Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara. Are cineva Webasto montat pe Vectra b benzina? Mi-am cumparat unul si mi-ar prinde bine cateva informatii. Multumesc.
Skip ads

  • verjic

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
GheorgheBota a scris:Dupa lungi cautari am gasit doar 2 fire taiate si o mufa,si o chestie in partea parbrizului stanga care nu stiu nici ce ar putea fii,probabil ii de la antena de telefon.In rest nici urma de receiverO sa atasez cateva poze


Salut, Ai mai rezolvat cu sirocoul? Eu am o Insignia din 2011 si am identificat dupa VIN la reprezentanta ca este instalat acelasi model ca la tine D5WS. Dar la fel, nu am telecomanda, doar buton in torpedou. Am si cartea de la Opel pentru incalzitor si ar trebui sa fie telecomanda. Doar ca neamtul nu a trimis-o sau ala care a adus masina a pastrato pentru el. Eu am gasit toate firele ce vin la sigurantele pentru sirocou oxidate ( am inteles ca a fost o problema recunoscuta de Opel si au facut rechemari la inceput ). Am rezolvat cu acele fire, butonul din torpedou se aprinde la apasare, dar in rest...nimica, nu porneste. Deci, ai rezolvat ceva? ai gasit vre-o persoana care se pricepe la ele? Ca nici aia de la reprezentanta nu sunt prea priceputi la incalzitoarele astea, nu prea au vazut pe masini ( deci nu au experienta ).
  • GheorgheBota

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Corsa 2007 Y17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat inca nimic,toata lumea da din umeri si sunt in necunostinta de cauza.Asa ca m-am suparat si m-am apucat sa-l desfac eu.Am inceput cu masuratori pe instalatia electrica,am vazut ca am tensiune pe mufa care duce la incalzitor.Am incercat sa-l dau jos dar din cauza ca la vectra mea sunt inghesuite toate nu am reusit sa-l demontez complet.Am scos furtunul de alimentare de la injectorul lui si nu am motorina pe el.La mine ii posibil sa se fi dezamorsat si a inregistrat ceva eroare si nu mai porneste,sau s-a prajit ECU.Eu nu ma mai chinui cu asta ,mai fac o incercare cu el la Zalau,acolo sunt specialisti in asa ceva,iar daca nu se rezolva il iau jos cu totul si imi montez un WEBASTO.Si in cazul tau cand apesi pe butonul rosu ar trebuii sa porneasca,Pentru ca am masurat tensiunea pe mufa si cand apas pe el am 12V si cand il decuplez am 0,44.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca nu are motorina pe furtunul care duce la injector fie e dusa pompa de motorina die ECU are erori si trebuie sterse ca la modelele de incazlitoare de pe opel daca are 5 erori parca se blocheaza si oricum sunt cunoscute ca au probleme pe partea de ECU Smile
Skip ads

  • verjic

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
In cartea masinii scrie ca ar trebui sa porneasca de la acel buton ( la mine se aprinde cu verde ). Dar mi-a mai zis un mecanic "destept" ca idee, ca poate cand ultima data a fost setat din telecomanda pe o temperatura foarte mica si cand apesi butonul de aia nu porneste. Trebuie sa astept -10 sa vad daca merge Smile . Alta problema ar fi ca, de exemplu masina mea a fost in Romania de 2 ani, iar cel care a avuto nici macar nu stia ca are incalzitor, deci de cel putin 2 ani, nu a fost pornit deloc. Iar in cartea lui scrie ca trebuie pornit macar o data pe luna, chiar si vara, altfel exista posibilitatea sa se strice si sa nu mai functioneze. O sa mai incerc la vre-o reprezentanta Opel din Bucuresti, poate cineva se pricepe, mai ales ca vine frigul in urmatoarele saptamani Smile. Am fost la un service Eberspacher din Bucuresti ( au vre-o 4-5 service-uri autorizate) doar ca aia lucreaza doar cu modelele pentru camioane Sad Si nu prea se baga la modelele pentru autoturisme. Deci practic nu am gasit nici-o reprezentanta in Bucuresti pentru modelul nostru.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stimati colegi,
scriu si in acest topic in speranta ca voi primi un raspuns in problema ce ma framanta. Stie cineva sa-mi spuna daca motorasele de la directionare aer la o Zafira B cu clima automata se reseteaza la oprirea motorului?
Intreb acest lucru deoarece de un an de zile de cand am masina, nu-i dau de capat unei probleme si anume: Masina este dotata cu sirocou Webasto DW50 montat de fostul proprietar din Germania, iar in cartea tehnica a sirocoului, spune ca inainte de a opri motorul trebuie sa setezi temperatura pe Hi si redirectionarea aerului upward (vezi poza atasata). Eu fac acest lucru si chiar verific daca aerul este directionat catre parbriz si catre fata, iar dimineata cand sirocoul porneste aeroterma, nu-mi dezgheata parbrizul pentru ca aerul este directionat catre picioare si este si rece. Daca pun contactul si redirectionez din nou aerul upward, acesta ramane setat si-mi baga aer cald catre parbriz si catre fata pana sirocoul se opreste. Am incercat toate setarile posibile si tot asa se intampla. Am recalibrat motorasele cu OP-COM-ul si tot degeaba.
Ma poate ajuta cineva sa-mi dau seama daca gresesc ceva in legatura cu setarile, sau ce se intampla de nu ramane clima setata cum o las eu?
Multumesc anticipat!

  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, vad ca nu s-a scris de vreo 2 ani nimic pe aici, poate mai dezghetam un pic topicul.
Am o vectra c 1.9 cdti cu webasto thermo top si programatorul oval model 1533, montate after market de catre fostul proprietar din germanica. Problema este ca acesta cateodata nu porneste dimineata la ora programata. Gasesc display-ul aprins precum ca a dat comanda de pornire insa sistemul nu merge. Am stat odata in masina ca sa vad efectiv ce se intampla si am observat urmatorul aspect : porneste, merge vreo 30 de secunde si se opreste. Mentionez faptul ca pe manual porneste absolut de fiecare data, nu scoate fum deloc, este silentios, iar incalzirea se realizeaza foarte repede.
Ce anume determina functionarea aleatorie in situatia cand este programat ? A mai patit cineva asa ceva ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil baterie slaba si daca scade valoarea tensiunii sub o anumita valoare opreste automat functionarea aparatului...
verifica bine de tot si cablurile de la siguranta la webasto respectiv sigurantele sa nu fie oxidate sau sa nu faca perfect contact.
o alta posibila explicatie ar mai putea fi programatorul cu probleme daca zici ca pleaca pe manual dar automat nu (verifica si programarea orei in acest programator)
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si mie mi-a facut la fel anul trecut. La mine, firul de comanda care pleaca din ceasul programator are pe traseu doi "papuci" care intra unul in celalalt si care au o protectie de plastic peste ei. Am dat cu spray de contact pe ei, i-am bagat si i-am scos de cateva ori unul in celalat si nu am mai avut probleme. Programatorul meu este din acela patrat, dar functiile sunt la fel ca la al tau.
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
De verificat sigurantele si cablajul de la webasto chiar nu am cum deoarece este foarte bine realizat ca si cum ar fi din fabrica in sensul ca nu se vede absolut niciun fir in plus pe acolo, iar sigurantele nu stiu unde sunt. Ca sa verific traseul dintre programator si webasto va trebui sa demontez consola centrala, aceea unde este frana de mana deoarece este montat in acea zona. Iar daca ar fi de la acel traseu nu ar trebui sa dea rateuri si pe "manual" ? ca doar tot din programator il pornesc.
Mai ramane in picioare varianta cu tensiunea bateriei care este undeva la 12,2 V, deci cam lesinata.
Stiti cumva care este tensiunea minima pt. buna functionare a webasto ? Daca ati reusit sa aflati ceva date tehnice, nu pareri.
Va multumesc.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
legat de sigurantele de care vorbeam eu ar trebui sa fie in compartimentul motor undeva 3 sigurante separate pe firul care pleaca din webasto.
legat de tensiunea sub care webasto nu mai functioneaza ea este in mod normal 12V (dar poate fi programata cu o interfata si alta valoare).
la tine ar putea sa fie din programatorul in sine sa nu mai functioneze cum trebuie din vari motive. oricuim fara sa desfaci nu vei reusi sa il faci niciodata asa ca decizia iti apartine: fie desfaci si verifici tot fie il plimbi cu masina degeaba ca sa fie la greutate. Oricum tu cred ca ai ebespacher cred ca astea se pune pe opel din fabrica parca
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu stimabile, am webasto model thermo top, ca m-am uitat cu atentie cand am schimbat distributia.
Nu-l plimb degeaba ca pe manual merge super ok absolut de fiecare data, numai pe program se intampla sa nu porneasca cam o data la 3 zile. O sa ma mai documentez sa vad exact ce valori au sigurantele respective si in ce conditii mai face nazuri.
Orice noua informatie e binevenita.
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@Aurelian, toate Webasto sunt Thermo Thop, dar daca spui de care (eu cred ca Thermo Top C), ai toate sansele sa primesti de la noi documentatie tehnica, de unde sa poti afla absolut tot ce te intereseaza despre aceste incalzitoare.
Stiu ca nu pare logic faptul ca pe manual merge, iar pe programare nu merge de fiecare data, dar si eu am patit la fel si asa cum am spus mai sus, asa am rezolvat problema.
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ma uit diseara sa vad ce fel este sau daca nu gasesc nimic scris in acest sens, o sa fac o poza pt. elucidare. Astept sa treaca valul asta de frig si dupa aia ma apuc musai de desfacut consola centrala sa vad care-i treaba. Cica in week-end se anunta in zona Iasi-ului -15 grade.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai avut acest webasto din fabrica montat? sau a fost montat ulterior? ca eu sincer nu am auzit sa fie pus pe Opel decat Ebespacher nu Webasto.
aia cu plimbatul degeaba era pentru impulsionare ca sa te apuci de desfacut (si eu am nevoie cateodata de asa ceva si functioneaza) si sa rezolvi problema ca este mult mai bine cand dimineata te urci intr-o masina calda decat sa ingheti pana da caldura Wink
pune poze cu ce ai tu pe masina si poate iti putem da mai multe detalii si rezolvari
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Este montat after market (ulterior) de catre fostul proprietar din Germania.
Gata, nu mai dati ca va aduc poze, promit. Smile)
Oricum am gasit mai multe mufe prin diverse locuri in masina si nu stiu pt. ce sunt dar asta probabil in alt topic, o sa vad daca exista unul pt. asa ceva.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, vreau sa monteze pe o zafira b diesel o incalzire auxiliara webasto termotop c, din instalatie imi liseste in momentul de fata programatorul si pompa de motorina, ca si programator ce recomandare imi dati, adica sa-i pun in interior sau cel cu GSM sau telestart (locuiesc la bloc masina o am parcata in general pe partea opus unde locuiesc).
Ca si locatie pentru montarea motorului in afara de partea din fata sub bara unde se mai poate monta?
Se poate monta un rezervor pentru motorina in zona motorului pentru a nu mai fi nevoit sa dau rezervorul masinii jos pentru montare sorb pompa dozaj?
Daca am clima redirectionarea clapetelor stie partea electronica a incalzitorului sa o faca sau trebuie pus un modul anume?
Cam care ar fi consumul de curent care il are incalzitorul pentru un ciclu de functionare?
Multumesc pentru ulterioarele raspunsuri
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut @Andrei_JOY,
dupa cum vezi din semnatura mea avem masini identice (nu stiu daca si la culoare), de aceea sfatul meu este sa-ti montezi Webasto asa cum recomanda producatorul in cartea tehnica pe care ti-o trimit prin mail daca imi dai o adresa prin MP. Acolo ai sa gasesti tot ce este necesar sa faci ca sa instalezi Webasto, precum si locul unde trebuie montat.
Ca si ceas programator, eu am acel tip de "ceas patrat" cu care pot sa programez 3 timpi de pornire, iar ca si comanda de la distanta am o telecomanda aftermarket montata de mine, dar care nu bate mai mult de 50m. Am vrut sa-i montez si eu un dispozitiv GSM, dar mi sa parut cam scump pentru ce stie sa faca (900 RON), plus ca imi trabuia si o cartela cu numar.
Exista si rezervoare de motorina auxiliare prin care treci returul de motorina, dar sunt prea mici si nu ai in ele motorina decat pentru o jumatate de ora de functionare a sirocoului. Eu am montat sorb direct in rezervor si nu am probleme.Rezervorul se demonteaza destul de usor daca ai o rampa sau un elevator.
Consumul de curent este nesemnificativ, aprox. 52W/ora la putere maxima (unde functioneaza aprox. 3minute) si aprox. 32W/ora la putere normala, toate acestea fara aeroterma, cu conditia sa circuli apoi cu masina minim cat timp a functionat sirocoul, sau sa-i faci o incarcare pe redresor o data pe luna. Eu ii fac incarcare cu un redresor "inteligent" luat de la Lidl si nu am avut nici-o problema. Secretul este sa nu pornesti masina imediat ce s-a oprit sirocoul sau in timp ce el functioneaza, daca ai bateria slaba.
Redirectionarea clapetelor o face sirocoul, dar trebuie sa-i legi un fir intr-o mufa de la butoanele de clima. Ai toate date in manualul pe care ti-l trimit.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut nickm, masina mea este albastra tot 2008, dar are si un kit gen opc, asa am luat-o acu 3 ani.
Multumesc frumos de indrumari, si sper ca anul acesta sa ma pot apuca de montat.
Adresa de e-mail iti trimit pe privat.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut @Andrei_JOY,
Ti-am trimis documentatia promisa la adresa de mail primita de la tine. Daca mai ai ceva nelamuriri, te rog sa ma intrebi pentru ca fara sa vreau, am devenit expert in acest tip de Webasto. Rugamintea mea este sa ma intrebi aici pe forum pentru ca discutia noastra sa poata fi de ajutor si altora.
Ce inseamna kit gen "opc"? Ai niste poze, ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR