gabiy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,285 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,285
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hai ca iti dau mura'n gura pina sa unesc discutiile si pun un titlu uman.... ai :
:
Se foloseste Carburol de Policolor nu WD40 !
:
Salutare ! Am avut o problema asemanatoare si va spun care a fost cauza si cum a fost rezolvata:
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul THROTTLE BODY este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul THROTTLE BODY este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
Se foloseste Carburol de Policolor nu WD40 !
- radu sorin
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2003
- Bucuresti
radu sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Inca unul care are probleme cu throttle body. Am gasit o poza facuta pentru egr in care se vede Throttle.
Am marcat suruburi, coliere.... Motorul sa fie rece ca altfel ai presiune pe instalatia de racire si o sa tisneasca lichid cind dai drumul la furtunele cele doua.
Despre cum se curata si cu ce aveti :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
Poate o sa faca cineva un mic post si 3 poze....
Am marcat suruburi, coliere.... Motorul sa fie rece ca altfel ai presiune pe instalatia de racire si o sa tisneasca lichid cind dai drumul la furtunele cele doua.
Despre cum se curata si cu ce aveti :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
Poate o sa faca cineva un mic post si 3 poze....
- radu sorin
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2003
- Bucuresti
radu sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
se curata cu WD- 40 se pulverizeaza se lasa 5 min si apoi se curata cu un servetel curat [uscat] nu treuie sa il scoti ne aparat din cele 4 prezoane. dupa ce ai facut aceasta manevra maistai stai 3 min si apoi pornesti motorul [ai sa te speri putin ca o sa iasa putin fum pana ce se duce WD-40 de pe admisie] aceasta problema se intampla din cauza ca nu afost schimbat filtru de aer la timp.
- radu sorin
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2003
- Bucuresti
radu sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
- radu sorin
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2003
- Bucuresti
radu sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
derisbogdan a scris:Salutare ! Am avut o problema asemanatoare si va spun care a fost cauza si cum a fost rezolvata:
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul EGR este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
Astra G 2002 motor z16 SE 40.000km.
Problema : pornire grea dupa ce se incalzeste motorul. In rest nici cea mai mica problema.
Atita timp cit masina este rece chiar fiind foarte frig afara masina porneste usor dar dupa ce pornesc, merg citiva km si opresc si pornesc din nou motorul porneste greu(trebuie sa dau mai mult la cheie si chiar sa o ajut din acceleratie).Dupa ce s-a intimplat aceasta problema a aparut pe bord masina cu cheita care nu se mai inchidea dupa 2-3 sec ca la inceput ci dupa ce motorul era pornit.
Dupa prima vizita la service mi s-a ca da eroare de la EGR (p0400). Am scos EGR si intradevar era blocat. Cei de la service au spus ca trebuie schimbat ca este mort. De pe clubopel forum am vazut ca se poate curata asa ca m-am dus acasa si cu putin efort a mers perfect.(se verifica continuitatea pin 1 si 5 si daca este 0 inseamna ca EGR este ok.Ii puneti wd40spray in cap si apasati virful eventual il loviti cu un ciocan exact in virf dar nu ca taranul.)De la calamina se blocheaza axul.Eu unul m-am chinuit 2 zile cu spray si cu ciocanul 2 min.Dupa remedierea piesei problema a persistat.(au fost schimbate si bujiile)
La a treia vizita la service pe tester aceiasi eroare dar EGR verificat separat era ok.Au stat baietii 3 ore si au verificat dar au spus ca nu este nimic defect. Din tutorialul lui Dan Cuciureanu am vazut ca mai sunt brobleme la throttle body asa ca m-am dus acasa si m-am apucat eu sa-l desfac pentru ca baietii de la service mi-au spus ca nu se poate sa fie de la el.Dupa ce-l desfaceti curatatil bine si vedeti ca locasul clapetei sa fie cit mai curat si sa se inchida cit mai bine.Si acum sa vedeti de la ce era problema: In interiorul EGR este o gaurica mica cit un virf de ac care comunica cu locul unde se pune unde se pune ulei in motor.Suflati prin teava si vedeti daca nu este infundata. La mine a fost infundata si de la asta s-au tras toate problemele.Mentionez ca nu am mai desfacut si lacasul motorasului de la Trottle Body dar mai bine il curatati si pe ala.Multumesc lui Dan Cuciureanu pentru tutorial si sper sa fie facute de cit mai multe persoane.
Spor la treaba!
- radu sorin
- *
- 5 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2003
- Bucuresti
radu sorin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
AM INCERCAT SA CURAT EGR SI NU ADAT REZULTATE AM PUSO SI PE TESTER [BLOCAT] AM LUAT WD-40 NIMIC.AM FOST LA UN AMIC CARE AVEA APARAT DE CURATAT CU ULTRA SUNET. LAM BAGAT IN BAIA DE CURATAT CU ULTRA SUNETE TIMP DE 40 MIN SI DUPAIA I-AM BATUT AXUL USOR PUNAND-UI O OTEAVA DE CUPRU IN VARFUL AXULUI.L-AM PUS PE MASINA SI APOI PE TESTER SI A FUNCTIONAT PERFECT
- RolyB
- **
- 133 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Galati
RolyB
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut!
La un Opel Astra G 2001 Z16SE problema este urmatoarea.Motorul porneste , sta vreo 3-4 minute la relanti dupa care se opreste.In mers se opreste chiar mai repede.Dupa aceea nu mai porneste pana ce motorul nu se raceste.
Erorile stocate sunt acestea :
Total number of fault codes: 5
P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0 - Not present
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present
P0230 - Fuel Pump Relay Voltage Low
(04) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive
(0C) - Not present
Dupa stergerea erorilor raman primele 4 , ultima cu EGR disparand.
Acum ceva timp am avut o problema similara la un Cielo si de vina era senzorul de acceleratie de pe cutie.Ar trebui verificat si in cazul asta?
Multumesc anticipat pentru ajutor!
Numai bine!
La un Opel Astra G 2001 Z16SE problema este urmatoarea.Motorul porneste , sta vreo 3-4 minute la relanti dupa care se opreste.In mers se opreste chiar mai repede.Dupa aceea nu mai porneste pana ce motorul nu se raceste.
Erorile stocate sunt acestea :
Total number of fault codes: 5
P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0 - Not present
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present
P0230 - Fuel Pump Relay Voltage Low
(04) - Not present
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive
(0C) - Not present
Dupa stergerea erorilor raman primele 4 , ultima cu EGR disparand.
Acum ceva timp am avut o problema similara la un Cielo si de vina era senzorul de acceleratie de pe cutie.Ar trebui verificat si in cazul asta?
Multumesc anticipat pentru ajutor!
Numai bine!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Primele 4 sunt de ECU iar P0400 cureti EGR, nu strica throttle. Cele de ECU se pot rezolva de genul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66410 , ca sa nu se mai opreasca ca la 'prosti' pui pe direct releu benzina parca K16 adica il decapsulezi si blochezi lamela, alta varianta e aia de electrician de pui 'la masa'. Cu 1120, 1122, 1550 poti merge dar masina nu trage intrand in limp mode, adica mergi catinel pana la service, odata rezolvate iar are caluti
- RolyB
- **
- 133 mesaje
- din 09 Aug 2006
- Galati
RolyB
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Codul din 4 litere reprezinta varianta de soft adica daca e de Z16XE, Z14XE, Z16SE, Y16XE calculatorul fizic fiind acelasi HSFI2.1.
Cei de la dezmembrari nu le reseteaza deci de programat pe masina e lucru dracului plus la sfarsit de resoftat adica costa cat nu face. Cel mai bine reparat al lui.
Ar mai fi o varianta sa-l cumpere cu tot cu IMO si cip cheie dupa care aflat cod pin si resoftat, macar merge cu masina, prost dar merge.
Cei de la dezmembrari nu le reseteaza deci de programat pe masina e lucru dracului plus la sfarsit de resoftat adica costa cat nu face. Cel mai bine reparat al lui.
Ar mai fi o varianta sa-l cumpere cu tot cu IMO si cip cheie dupa care aflat cod pin si resoftat, macar merge cu masina, prost dar merge.
*NeLu*
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut prieteni. spuneti-mi daca sa mai intilnit cineva cu asa ceva ,porneste c-am greu diminesta ,mai ales de cind sa lasat frigul ,i-am schimbat si bujiile (NLK cu 2 electrozi) si perca mai greu, de cind am schimbat bujiile parca se tureaza mai bine , dar in schimb porneste mai greu la rece ,dupa ce porneste rela sta la 750.
BACAU
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
rucu a scris:Avem in familie inca un opel: un astra G, 2003, cu motor Z16SE , 1600 cm, cu 8 supape, versiunea de 84CP.
Cand dau la cheie, porneste numai daca apas f. putin acceleratia. Fara acest ajutor, nu porneste. Altfel motorul e impecabil, iar la computest a iesit 100%.
Are cineva idee de ce ar putea fi, si daca cumva e nevoie de o diagnoza, cam pe unde e mai ieftin acum?
Multumesc.
Cand dau la cheie, porneste numai daca apas f. putin acceleratia. Fara acest ajutor, nu porneste. Altfel motorul e impecabil, iar la computest a iesit 100%.
Are cineva idee de ce ar putea fi, si daca cumva e nevoie de o diagnoza, cam pe unde e mai ieftin acum?
Multumesc.
Buna ziua sunt nou pe forum si am avut exact aceiasi problema dar am rezolvato cu pretioasele informatii de pe sit
Am curatat clapeta de acceleratie complet [cu demontat de pe masina] la care am avut gaurica pe unde vin vaporii de ulei infundata. Totul sa rezolvat cu diluant de vopsea, o pensula, o sarma subtire, si o carpa curata.
, dupa care uns cu WD40.
Rezultate spectaculoase la care nu ma asteptam, nu mai trepideaza la relanti are sprint foarte bun si porneste la sfert de cheie
- jony_johny2002
- *
- 2 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 2001
- Mehedinti
jony_johny2002
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema cu pornirea si era de la clapeta de acceleratie...isi facuse putina uzura si ramanea blocata,dak nu acceleram nu pornea(asta se intampla doar la cald pt k la rece intra socul electronic).nu e greu de rezolvat problema,o desfaci si o smirgheluiesti putin ,dar cu un smirghel foarte fin,pana vezi k se inchide si se deschide usor.
Bafta!
Bafta!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
milosav
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adrico
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
dragosh20
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2011
- Mesaj Privat