Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Babanu a scris:ok. eu am o Vectra C GTS 2006 si am observat acum vreo 2 saptamani ,cand era gerul ala afara de -5 -10 grade ca atunci cand porneam masina mi se aprindea acel Volan cu semnul ! si volanul mergea f greu (ca la dacia) . daca lasam motorul sa se incalzeasca vreo 15 minute ,il opream si porneam din nou , martorul din bord se stingea si aveam din nou servo-directie.
sas fie oare asa simplu si sa fie doar nivelul lichidului de servo?
mentionez ca doar facea asa cand afara era sub zero grade. acum cand e mai caldut nu mai face deloc.
mersi,
TGB

Skip ads

  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Babanu, treaba cu martorul cu semnul volan mi-a aparut si mie odata cand era temperatura scazuta afara. Ma refer la -9 grade. Problema? Bateria descarcata, am probleme cu bujiile incandescente si-mi descarcasera bateria. Servoul nu mai avea curent de ajuns. Te sfatuiesc in caz ca se mai intampla sa vezi atunci cand virezi daca becul de la plafoniera sau farurile fluctueaza. Daca da, atunci nu ai curent de ajuns sa alimentezi servo-ul. Asta a fost problema la mine. Daca stii ca ai bateria in regula nu am idee de la ce poate aparea. Eu zic 90% ca asta e cauza. Am schimbat bateria la o zi dupa treaba asta si au fost la fel temperaturi scazute rau, -6, -8 grade si nu a mai aparut eroarea.
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
pai ... ce sa zic. ...abia stept gerul ?!? Shocked
mersi
Smile
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ti-a mai facut probleme de cand s-a incalzit?
Skip ads

  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
nu.numai la frig de - grade. de aia zic ca astept gerul sa vad daca e bateria cu probleme
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mariani a scris:florin..
nu vreau sa te dezamagesc ,dar ceea ce a trecut CristianTM mai sus este adevarat..
aceeasi problema am avut si eu ..sa rezolvat prin inlocuirea CIM-ului..costa aproximativ 2000/ 2200 lei
la tine nu este asa grav cum a fost la mine...
la mine se manifesta altfel la inceput,,dupe care a ramas aprins permanent martorul ESP si volanul ..
toate bune..


Babanu...
daca zici ca face figuri numai de la o anumita temperatura in jos..
ex: 5/6 grade...sigur este CIM-ul..
asa sa manifestat si la mine la inceput..
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mariani, mie mi-a facut odata iar dupa ce am schimbat bateria nu a mai facut. Omul zice ca ii face numai la pornire. Poate nu ii mai tine bateria curent. E normal ca dupa ce merge motorul ceva vreme sa incarce din nou alternatorul. Oricum pana la CIM sa elimine restul variantelor mai putin costisitoare.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
binelnteles ca trebuie urmata calea asta Sony..
dar daca era de la baterie, ramlnea martorul ESP de la pornire aprins .,.si nu se aprindea in timpul mersului (la 2/3 km parcursi..
deci eu tind sa cred ca CIM-ul este vinovat ..la mine avea aceleas simptome..
se aprindea ESP-ul de la 5/7 grade in jos dupa 2/3 min. de la pornire,daca era citeva grade sub 0 se aprindea
la citeva secunde de la pornire..
bine ar fi sa se rezolve problema la schimbarea bateriei..
Skip ads

  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Babanu a scris:ok. eu am o Vectra C GTS 2006 si am observat acum vreo 2 saptamani ,cand era gerul ala afara de -5 -10 grade ca atunci cand porneam masina mi se aprindea acel Volan cu semnul ! si volanul mergea f greu (ca la dacia) . daca lasam motorul sa se incalzeasca vreo 15 minute ,il opream si porneam din nou , martorul din bord se stingea si aveam din nou servo-directie.
sas fie oare asa simplu si sa fie doar nivelul lichidului de servo?
mentionez ca doar facea asa cand afara era sub zero grade. acum cand e mai caldut nu mai face deloc.
mersi,
TGB


mariani, scuze poate am inteles eu gresit de la Babanu, dar omul zice ca "atunci cand porneam masina" si mai zice ca "daca lasam motorul sa se incalzeasca vreo 15 minute". Razz Deci cred ca se refera la faptul ca, atunci cand pornea masina, imediat se aprindea si martorul. Asta nu imi pare sa fie de la CIM, asta daca in mers dupa aceea nu ii mai face nici-o problema. Daca e exclusiv la pornire si la temperaturi scazute, e mai mult ca sigur bateria ce nu tine curent si nu alimenteaza servo-ul de ajuns.

Ps. Eu nu vorbesc de problema lui dumitru florin. Poate de acolo si confuzia. Smile
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mii de scuze..
nu am fost atent..
la babanul ,,nu cred sa fie de la CIM, ptr. ca el are CIM cu 2 cip-uri si nu am auzit pe nimeni sa aiva probleme cu acestea, de dupa 2005 ..
toate bune..
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
sonny

da. asa este.
""Deci cred ca se refera la faptul ca, atunci cand pornea masina, imediat se aprindea si martorul.""

se aprinde martorul in bord DOAR la pornire la temp min -2 grade. adica practic nu aveam servo de la inceput.bateria este ce originala. pt ESP se aprinde acelasi bec martor(acelasi simbol)?
in mers nu mi-a aparut niciodata martorul in bord pt servo.


Ultima modificare facuta de Babanu la Mie 28 Jan, 2009 3:55 am, modificat de 3 ori in total
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
mariani a scris:
Babanu...
daca zici ca face figuri numai de la o anumita temperatura in jos..
ex: 5/6 grade...sigur este CIM-ul..
asa sa manifestat si la mine la inceput..



sper sa nu ai dreptate. sa vedem la urmatorul ger . daca o sa schimb bateria si o sa ramana la fel.....cred ca o vand.Sad
Skip ads

  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mariani a scris:mii de scuze..
nu am fost atent..
la babanul ,,nu cred sa fie de la CIM, ptr. ca el are CIM cu 2 cip-uri si nu am auzit pe nimeni sa aiva probleme cu acestea, de dupa 2005 ..
toate bune..


Babanu, a revenit si mariani asupra raspunsului. Se referea la masina lui florin. La tine nu e asta problema stai calm. Verifica becul de la baterie in zilele geroase... Daca vor mai fi. Multa bafta. Smile
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sper ca am postat unde trebuie in mers mi s-au stins toate luminile noaptea tot din bord nu mai functiona nimic niciun bec nici turometrul nici vitezometrul nici radioul clima navigatia nimic in rest farurile mergeau am luat contactul si l-am pus din nou si surpriza mergeau .E posibil sa fie CIM ul defect ? mentionez masina este din luna a 10 2005 ? am pus-o pe tester nici-o eroare astept sfaturi...sunt curios si sper sa nu mi se mai intample din nou mai ales noaptea
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
se pare ca in Opel-urile noastre exista un fel de Zona Crepusculara.
Smile
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sincer si eu am avut o problema cu clima. Nu se aprindea in anumite momente. La fel, luat contactul si isi revenea. Vorbesc de faptul ca nu mai erau luminate nici butoanele, si nu era activa pe MID. Nu i-am dat inca de cap, deci nu iti pot zice ce si cum Neutral Astept si eu pareri.
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Baieti la mine problema s-a agravat:acum la pornire raman aprinsi esp-ul si servo....dupa o stationare de 2-3 ore atunci cand pornesc si rotesc volanul aproape ca nu am servo...dupa ce mai accelerez un pic si plec de pe loc merge un pic mai bine...dar tot nu merge ok...
Mai stau cateva zile ca se anunta ninsori si schimb rotile refac geometria....in conluzie problema mea i-a amploare...in ritmul asta se duce draq pompa servo.......dar nici sa ma apuc de nebun sa schimb pompa sau CIM-ul....vom vedea...revin..bft
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai operat mufa de la ESP?
Daca nu atunci fa prima data chestia asta, te costa 30 de min din viata si e posibil sa scapi de probleme fara costuri.
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
titro a scris:Pana la urma ai operat mufa de la ESP?
Daca nu atunci fa prima data chestia asta, te costa 30 de min din viata si e posibil sa scapi de probleme fara costuri.


Stiu ca nu ma costa mult dar sincer mi-a fost frica sa nu fac altceva...mufa e la vedere am gasit-o este dreptunghiulara neagra...voi incerca sa o scot dar tot imi este frica sa imi de-a alte erori...si ce zici de spray de contact in loc de vaselina de contact?
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am mai spus anterior ca am rezolvat o problema similara cu a ta in felul asta la un Vectra GTS 2002-2003. Vaselina pt contacte este pt a te asigura ca se vor oxida mai greu in continuare, dar nu e neaparat sa o folosesti.
Important este sa cureti contactele si sa bagi mufa si sa o scoti de cateva ori ca sa se curete fortat si contactele din mufa de pe ECU.

A fost si un "field remedy" legat de asta la modele de Vectra C din 2002 si 2003 care a presupus schimbarea mufei care se conecteaza la ECU.

Nu prea ai ce sa strici cu oepratiunea asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR