Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incepand de ieri dimineata relantiul nu mai sta la 800 rot/m, ci se stabilizeaza la 990 rot/m. Cand pornesc masina, se stabilizeaza la 800, insa dupa aprox. 10 secunde inca la 990 si acolo ramane. Am fost la Di-bas astazi si dupa ce a testat-o vreo jumatate de ora, a curatat clapeta de admisie, insa relantiul tot la 990 sta. In final mi-au spus ca nu pot sa-i faca nimic deoarece calculatorul regleaza relantiul. (mai exact mi-au spus ca daca asa vrea calculatorul, n-au ce face). Mi-au mai spus ca problema ar putea fi de la benzina si tind sa le dau dreptate avand in vedere ca problema a aparut a doua zi dupa ce am alimentat de la Agip.
A mai intalnit cineva o asemenea problema?
De la ce poate fi?
PS. Singura chestie putin enerventa este ca la 990 rot/m cand stau pe loc se aude un pic motorul in interior.
Am citit si celelalte discutii legate de relanti, dar nu m-au lamurit.


Ultima modificare facuta de Mikki la Lun 14 Feb, 2005 3:23 pm
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa shtii ca la mine turometrul sta la 750 rot. si ma cam deranjeaza, sincer, dar nu m-am dus pe la service sa se uite ca proshtii la ea(la masina) shi sa ma puna pe cine shtie ce ginduri.
Shi eu am Z16SE din 2001 shi te rog daca poti sa-mi spui cum stai cu consumul de ulei, daca se incadreaza in parametri, citeva informatii de genul asta.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
PS. Singura chestie putin enerventa este ca la 990 rot/m cand stau pe loc se aude un pic motorul in interior.
Very Happy + ca iti creste consumul simtitor !
Incearca sa dai repede 'pe gat' benzina de la Agip si sa pui altceva. Daca problema persista, vedem atunci!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca erau 990 si nu 999 Wink
Skip ads

  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am patit-o exact la fel. Turatia era inter 950-1000. Cauza: un sensor. La reprezentanta din Cluj mi-au explicat ca din cauza frigului s-a blocat acel sensor. Dupa ce au resetat calculatorul, turatia a revenit la normal.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Problema a disparut dupa ce am fortat putin masina (am citit mai demult pe forum chestia asta). Am avut un drum de facut in afara orasului si am calcat-o mai tare (160 -165 km/h) pe anumite portiuni. In prealabil ii pusesem un aditiv de crestere a cifrei octanice. Relantiul a revenit la loc (~ 800 rot/m).
@Sorin: 990 era, au verificat-o cei la service cu testerul. Smile
  • raduhades

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
De trei zile nu mai revine la relanti sta la 1000 de ture, circuit de antigel in throttle body este ,e curatat si el .Tin sa entionez ca motorul mere bine doar ca nu mai coboara chiar daca il las sa se incalzeasca. Rolling Eyes Question motoru e un 1.6 se din 2001 am citit pe forum cu senzoru de temp da nu m-am lamurit sincer pana sa dea frigu sau prima ninsoare nu facea asha help
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca semnalul de la senzorul de temperatura antigel lipseste sau este aiurea, ECU interpreteaza ca trebuie sa fie activ socul si astfel motorul merge turat. Vezi sa nu fie cupla sarita sau contactele oxidate. Asta e valabil numai in conditiile pe care le-ai precizat (nu se accelereaza singura peste 1000rpm si motorul merge corect, are eroare de senzor temperatura), altfel pot fi alte cauze. Remediaza problema ca sa nu consumi excesiv si sa imbacsesti catalizatorul (motorul merge oarecum "innecat"). Pentru lamurire incearca testul "pseudoagrafa" si vezi ce eroare iti da.
Skip ads

  • raduhades

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am sa ma documentez pt motoru asta cum exact sa fac testul agrafa ...in rest calcamina nu e pe contacti am sa mai curat clapeta de acc.
  • raduhades

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
termostatu la modelu asta e ascuns dupa capacul de la distributie.......Sad( cam trist daca e pe acolo


Ultima modificare facuta de raduhades la Mar 30 Dec, 2008 12:51 pm
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai posta succesiv, ai un buton MODIFICA.

Este pe langa termostat.
  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu... vezi daca firul care pleaca din sonda temperatura motor nu este ciupit sau prins intre capac si motor... misca putin de el poate isi revine... de acolo s-ar putea sa fie problema. daca mergi cu masina asa va consuma enorm, va papa tot uleiul vei avea portbagajul negru si ei afuma tot ce e de afumat pentru ca ECU primeste informatia cum ca motorul tau e rece asa ca se turea pentru a-l incalzi.
...inca ceva...se ridica acul la apa????...atentie mare la el!!!! risti sa faci varza motorul.
Daca problema e de unde ti-am zis eu si o bagi pe tester iti va da eroare senzor de detonatie sau ECU/ECM.

Am mai spus: este un buton MODIFICA, nu mai postati succesiv! Si mai puneti si semne de punctuatie si majuscule la inceput de fraza. Nu mai faceti fraze kilometrice fara cap si coada, sunt greu de citit. Postarea repetata de tip chat, mess, se sanctioneaza. LDivora
Skip ads

  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@raduhades: Ai Z16SE ? Si eu am tot Z16SE. Si ghiceste : de cand o dat frigu asta napraznic si mie imi sta relantiul la 1000 rpm. Si eu m-am ingrijorat si am tot sapat si am gasit si altii care au avut "problema" asta. Unii dintre ei au mers si la tester si le-a iesit ca ENGINE IDLE SPEED este 1000 rpm. A, si in legatura cu consumul, eu unul nu am observat sa creasca.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
LE: Am avut azi un drum cu masina. Afara masina indica ca erau -6 grade. A pornit la a 2-a cheie Evil or Very Mad (desi ieri la -8 a pornit la prima... poate tra sa schimb bateria)... Ma rog... Relantiul la 1000 rpm. Am oprit motorul sa rezolv ceva treburi, am pornit, relantiul 750 rpm si dupa vre-o 30 de secunde a urcat la 1000 rpm. Saptamana trecuta de exemplu tot asa, drumuri pe ziua in oras, afara -4 grade, relantiul 750 rmp, drumuri noaptea in oras -6, -7 grade, relantiul 1000 rpm. Eu presupun ca daca temperatura e < -5 grade relantiul e 1000 rpm, daca e > -5 grade relantiul e 750 rpm. Si spun astea deoarece simptomele descrise de LDivora si de ionutcatalin_bic nu se regasesc, adica nu am consumuri astronomice, nu am spuma pe capac, nu consuma aiurea ulei. Asptept sa se mai lase frigul asta si o sa va spun ce se intampla cand afara vor fi temperaturi mai omenesti.
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asa zic si eu din experiente proprii, doar ca la mine e vorba de -7 grade (+-1 e diferenta de la senzor la senzor). Eu am si facut un test: Afara -8 grade si statea la 1000, mai exact 950. Am bagat-o in garaj si intre -7 grade si -6 grade s-a stabilizat.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Deathman: Excesiv nu inseamna astronomic, inseamna in exces, adica peste normal.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@LDivora: Nu stiu ce sa zic... ca o comparatie: astazi am facut plinul si mi-a iesit o medie de 10.5%, in septembrie am avut 10.67% (e adevarat ca in noiembrie am fost nevoit sa schimb ECU). Amandoua consumurile sunt facute 100% pentru oras.
Ma mai gandesc la inca o chestie: cand pun contactul martorul de probleme electronice la motor se stinge fara sa pornesc motorul, deci n-ar trebui sa am vre-o eroare stocata.
Oricum acuma seara mi-a aratat pe bord -5.5 grade, motorul era cald, am pornit, relantiul era la 750 rpm, dupa ce m-am pus in miscare temperatura a scazut la -7 grade, relantiul a urcat la 1000 rpm.
Dupa Revelion vreau sa-mi schimb tot ce tine de distributie si termostatul si o s-o pun si pe tester sa vad dc-i totul in parametrii.
  • raduhades

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am rez problema f simplu, am resetat calculatoru ,am scos borna de la baterie si vad ca acum e ok . Smile Razz
  • cristinelu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La multi ani, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat... este vorba de un Astra 2001 y17dt, si dupa un drum de 300 km nu mai coboara turometrul la 850 parac acolo era inainte si acum sta putin turata la 900, in rest merge bine nu exista alte probleme. Am verificat si dupa ce se incalzeste ca ma gandeam ca fiind frig sta mai turata la inceput, dar ramane asa nu mai scade turatia. Exista vreun senzor care se poate duce? Sau...? Nu este aprins nimic in bord.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raduhades si restul, la Z16SE e normal, daca pica temperatura afara sub o anumita valoare (undeva in jur de -6 grade) sa stea motorul la 1000 rpm
testat pe 4 masini diferite (a mea si 3 de la firma)
Inca nu am gasit documentatia care sa argumenteze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR