Ai uitat parola?


  • Nutu Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Mi-am luat un opel astra caravan Very Happy nu de mult timp si am observat ca motorul se incalzeste destul de greu Sad .
Eu ma gandesc ca a ramas termostatu pe deschis sau nu il are deloc Exclamation Question .

Imi poate spune cineva unde este situat termostatul la motorul Y17TD?
Sau daca ati intampinat aceasi problema ce ati facut? Question
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2005

  • Garaj Mesaj Privat
daca dupa ce se incalzeste ramane la temperatura constanta - nu ai problme cu termostatul . In general dieselul se incalzeste mai greu...si pe mine ma deranjeaza dar nu ai ce face....
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
ce inseamna greu (in minute)?
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Luciani67 a scris: In general dieselul se incalzeste mai greu...si pe mine ma deranjeaza dar nu ai ce face....

Subscriu! Benzinarele se incalzesc mai repede decat cele diesel.
  • Roger

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
La mine inseamna intre 10 si 15 minute f(x) de ruta.Daca n-am trafic semafoare , etc si merg intins - 10 min.
Daca e trafic 15 min.
Odata incalzit ramane constant intre 80 si 90 grade.
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Subscriu.Asa e, se incalzeste intr-un interval situat intre 10 si 15 minute,functie de trafic, la o temperatura exterioara intre +2 si +12 C.Dupa ce ajunge la temperatura optima de functionare (~85C) nu mai scade.Sa vedem mai la iarna, sub -5C cum o sa fie. Shocked
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
o sa fie frig Laughing
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
La mine, pe ruta casa-servici (6 km) 20 de minute de mers, ajunge la max 80 de grade.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am crezut initial ca as avea o problema, dar nu e asa. Intr-adevar dieselul se incalzeste mai greu. 10...15min. este normal. La mine incepe sa se ridice acul dupa aprox. 10 min. si se duce pana la aprox. 92 grade (o latime de ac indicator dincolo de reperul de 90 grade) ramanand acolo. Asa era si asta vara.
  • stefan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ata nu-i nimic, sa vedeti la iarna la -10, -15 grade cand mergeti 10-15 km prin oras si nici nu se misca acul deloc. pentru ca se circula greu si nu se poate merge la turatie constanta ca sa se incalzeasca.
  • bogdanbratescu

  • Mesaje scrise: 405
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2005

  • Garaj Mesaj Privat
la mine , benzina, 5 min pe vremea asta
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,222
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
si la mine se incalzeste greu...adica in 3-4 minute se face caldut in masina dar ajung deja la servici...am observat ca la un mers ceva mai sportiv se scurteaza timpul asta de incalzire...lucru vizibil si pe ceasul de apa.
  • Nutu Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Mutumesc pentru raspunsuri.
Dar cand am spus ca se incinge greu asa este Sad . Nu mi se pare normal ca din titan si pana la gara de nord si inapoi sa nu am mai mult de 50 de grade Embarassed.
Acum i-am pus un carton in fata la radiator si imi ajunge temperatura la regimul de lucru normal "cred" putin sub 90 grade dar si asa dupa o perioada mai mare de 15 minute.
Nu stiu ce are nu am fost cu ea la service, dar inainte sa fac o vizita pe la ei as vrea sa ma uit eu (ca tot ma mai pricep cat de cat) daca este sau nu termostatul la locul lui.
Asa ca mai intreb o data daca sie cineva unde este situat acel termostat sa imi spuna si mie sa arunc o privire Very Happy
Mutumesc mult.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,222
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
la astra f e bagat nasol in spatele curelei de distributie ..la tine s-ar putea sa fie chiar pe furtunul pe care intra apa in radiator, in capatul dinspre motor...daca pipai cu atentie ar trebui sa il simti fara sa demontezi ceva....nu cred ca l-ar scoate cineva si sa nu il mai puna la loc...daca nu simti nimic s-ar putea sa fie montat in alta zona a motorului
  • Nutu Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
atept si alte raspunsuri ms.
o sa ma uit
sper sa nu fieprima varianta
  • Roger

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Desi nu cred ca este cazul tau mi-am amintit ca aceiasi problema o aveam la un Kadett pe care l-am avut mai demultisor.Adica nu se incalzea pentru ca nu mai avea acelasi motor Shocked .Avea unul mai mic dar pastrase ditamai radiatorul.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
La motoarele diesel temperatura creste mai greu si mai ales iarna, trebuie sa mergi 15-20' , o varianta care am aplicat-o iarna trecuta am pus un carton in fata radiatorului ca sa acopar 1/2 din suprafata si a dat rezultate. Incercati si vedeti cum este!

______________________________

Opel astra G, Y20DTH, 2001
  • virgil

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
http://img237.imageshack.us...=termostat8ls.jpg

acum, parerea mea: nu functioneaza termostatul!
ca sa iti dai seama daca deschide prea repede, dupa ce pornesti motorul dimineata, dupa 3-5 minute, pune mana pe radiator si vezi daca e cald. nu trebuie sa se incalzeasca decat dupa ce apa ajunge la temperatura de functionare a motorului.

1. cartonul din fata radiatorului cred ca isi are rostul atunci cand apa trece prin radiator, deci dupa ce deschide termostatul.
2. daca ar fi fost necesar un astfel de carton, cu siguranta ca masina ar fi fost prevazuta cu ceva de genul asta (eventual un ecran ca la Oltcit)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata