in prima varianta. In poza nu se vede turbo ca e pe partea cealalta.

  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
lznicu ...foarte tare ce ai facut tu aici! poate reusesti sa pui o poza si de pe partea cealalta. Legat de prima solutie in care aerul tras de turbina sa fie de sub carburator nu mi se pare tocmai buna .. ai nevoie si de un intercooler lucru care te ajuta ff mult la evitarea detonatiilor, iar in cazul asta e cam imposibil de folosit un intercooler si mult mai fiabil mi se pare cu l-jetronic. Incet incet ma cam lasa gandu de CIH turbo ma ganesc la o conversie de 2.5 bmw (m20) si poate ala turbo. dar daca mai avetzi ceva ideii postatzi poate reusim totosi sa facem unu Sad
  • luci_xxx

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Ascona 1980 20s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
jeorje_2000 ... L-jetronic cat si Le-jetronic au fost puse pe ascona, manta, rekord etc... January 1980 - New fuel-injected 2.0E engine with 110 hp (82 kW) now available in the Ascona.Or ce cod motor Opel ce contine litera E este L(e)-Jetronic asta de la 1.9 la 3.0 la 3.0 exceptzie facand c30sej , c30se adica 24v acesta fiind motronic. mai sunt cateva exceptii dar nu conteza important ca GM a folosit ceva timp L-jetronic.
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
luci_xxx a scris:lznicu ...foarte tare ce ai facut tu aici! poate reusesti sa pui o poza si de pe partea cealalta. Legat de prima solutie in care aerul tras de turbina sa fie de sub carburator nu mi se pare tocmai buna .. ai nevoie si de un intercooler lucru care te ajuta ff mult la evitarea detonatiilor, iar in cazul asta e cam imposibil de folosit un intercooler si mult mai fiabil mi se pare cu l-jetronic. Incet incet ma cam lasa gandu de CIH turbo ma ganesc la o conversie de 2.5 bmw (m20) si poate ala turbo. dar daca mai avetzi ceva ideii postatzi poate reusim totosi sa facem unu Sad


Nu mai am poze, am doar o poza din fata, lateralul de mai sus si una din spate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR