Ai uitat parola?


  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,360
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

Nu esti turc,doar perceptia este mai lenta.Am spus completez,adica ,cand vasul este aproape gol,mai adaug ceva lichid curat,si continui ,hai sa-i spunem drenarea,cu scopul ca aceasta ultima cantitate adaugata sa spele intr-un fel instalatia,prin ultima trecere a unui lichid curat din vas pana la iesirea din etrier,Ce-i greu de inteles?Nu am timp de tutoriale,sunt pe picior de plecare in voiaj,spre bucuria ta probabil, ( Smile ),dar am sa-ti satisfac cat de cat o curiozitate asa de mare.Dau eu o cautare daca timpul tau este mai limitat decat al meu.
http://www.gwrauto.com/phoenix/phxinj.html

Chestia asta este foarte asemanatoare cu cea pe care o folosesc,o poti utiliza in orice sens doresti,de sus,de jos,la umplere,la golire,cum vrei.
Daca m-asi putea contrazice... "pe tine insu-ti",a-si face-o,dar nu am puterea si nici cunostinte ale gramaticii asa vaste.Am spus eu ca degenereaza in "Off".Ma dezabonez de la acest topic.Toate cele bune!
  • yoyo2012

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2012

am ridicat astazi piesele de la autoA.(recomand la toata lumea,preturi foarte bune,oamenii de nota 10....asta presupun ca se stie deja Very Happy ) .
disc+placa SACHS
Mihai1205 salut , cit te-a costat ?
  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2008

Buna.
Detin un opel astra G Y17DT din 2001. Simptomul care il observ in ultima vreme la masina este urmatorul: cu motorul pornit, pedala de ambreiaj apasata, intra greu in viteza 1 si marsarier, agata parca in ceva, in plus la intrarea in marsarier si "caraie".
Mentionez ca nu se aud alte sunete ciudate in zona cutiei nici in mers nici pe loc. Uleiul in cutie a fost completat acum 6000 de km ( a intrat doar 150 grame si cel vechi avea culoarea curata, rosiatica, parca) si lichidul de frana a fost schimbat acum 10000 de km, cand a fost aerisit si ambreiajul. Masina are 250000 km, e la mine de 100000 si nu am umblat in cutie.
Trebuie sa mai spun ca daca motorul este oprit, intra in orice viteza foarte, foarte usor, fara nicio problema.
Ce o fi de vina? Rulmentul? E grav, sau mai pot merge? Altceva mai trebuie schimbat?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2006

acelasi simptom il am si eu,masina la fel.am tot pus la punct timoneria si facea tot mai rau.acum sa mai lasat si intra mai bine.daca inainte de mansarier bag a treia intra fara probleme.cred ca este placa de presiune.
  • lucianbaragan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

Am si eu aceiasi problema.Zgomot,huruit in cutia de viteza atunci cand se invarte planetara scoasa pe liber.
Am pus si o inregistrare cu zgomotul facut.Stie cineva care este cauza?Astept raspunsurile voastre.
http://youtube.com/watch?v=j69VXn7ZBQg
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

2 variante
1-nu ai scos masina din viteza,ai tras/impins putin de maneta si mansonu sincron atinge inelu sincron la una din viteze
2-sau mai grav ai dantura sarita/tocita la pinioanele satelite
  • tothelimit

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2015

Salut,

Sper ca am postat unde trebuie, deci problema ar fi ca atunci cand calc sau debreiez ambreiajul in prima jumatate de cursa a pedalei, aud un zgomot. Acest zgomot este metalic, gen bataie sau o chitaiala, ca si cum ar freca ceva ascutit. Scuze pentru formulare.
Deci aceste simptome se intampla doar cu pedala pana la jumatatea cursei, daca o apas la fund dispar. Si la fel invers, cand ridic piciorul de la fund si plec de pe loc in tr-1 si ajung la jumatatea cursei, daca am geamul deschis iarasi apar, le aud.
  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2009

Sal cologi am si o problema cu o vectra b z16 xe am schimbat rulment presiune conducta de la rulment si tot imi pierde lichid intre cutie si motor se vede cum pica sfaturi din ce poate fi ca mi-a dat de cap ms
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

inelu de cauciuc care etanseaza furtunu de la pompa in teava de la rulment este ciupit=cutie data jos si remediat problema
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2010

tothelimit a scris:Salut,

Sper ca am postat unde trebuie, deci problema ar fi ca atunci cand calc sau debreiez ambreiajul in prima jumatate de cursa a pedalei, aud un zgomot. Acest zgomot este metalic, gen bataie sau o chitaiala, ca si cum ar freca ceva ascutit. Scuze pentru formulare.
Deci aceste simptome se intampla doar cu pedala pana la jumatatea cursei, daca o apas la fund dispar. Si la fel invers, cand ridic piciorul de la fund si plec de pe loc in tr-1 si ajung la jumatatea cursei, daca am geamul deschis iarasi apar, le aud.

Ati aflat care este problema cu sunetul la calcarea ambreajului in prima jumatate a cursei? Aceeasi problema o am si eu la masina Opel Astra H 1.9 cdti , motor Z19DT. Sunetul este ca o huruiala de rulment spart la calcarea ambreajului, in prima jumatate a cursei apoi de la jumatate spre trei sferturi se aude un sunet ascutit metalic, ca la o placuta de frana pe disc, apoi la calcarea la maxim nu mai suna deloc. Cand pedala nu este apasata nu suna deloc. Astept un raspuns si din partea specialistilor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,744
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

rulment de presiune dus si posibil si volanta si ambreiaj cu probleme...
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2010

Am dus masina la mecanic. Dupa parerea lui sunetul ar fi in primul rand de la volanta, foarte posibil si rulmentul. Doresc sa le schimb pe toate ( volanta. disc, placa presiune, rulment). O sa postez dupa ce rezolv. Am incercat sa cumpar piesele de la magazine de piese auto din zona, dar pretul nu este la nici unul sub 2500 lei. Am vazut kituri la magazine online pe internet unde pretul era 2000-2100 lei. A mai cumparat cineva piese de la magazine online? Sunt de incredere? Daca aveti ceva recomandari, le astept in PM. Multumesc!
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2010

Ce parere aveti, care marca pentru volanta ar fi mai buna? Luk sau GM? Multumesc!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Vezi si forma la placa de presiune - care este pe masina sa nu te trezesti cu altceva.
Sfatul meu este sa desfaci si dupa comanzi, ce este nevoie - poate te ajuta si codurile de pe piese - de pe masina.

Poate te ajuta....
https://www.clubopel.com/vie...p=1808988#1808988

https://www.clubopel.com/vie...p=1771952#1771952
https://www.clubopel.com/vie...p=1782679#1782679
Poate te ajuta si colegi.

Si cele GM sunt LUK sau SACHS vezi ce scrie pe cele de pe masina.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2010

Am cumparat un kit de ambreiaj, inclusiv volanta si le-am schimbat pe toate. Constatarea mecanicului a fost ca doar rulmentul de presiune ar fi fost problema, dar le-am schimbat pe toate, daca tot am demontat si le aveam cumparate. Problema e ca acum pedala de ambreiaj e cu mult mai tare, lucru care ma deranjeaza foarte mult si debreiera se face pe ultimul stert la apasarea pedalei pana la fund, iar la plecarea de pe loc, cat ce ridic putin piciorul de pe ambreiaj se si cupleaza viteza. E normal sa fie asa? Se mai pot face ceva reglaje? Am pus si poze cu piesele demontate:
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Probabil mai trebuie aerisit - poate nu a fost bine aerisita instalatia.
Verifica si pompa de ambreiaj sa nu aibe scurgeri.
http://www.youtube.com/watch?v=vOiHgP33CM4
http://www.youtube.com/watch?v=c-m5F0zEvyo

iti explica mai bine din video, ce se intampla daca este aer in instalatie.
http://www.youtube.com/watch?v=bngJkM_vkUE - Clutch Hydraulic System Air Bubble and Hydraulic Tips

Aerisire o poti face tu cu un ajutor (cauti niplu de aerisire), aerisire se face ca la frane - urmarind sa ai lichid de frana in vas sa nu scada prea mult, daca scade completezi.

Si daca in unele trepte de viteza nu intra bine - Trebuie aliniate si stans corect ca la carte nu dupa ce viseaza cei din service cum a fost la mine.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2010

Instalatia a fost aerisita. Nu s-au constatat scurgeri. In viteza intra foarte bine, dar trebuie sa calc pedala total pana la fund ca sa pot schimba viteza si la eliberare cupleaza imediat ce ridic putin piciorul, 1-2 cm. Nu suna nimic dubios, nu trepideaza. Problema e ca eram obisnuit cu o pedala zic eu normala si acum e cu mult mai tare si punctul de cuplare e cum mult mai jos, la fundul pedalei. Nu stiu daca e normal asa? Mecanicul zice ca e normal.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2008

Va salut!
Am masina din semnatura.
Acum aproximativ 1 luna am schimbat tot kit-ul de ambreaj, am cumparat piese noi, Luk.
Motivul a fost acela ca masina tremura la plecarea de pe loc.
Acum nu mai tremura, dar daca folosesc ambreaju mai mult (ora de varf, porniri/opriri multe, etc..), cand calc ambreajul incepe sa scoata un sunet rulmentul de presiune. Se intampla doar la relanti si incepe sa se auda treptat de cand calc cativa cm ambreajul pana ajung la fund cu el.
M-am intors la service, au zis ca sa mai merg o perioada cu ea sa vad daca se modifica zgomotul.
Cica sa se mai rodeze, ca el e nou...

Ce parere aveti ?
Multumesc..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 1,534
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

E varza rulmentul de presiune... nu esti singurul, in ultimul timp, se pare ca Luk le fabrica pe barja...
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2008

Se pare ca nu era rulmentul.
Din cauza ca am mers asa cu ambreajul, in momentul in care apasam la fund ambreajul, impingea ft tare in arbore, si s-a creeat joc din cauza unor cuzineti. S-a desfacut motorul, s-au inlocuit cuzinetii + alt ulei si alt filtru...
Acum pare sa fie ok.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata