Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
la bujiile tale inelul e lipt de partea hexagonala dar e acolo
Skip ads

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
pai inseamna ca daca inelu e acolo lipit si nul vad eu,nu inele de etansare sunt problema....lol
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
hai ca nu prea intelegi nimic. Schinba bujiile si fisele, dar ia-le de calitate, recomand bujii beru si fise tesla. daca nu se remediaza problema mergi cu ea la un service GPL sa-ti regleze instalatia sau sa-ti curete vaporizatorul filtre etc.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
eu stiam ca ngk sunt cele mai tari nu beru.de fise marca tesla n-am auzit sincer.
Si se scrie "schimba" nu "schinba" ca vad ca nu prea stii romaneste
Skip ads

  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
bai copil educat de bucuresti, dupa ce ca ai topicuri aiurea si scrii mult prost si fara rost in loc sa fi recunoscator ca mai gasesti oameni dornici sa ajute aici, vi tu acuma sa-mi spui mie ca nu am tastat litera corecta din graba dealtel daca nu te duce capu' sa-ti dai seama. Am vazut mai multe posturi deale tale in care ai o atitudine de bataie de joc, treaba ta te rog inceteaza cu fosilele astea ieftine, si baga la cap ce-ti spun aici: uitel pe nenea tesla poate ai avut multe absente sau poate ai fost si corijent la fizica in scoala (nu m-as mira):
http://ro.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
uite si o fisa tesla de la mama ei:

a3-a la mana din partea mea poti sa iti pui si bujii la 2 lei din kaufland eu am GPL si stiu ca se impaca bine cu Beru deaia ti le-am si recomandat.
P.s. daca mai continui sa raspunzi aiurea raportez topicul asta unui moderator. Sa fi iubit.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ma sti ceva ia mai iesi in plm ca ma calci pe draci direct."Mult si prost" esti tu ca om ca te bagi si insulti in topicuri unde nu esti invitat.Ia veze-ti tu frumusel de problemele ale si scuteste-ma ca nu ma inreseaza parerea ta.Nu te-a pus nimeni sa postezi aici.Daca tot ti se pare ca postez mult si prost.In mm ca pe categoria asta de jeguri de oameni am cea mai mare boala asa ca tine, care vin doar sa intarate atmosfera si dupa aia se mira ca dc sunt injurati si dau si report la moderator ca sunt injurati.Jegu ma-tii de om de nimic.
Rog banati-ma ca numai de cretini congenitali am parte.....Se tin de mine ca raia.Unde poste numai de cretini am parte care sa vina sa ma insulte fara sa le zic nimic.
Auzi ce debiteaza cretinu asta...ca am atitudine de bataie de joc in posturile mele.Ia arata-mi tu mie un singur post unde am eu atitudine asta.Ca in toate posturile mele mereu am multumit si nu am jignit pe nimeni.Te-am corectat pt ca si tu ai avut o atitudine sfidatoare la adresa mea cand ai afirmat: ca vezi doamne nu prea stii tu......In gm da nu stiu in segmentul asta de masini si ce-i rau in asta?Tu esti mafalda si le stii pe toate?Trebuie sa vi tu sa-mi suferi aici ca esti mare atotcunoscator?Tu nu vezi ce atitudine de om jegos ai?
Cat despre faza cu corijent vezi ca te mai corectez odata se scrie corect corigent

http://dexonline.ro/definitie/corigent

Deci il vedeti ce atitudine are da?Vine si ma insulta primu fara sa-i zic nimic.Ma uimeste omu asta cat de dobitoc este sincer...si pe deasupra se mai si mira ca dc este insultat

L.E Du-te-n mortii ma-tii poti s-o raportezi si pe ma-ta mare ca nu ma impresionezi cu nimic.Eu singur mi-am cerut banul decat sa stau sa ma enervez cu toti cretinii congenitali ca tine.In gm de om de nimic ce esti ca te-as juca in picioare daca te-as vedea in real life.
"sa fii iubit...si sa te inghita mai repede pamantul ca-i faci umbra degeaba"
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Smile) trist... e sub demnitatea mea sa continui discutia de aici, am reanalizat toata conversatia si imi da cu virgula... esti cam frustrat tu de fel, io zic sa iti vezi de ale tale si sa te vezi si cu un psihiatru intre timp. nu mai da atata vina pe altii ca te supara nu stiu care si chestii cand poate problema e la tine, o sa caut cand am timp locurile unde ai mai avut antecedente pe acest forum. stiu ca sunt cateva pana atunci pe topicul asta nu mai intru Smile Sanatate sa ai! si apropos legat de ortografia lui nenea "corijent" : cine a ramas stie mai bine cum se scrie Razz
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
imi recunosc defectul major care il am ca ma aprind repede cand vine vorba de NEAMURI PROASTE asa ca tine.Din pacate aceste neamuri proaste SALASLUIESC printre noi ce sa-i faci...E categoria de oameni pe care nu o suport si asa am sa ma comport toata viata mea cu astfel de oameni pt. ca nu mi-e frica de nimeni si nimic decat de Dumnezeu.Sunt genul de om care tine la bunul simt.SImplu.Esti om cu mine te tratez la fel,esti animal intoarcem foaia.Daca erai un om cu bun simt si nu veneai sa ma insulti primu eram om cu tine repet.Atata timp cat vi sa faci pe interesantu si sa jignesti fara sa-ti fac nimi pai scuza-ma cu animalele ma comport precum cu animalele.
P.S. Pana ma vad eu cu un psihiatru incearca sa citesti asta intre timp iti va fi de folos,si poate ai sa intelegi conceptul de bun simt.Citeste-o.Eu am citit-o cand eram mic:

http://www.maniere.go.ro/
SI pacat ca iti da cu virgula,ca tot prost gramada esti.Incearca pe viitor cand mai intri pe topicuri sa nu mai insulti si s-o faci pe interesantu pentru ca sunt categorii de oameni care fie suporta,fie nu-I intereseaza,DAR sunt si celelate categorii de oameni care te injura sau si mai rau te pot si bate in realitate pt niste figure pe un forum virtual.Iao ca un sfat pe viitor.Nu e nimeni dator sa-ti suporte tie figurile si ifosele de om interesant si "neinteles" care doreste sa se afirme si el pe un forum virtual poate poate l-o aprecia lumea.Ei uite eu sunt din categoria de oameni care nu sunt NESIMTITI si care trec cu vederea.


Ultima modificare facuta de stork la Mie 18 Sep, 2013 12:26 am
Skip ads

  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
omule gata! nu am stat sa citesc tot ce ai scris dar gata ajunge
  • gaby10010

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
C-am aceias problema e si la mine vectra a motor 1,8 l C18 NZ am demontat si curatat cu un spray decarborol tot pina la rampa (injector ,clapeta acceleratie motoraj mers in gol inlocuit cu altul nou 60 lei,inlocuit toate furtunasele acelea mici de aier si curatate totul perfect curat schimbat distributie sonda lambda, carcasa fultru plus filtru filtru benzina pompa benzina,buji,fise.capac ,rotor distribuitor) si la fel face cind si cind se tureaza peste 2 000 de rotati si relanti instabil si in sarcina cind si cind da suturi asa pornirea o data porneste la sfert o data invirte de 4-5 ori si abia o ia o mai ajut cu acceleratia partea buna e ca totus isi revine repede nu mai stiu ce sai mai fac mai am de schimbat senzorul de temperatura motor, senzor clapeta acceleratie si supapa la rampa de benzina eventual senzorul dupa volanta si sa mai curat si EGR-ul,chiar nu stiu ce sai mai fac,am fost si pe la service de citeva ori si diagnosticul lor ar fi aier fals au dat cu o solutie pe acolo sa vada daca depisteaza ceva dar in zadar,orare chiar nu poate fi rezolvata aceasta problema la citi suntem aici cu aceasta problema?
  • gaby10010

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sal din nou azi am demontat EGR-ul am zis ca de sa il curat sa veric cum e treaba acolo si surpriza e capsulat complet e ca o bobina nu se poate desface si intra in el 3 furtune de marimi diferite in partea de sus cel mai subtire duce la servofrina cel de al 2-lea un pik mai gros duce la injector(corpul carborator)nu stiu cum ii spune exact si cel de al 3-lea care e cel mai gros duce spre rezervor,am facut si poze dar sa vad cu se pot pune aici,ce nu stiu eu in partea de jos a egr-ului mai avea un stut cu cot care din ce am constatat ar fi trebuit sa fie un furtun acolo dar supriza eu nu am nimik asa e normal ?si as mai avea o intrebare imi poate explica cineva incotro pleaca toate acele furtunase care pleaca din corpul carborator,eu am constatat ca unul duce in egr unul duce intro valva rotunda care se afla montata pe admisie care nu stiu ce rol are ,unul pleaca in tulumba aceea de deasupra injectorului si celalant duce la carcasa filtrului de aier.si am mai observat o chestie scotind furtunul acela de plastik care face lergatura dintre servofrina si admisie cu motorul pornit la relanti sta turata cam la 1000 si ceva (nu am torometru)cin puneam degetul in capul furtunului parca dadea sa se opreasca dupa care ramanea la un relanti mik -800-900 ture dar cam trepida asa motorul in concluzie cred ca faza cu turatul ar fi de la aier fals.
  • costik_2011

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut domnule gabi eu aceasta problema am rezolvato in felul urmator am curatat iac-ul adica supapa aceea de aer si doi am curatat bujiile pt ca masinile noastre sunt foarte pretentioase si daca bujiile nu lucreaza la parametrii normali iar supapa de aer ramane blocata pe deschis si da voie aerului sa patrunda mult mai mult decat e necesar atunci masina incepe sa lucreze defectuos si arde benzina foarte multa si turatia creste datorita surplusului de benzina ne arsa asa ia nastere fenomenul asta de a se tura eu asa am rezolvat problema dar se poate intradevar sa mai existe si probleme citiri gresite a temperaturi motorului adica motorul are 90 grade car sonda sa trimita o temperatura gresita catre ecu si masina isi activeaza practic socu tinand motorul turat pana la temperatura optima de functionare care de fapt exista dar sonda nu o citeste corect cu respec si drumuri multe
Skip ads

  • maff_cmp

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C2.0NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
fllorynn a scris:aceasi problema si la mine, Vectra A C20NE '93, la relanti nu merge rotund, are usoare variatii de turatie, uneori cand opresc la semafor si calc ambreiajul o aud si vad pe turometru cum se tureaza singura cam 1100-1300 rpm dupa care scade la turatia normala de relanti 800- 900 rpm.
pe tester mi-a dat o data eroare la senzorul de turatie dar dupa ce a sters eroarea, am pornit/oprit de cateva ori si nu a mai dat eroarea asta. bujii noi, filtre noi, ar trebui sa mearga. plus ca uneori la pornire nu o ia la "sfert de cheie", are nevoie de cateva secunde in plus.


Salutare si eu am avut problema aceasta dar s-a remediat dupa ce am curatat clapeta de acceleratie si am inlocuit cablul de acceleratie.Am observat ca,clapeta nu isi mai facea treaba la parametri optimi si la sfatul unui prieten am dat jos tot ansamblul si l-am curatat cu o solutie ce se foloseste la curatatul carburatoarelor.Nu stiu daca asta a influentat in mod direct dar ideea e ca nu mi se mai tureaza la relanti(ma refer la oscilatii usoare pana la max 1100 de ture).
As avea insa o alta intrebare.Stie careva pe unde se completeaza uleiul in cutia de viteze?teoretic ar trebui sa fie un surub ceva dar nu il vad.Mersi si astept vreo idee
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Problema asemanatoare fara rezolvare.Relanti mare 2000-3000 de ture permanent.
Inlocuit toti senzorii si sondele importante,corpul clapetei este curat ca lacrima,verificat aer fals, nu trage.
Acuma ,se pare ca se rezolva singura problema atunci cand o duc la spalatorie sau cand ploua,(cel mai devreme alaltaieri,am mers la spalatorie am intrat in boxa cu 2000 de ture si cand am iesit avea cam la 800 si s-a mentinut pana am ajuns acasa),ceea ce ma duce cu gandul la ceva contacte imperfecte.
Din pacate nu prea am veleitati de electrician si nu stiu unde sa caut,deci as dori ceva ajutor.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sal am opel c16nz si mi se opreste in mers cand se incalzeste motorul am facut un test agrafa si nu imi da nimic de ceva timp cam face mereu nu stiu ce are practic nu sta la relanti ma poate ajuta cineva
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
daca o ti din pedala se mai opreste?
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu se opreste da foarte putin apas pe pedala ca sa nu se mai opreasca poate motorasul de relanti
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
exact da-l jos si curata-l, am patit si eu odata, nu se aprindea nimic dar numi placea cu statea in gol. dupa o saptamana se agravase treaba, cand schimbam vitezele daca nu ma miscam repede se oprea motorul. Poti folosi wd40 sau orice spray de genul. scobitori cu vata in varf improvizezi tu. daca ai multimetru poti sa il si masori. are 4 pini intre AsiB si intre CsiD trebuie sa ai 50-65 OHM succes.
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
incearca asta, nu ia mai mult de 20 minute.
https://www.clubopel.com/vie...p=1565919#1565919
Si daca tot desfaci fa curat pe acolo.

Mie inca imi merge motorul bine cu solutia aplicata, chiar daca s-a facut ceva mai rece afara.
  • Error

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Va salut! Si eu am avut o problema similara la batranica mea. Ori se tureaza aiurea(destul de tare) ori din mers cand apasam ambreajul si lasam acceleratia imi murea. Initial am crezut ca este de la motorasul ala de relanti(asa imi spuneau toti), dar am aflat ca instabilitatile acestea se datorau din doua cauze cu efecte diferite. Bun, deci faptul ca se tura aiurea se datora intradevar motorasului de relanti iar faptul ca murea cateodata cand lasam acceleratia + ca nu puteam sa merg de ex intr-a doua cu acceleratia putin apasata ca incepea sa-mi mearga in 3 apoi in 2 si pana la urma murea, trebuia ori sa o accelerez mai tare ori sa o las in relanti, aceste simtome se datorau valvei aleia de-ti intoarce gazele in admisie. Rezolvarea mea rapida si foarte eficienta a fost: Scoaterea mufei motorasului de relanti in momentul in care masina mergea in relanti normal(ca nu se tura intotdeauna) si anularea valvei prin scoaterea furtunului de vacum ce intra in ea si obturarea lui. In sfarsit saraca merge bine si linistita, de vreun an tot chinuita a fost. P.S. Este vb de o Astra A din '92 cu motor 1.6 benzina + gaz. Respecte!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR