Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
AM DEPISTAT CAUZA PENTRU CARE MASINA NU AVEA PUTERE SI MOTORUL NU FUNCTIONA CORECT.
SUPAPA DE RECIRCULARE GAZE ARSE ARE UN PISTONAS ACTIONAT DE UN ELECTOMAGNET SI DE UN ARC.ACESTA S-A INTEPENIT SI NU MAI RECIRCULA GAZELE DIN GALERIE.
POATE CINEVA SA-MI SPUNA UNDE SE POATE GASI LA DEZMEMBRARI O ASEMENEA SUPAPA, DEOARECE NU PREA MERGE CURATATA, ESTE CAPSULATA SI LA MAGAZIN ESTE CAM 4.5 MILIOANE?(SE PARE CA SI ARCULETUL ESTE CAM SLABIT)-OPEL VECTRA MODEL 1994-1.6 VERDE BOSCH MONOTRONIC.MULTUMESC ANTICIPAT.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta, daca nu spor la cautat - trebuie sa gasesti

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mihai0811,

cum ai depistat asta? la mecanic?

chiciuc,

de unde ai pozele astea? din TIS? daca da, cum pot face si eu rost de el?
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ce ati aratat voi in poze seamana cu ce e la C16NZ, dar nu e nimic electric acolo. EGRul e actionat vacuumatic. Ca sugestie, eu l-am scos de tot, am facut la un mester strungar o flansa, de fapt o placa de tabla de 1 cm, de forma talpii valvei, cu cele doua gauri de prindere a suruburilor. Am pus aceasta placa cu o garnitura de klingherit si una de cupru, in ordinea asta, in locul valvei originale si am obturat vacuumul care o actiona. Pana acum totul OK (6000 km).
Se zice ca acest EGR recircula gazele arse, ajutand la obtinerea de noxe mai mici. Asta voi vedea la ITP. Consumul nu s-a modificat, cel putin nu vizibil. Se mai zice ca EGR mai ajuta si la racirea motorului, in sensul ca recirculand acele gaze cred ca de fapt in cilindru nu mai exista doar amestec bun de ars, ci si gaz inert, care normal nu produce nici un efect la explozie (practic mergi cu amestec mai putin). Astfel, la temperaturi mici, nu s-ar mai produce la acelasi nivel monoxidul de azot, gaz important in noxe...
Sfatul meu e sa incerci tot asa ceva, cu atentie sa faci acea piesa din fier/otel de grsime cel putin 10mm, altfel la strangere pe motor se va curba si vor rezulta neetanseitati.
Succes !
Skip ads

  • kadett18

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2004

  • Mesaj Privat
CatalinE a scris:mihai0811,

cum ai depistat asta? la mecanic?

chiciuc,

de unde ai pozele astea? din TIS? daca da, cum pot face si eu rost de el?



iti pot oferi si TIS - ul vechi si TIS2000 !
  • cmd
  • **
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
parca si mie simt ca mi-a scazut din putere la masina. nu prea mai are sprint. deh, e si ea batrana. presupun ca poate fi si din cauza egr.sa vedem daca gresesc: la mine c14nz din capacul motorului iese un furtun care reintra in motor dar nu vad exact unde/mi se pare ca mai jos de pistoane/in orice caz, nu in galerie. cand am desfacut capacul si furtunul partea de jos era infundata cu ulei si probabil ceva mizerii. am curatat un pic dar nu am insistat nestiind despre ce era vorba, nu i-am dat atentie. sa fie asta recircularea gazelor? mi s-a rupt furtunul atunci ca era uzat si i-am pus altul, putin mai mic , fortzat, si un pic parca e gatuit. afecteaza cu ceva?
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
MULTUMESC PENTRU MESAJE.SE PARE CA TOTUSI ACEASTA VALVA ARE O DESTUL DE MARE IMPORTANTA.DACA RAMANE PE BLOCAT INTR-UNA DIN CELE DOUA POZITII POATE SA-TI DEA DURERI MARI DE CAP.
AM INCERCAT SA O CURAT SI IN INTERIOR , DAR NU AM AVUT PREA MULTE SANSE.ORICUM MULTUMESC PENTRU RASPUNSURI.
  • mihai0811

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2004

  • Mesaj Privat
DE UNDE AI POZA ASTA?M-AR INTERESA DACA POTI SA-MI TRIMITI MAI MULTE.MERSI PENTRU MESAJ.
  • cloodvand

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C 16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Tis-ul are multe...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR