Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Desigur, nu am pus testerul sa vad. Iarna trecuta cind statea la 1000 de rot/min, op-com-ul imi arata ca turatia necesara la relanti (desire idle speed, daca retin bine) trebuie sa fie 1000 si atit era. Acu de cind a dat frigul nu am pus testerul.
Asta vara am avut ceva probleme cu senzorul de temperatura a aerului in galeria de admisie IAT (Intake Air Temperature), era desprins un fir de pe senzor si relantiul statea la 1000, dupa ce l-am lipit a revenit la 750.
  • combyru

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
stefihouse a scris:Exact simptomele ce le descrieti voi, le patesc si eu acum turatia sta la aproape 1000 la cald, iar daca opresc motorul si-l repornesc se fixeaza la 750, dupa ceva timp de mers iar creste la 1000. Interesant, chiar daca afara sunt temp pozitive(saptamana trecuta am avut -14 la Baia Mare).O sa incerc figura cu deconectatul bateriei.Exista posibilitatea ca acesta problema da fie influentata de EGR?

Wink SARBATORI FERICITE LA TOTI CEI DE AICI ! Wink

Cum ai rezolvat problema cu relantiul? La fel face si la mine.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@combyru: nici cum nu se rezolva. Problema nu e de fapt o problema. Masina mea se comporta identintic de 8 ani. Dupa ce temperatura de afara creste si nu revine la valori caracteristice gerului, ralantiul revine la 750rpm.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR