Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • radu_c

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am o vecra a de 92, era 1,8 8v si recent (adica ieri) i-am pus un motor de pe o calibra de 136 cp ecotec.
problema mea e eurmatoarea: cu pompa de benzina montata initial pe vectra pornea extraordinar de greu si nu se tura mai de loc ; am pus o pompa de benzina de cileo si acum nu mai vrea de loc . dati mi si mie o rezolvare la problema va rog.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
incearca sa pui o pompa de bicicleta.... actionata cu o cama montata pe volanta si un piston facut din fier beton striat de 16....
Tu te gandesti ca pompa trebuie sa fie capabila de un anumit debit?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Motorul ala mergea inainte ?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
tu ai avut injectie monopunct (multec) adica cu un singur injector
unde pompa de benzina lucreaza la o presiune mai mica fata de
injectia motronic multipunct cu 4 injectoare ce ai tu acum pe masina
trebuie sa pui pompa de benzina pt motorul actual,acum zici ca ai
pus pompa de cielo scoti releul de la pompa de benzina si faci o
punte sa pui pompa pe direct.scoti turul de la injectie si il bagi intr-o sticla
de 2 l si in timp de un minut trebuie sa ai 1,4 l benzina daca nu ai schimbi
si pompa de cielo cu una pt motorul tau.
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e vorba si de presiune.....
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si de debit.o pompa are o caracteristica presiune-debit.nu se poate doar una sau alta.iti trebuie pompa calculata pe motorul tau.nu ceea ce banuiesti tu ca ar merge.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cred ca ai ramas tributar deprinderilor de la "SERVICE DACIA". pai tu crezi ca motorul ecotec de 136Hp are aceeasi electronica cu cel anterior.daca nu stiai aceste motoare sunt comandate de catre un procesor specializat.pana nu pui si calculatorul si instalatia electrica aferenta nu va merge bine masina. treb sa te consulti si tu cu cineva care mai stie citeceva despre motoare, nu sa te arunci asa la schimbatul motorului. acum treb neaparat sa rezolvi si cu partea electrica.
motorul ecotec are 2 senzori :Axa cu came si arbore.daca nu este in regula cel de axa nu se va tura nici cu pompierii. daca nu e in regula cel de arbore nu va pornii...etc. la motorul de 8 supape aveai un distibuitor oarecum clasic aici ai cu totul altceva.
astea sunt numai asa la prima vedere citeva repere de care treb sa tii cont.
succes la munca.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Omul a zis ca a schimbat motrul si ca nu merge fara a da detalii prea multe.
Nu stim ce facut sau nu acolo ,asa ca nu are rost sa ne agitam pana nu zice mai multe.
Skip ads

  • games_bond

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Acum cateva zile vindea cineva o pompa de benzina pentru x20xev. Ia legatura cu el!
  • radu_c

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult celor care m-au ajutat ; eu nu sunt membru de f mult timp si ma gandeam ca ecest club exista pt sfaturi si eventual ajutor dar separe ca mai exista si fenomene apropo merge si cu pompa de cielo si e 200 nu 450 . merci
  • radu_c

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
iulius a scris:cred ca ai ramas tributar deprinderilor de la "SERVICE DACIA". pai tu crezi ca motorul ecotec de 136Hp are aceeasi electronica cu cel anterior.daca nu stiai aceste motoare sunt comandate de catre un procesor specializat.pana nu pui si calculatorul si instalatia electrica aferenta nu va merge bine masina. treb sa te consulti si tu cu cineva care mai stie citeceva despre motoare, nu sa te arunci asa la schimbatul motorului. acum treb neaparat sa rezolvi si cu partea electrica.
motorul ecotec are 2 senzori :Axa cu came si arbore.daca nu este in regula cel de axa nu se va tura nici cu pompierii. daca nu e in regula cel de arbore nu va pornii...etc. la motorul de 8 supape aveai un distibuitor oarecum clasic aici ai cu totul altceva.
astea sunt numai asa la prima vedere citeva repere de care treb sa tii cont.
succes la munca.


ai dreptte nu am dat prea multe detalii: motorul l-am luat cu cutie cu tot, instalatie electrica, calculator si am montat si radiatorul si termocupla de pe calibra
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa mai vii deacasa. atunci vezi si cu pompa de benzina.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
sa intelegem ca s-a rezolvat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR