Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
am o problema cu martorul de TC care ramane aprins pe bord, cateodata nu se aprinde imediat cand pornesc, dar in maxim 2 minute se aprinde din nou.
am mai avut problema asta acu 3 luni, dar atunci era de la unghiul rotilor, caci mi se aprindea in mers, si am facut inghiul si 2 luni nu am mai avut probleme.
acuma problema este destul de grava caci incepe sa ninga si eu vreau sa plec in CO cu masina si nu prea as pleca cu ea asa, deoarece nu mai trage asa cum trebuie, din cauza ca TC-ul taie alimentarea cu benzina.
masina este un Opel astra bertone 1.8 benzina 2001.

Va rog sa ma ajutati sa rezolv problema cat mai repede ca nu vreau sa mai bag bani multi in serviceuri care ma pun sa schimb piese fara nici un sens!
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut-o si eu la un bertone de 1.8 si s-a dovedit a fi senzorul de la o roata care inregistra viteza
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cum ii zice la senzor si cat costa si unde l-ai schimbat, ca mai am 3 zile si plec in concediu.
  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Omule @vwcriss nu a spus ca trebuie schimbat, sfatul meu este intai sa descoperi de unde e problema si apoi sa cumperi, nu ? Smile
Daca poti fa repede o diacnoza si vei sti exact. Shocked
Mult succes Very Happy
Skip ads

  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da boss, perfect de acord cu tine, dar tocmai aici e problema, ca eu m-am saturat sa arunc cu bani in prosti, caci nu ii pot numii altfel pe aia de la service
-am fost la radacini - e senzorul de TC,
-la gtt - e nu stiu ce bobina de pe langa injectoare, de la cilindrul 4, dar nu se cumpara numai pt un cilindru, ci pentru toata rampa.
-la RAR - nu ai probleme cu nici-un cilindru, si am iesit la noxe perfect curat E4, posibil probleme la nu stiu ce supape

si pot sa o tin asa un an intreg, sau sa ma apuc sa schimb la piese pana tampesc si raman falit, ca tot nu rezolv din prima buba.

exista prin club aici la bucuresti cineva care ma poate ajuta repede cu o diagnoza?, si care se si pricepe cat de cat la mecanica lui Astra?

pls help va rog mult
  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tot eu incerc sa te ajut: vin-o maine la Polivalenta dupa 18:00 in parcarea din stanga a Polivalentei la intalnirea Clubopel Bucuresti si o sa ai oc azia sa faci si o diacnoza, intrebi de mine, maianderei sau miky, sper sa rezolvam, pe maine

PS. pretul e mai mult decat rezonabil

iata instructiuni mai exacte
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am sa fac tot posibilul sa ajung, e mai nasol ca eu lucrez prin Otopeni, dar locuiesc chiar la Brancoveanu, asa ca stiu locul.
apropos .. nu are careva vre-un far dreapta de opel astra ? ca il cumpar pe loc
merci mult
PS daca ma vezi maine (bertone negru, b-05-mfo) sa vi si tu inspre masina, ca sa nu te caut prea mult.
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
m-am intalnit cu voi, am fo si la Andrei sa service si am pus calculatorul pe ea, concluzia.. posibil defect debitmetru de aer
am cumparat altul de la niste baieti recomandati, dar care nu imi merge nici cat cel vechi, ci mai rau, asa ca l-am montat pe cel vechi la loc, am resetat alarmele, si am iesit la teste (pana la Tg. Mures), si aici bube mari, masina deabea mai mergea cu maxim 80Km/h. Am intrat iar in service, si concluzia.. tre schimbata puntea aceea cu bobine de la aprindere, cea care are fisele de la bujii, caci e defecta pe cilindrul 2 si 4. Luni imi vin de la Budapesta piesele noi si le montam si sa vedem cum mere.

- debitmetru - 340 ron ! degeaba (PS si mai are si sarme iesite din el, deci probabil a fost deschis si reparat, si nu merge nici macar cat cel vechi)
- punte aprindere 730 ron
- senzor turatie arbore 167 ron
- debitmetru nou bun 280 ron

Maine le montez si va anunt cum mere masina.
  • vwcriss

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
masina merge ceas acuma, dar intre timp am mai avut o mica boacana, mi s-a dus cureaua de distributie in timp ce ma duceam la sercice sa mi-o montez (caci o aveam la mine, cu tot cu role), si evident ca a trebuit sa schimb si 8 supape, sa planez si chiuloasa, am schimbat si garnituri .....
deviz .. 3000 ron cu tot cu tractare, si cu reparatiile anterioare.

PS: puntea de la aprinderea electronica (o bobina era dusa) era buba la martorul acela de la TC.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR