Ai uitat parola?


  • JustMe

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel astra c14nz din 92 si mai nou am o problema ciudata la relanti.
Sunt momente cand cu masina la relanti daca calc ambreiajul si apoi iau piciorul de pe el motorul se subtureaza mai mai sa moara si suna de parca merge in 3 cilindri... Alte dati daca merg pe o panta cu frana de motor si calc relantiul se tureaza motorul de numa numa si foarte greu isi revine.
Cand stau la stop cu masina scoasa din viteza sunt momente in care da sa moara si suna de parca ar merge in 3 cilindri iar daca ii calc ambreiajul isi revine.
Stie careva ce poate sa fie????
Mersi
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,655
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
sa inteleg ca numai in momentul cind este cuplat motorul pe cutie iti moare la relantiu ?asa se intelege.cind calci ambreiajul esti doar pe rulment.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
DA !
Asa e !
Si mie mi se intampla la fel cu C16NZ.
Mai putin in panta.(poate nu mi-am dat seama).
Are cineva idee ce ar putea fi ?
  • Dac

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ar putea fi ICV (Idle Control Valve) - motoras pas-cu-pas ce controleaza dozarea aerului pt relanti - se afla situat in corpul de injectie, putin spre stanga, din plastic negru cu vre 3-4 fire in el, asta privind drept din fata motorului.
se murdareste (mai ales daca motorul are gaze de carter) si se poate intepeni, ECU incearca sa modifice deschiderea lui (volumul de aer pt turatia de relanti stabilita) atunci cand cuplezi si decuplezi ambreiajul (se creaza o diferenta de cuplu pe motor) si se poate ca acest motoras sa raspunda eronat la comanda ECU.

il poti desface si curata
  • JustMe

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
hmmm. oare sa nu il schimb, stie careva cat costa. Eu m-am gandit sa nu fie si ceva de la delcou senzorul Hall... ceva idei?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata