- jE
- *******
- 8,452 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,452
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut, am sa postez si aici problema mea.
Am schimbat bujiile la masina din semnatura, cele de pe masina erau cu 2 electrozi, le-am schimbat singur dar fara cheie dinamometrica, pornea perfect si iarna cu cele vechi, le-am schimbat cu Bosch cod 0242229654, daca imi aduc aminte este echivalent la codul flr8ldcu dar acum iarna trebuie sa o ajut din acceleratie sa porneasca prima data, dupa prima pornire nu mai am probleme, a mai patit cineva asa? Am citit pe alt topic si un coleg spunea ca trebuiesc urmati 3 pasi importanti . Problema este la pasul 2 pe unde bag degresant in admisie? Pe timp de primavara-toamna au fost ok bujiile. Multumesc!
Am schimbat bujiile la masina din semnatura, cele de pe masina erau cu 2 electrozi, le-am schimbat singur dar fara cheie dinamometrica, pornea perfect si iarna cu cele vechi, le-am schimbat cu Bosch cod 0242229654, daca imi aduc aminte este echivalent la codul flr8ldcu dar acum iarna trebuie sa o ajut din acceleratie sa porneasca prima data, dupa prima pornire nu mai am probleme, a mai patit cineva asa? Am citit pe alt topic si un coleg spunea ca trebuiesc urmati 3 pasi importanti . Problema este la pasul 2 pe unde bag degresant in admisie? Pe timp de primavara-toamna au fost ok bujiile. Multumesc!
- deleted-137722
- *
- 8 mesaje
- din 03 Oct 2019
deleted-137722
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2019
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 516 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut am citit acest topic am același probleme dar ca eu nu vad unde a gãsit colegul gaura aceea in egr ,sau poate nu am înțeles eu bine.
Nu ai inteles bine!citeste din nou.. gaurica aia mica este situata in tb corp clapeta acceleratie si se desfunda cu o sarma oteloasa de diametru cat sa intre pe gaura si o desfunzi si pe urma aer comprimat ptr eliminare si curatare ..asa mica cum e are rol important in cadrul tb si ptr functionarea in parametri optimi.
spor la reparatie,,
Nu ai inteles bine!citeste din nou.. gaurica aia mica este situata in tb corp clapeta acceleratie si se desfunda cu o sarma oteloasa de diametru cat sa intre pe gaura si o desfunzi si pe urma aer comprimat ptr eliminare si curatare ..asa mica cum e are rol important in cadrul tb si ptr functionarea in parametri optimi.
spor la reparatie,,