Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
De la altceva nu vad de la ce ar putea fi...
Skip ads

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut poate ai galeria de evacuare fisurata.......
Se schimba impreuna cu turbo .....
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La mine toate clapetele au joc, cand e pornita masina , tijele de la clapete care veneau prinse de tija swirl, joaca in toate directiile, tremura foarte tare, pe acolo se vede putin fum dar miros foarte necacios, , ar mai putea fi de la racordul flexibil de la toba esapament, pareputin agatat, dar daca era vreo fisura la toba sau galerie, trebuie sa rasune tare masina, motorul se aude la fel ca inainte.
Nu gasesc pe net o schema cum circula gazelle de la motor spre toba finala, sa imi fac o idee, eu nu inteleg de ce imi spuneti ca nu poate da miros neplacut la tija swirl daca acolo s-a inegrit toata zona si s-a murdarit cu draci. acum o luna era totul stralucitor.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Este chiar usor de priceput de ce s-a inegrit, vapori de ulei cu putin egr si cu aer, ce poate rezulta cand tu nu mai ai etansare buna? Fa ca si mine, lipeste cu picatura clapetele si vezi daca mai miroase sau nu (a nu se intelege ca la mine dadea gaze in masina, a picat tija, joc mare in clapete si le-am fixat foarte usor cu superglue).
Skip ads

  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte, mirosul de monoxid se pare ca e de la tija.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum cu alte cuvinte dar ma rog. Sfatul meu: vezi si alt mecanic si ce zice despre miros.
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pe la tija, trage aer in instalatie sau da afara?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da afara dar stai linistit ca nu e de la admisie. Adica mie mi se pare ilogic, cate gaze poate da egr-ul peste care vine aer din admisie? Eu zic sa cauti aly mester, pardon mecanic
Skip ads

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut eu am raspuns mai sus cauza adica galeria de evacuare e fisurata e o problema des intalnita la motoarele noastre z19dth si z19dtj.
Cat despre galeria de admisie faci dopuri din aluminiu la strungar si apoi mergi la unul din baietii de pe forum sa elimini din soft swirl valve..
Cu ocazia asta elimini si egr si dpf si o crestere de putere asa impusti 3 iepuri...
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Daca era galeria de evacuare rasuna urat motorul, era tractor, si imi dadea fum afara, singurul loc neetans este la clapetele din galeria de admisie. Asta dupa ce am fost la 4 mecanici.
Ca sa ma duc la baietii de pe forum sa anuleze egr si nu mai stiu ce, cam costisitor.
Cel mai bine lasi asa din prima sa vezi diferente daca sunt, si la clapeta 3 , lasi sa functioneze motorul in ''aer''. Ieri am facut 900 km farra sa pateasca nimic masina inafara de miros neplacut in masina. Vineri o bag in service si vad atunci prroblema.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Fum mai poate iesi daca e fisurat racordul flexibil de pe teava de evacuare, sau daca e dusa garnitura de la catalizator . In orice situatie , totusi n ar trebui sa intre fumul din compartimentul motor in habitaclu, decat daca sunt defecte garniturile de cauciuc ce etanseaza capota motor (caz in care fumul de la motor este tras in habitaclu prin grilele de sub stergatoare) si gura de scurgere a apei aflata in dreptul filtrului de polen ( situatie in care fumul trece din motor pe la filtru si ventilator).
Pe la clapete iese o mazga neagra (ulei amestecat cu funingine si calamina) , iar fum mult prea putin.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asteptam verdictul sa vedem dupa ce repara baietii de la serivce la galeria de admisie. Si eu zic la fel ca si colegii de mai sus, garnituri sau alte chestii fisurate care elimina doar gaze nu care trage aer in proportie de 99%.
Skip ads

  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sau, o solutie temporara ( romaneasca 100%), dar care va tine o buna perioada (am 7000km si inca e la fel). Dar e foarte clar ca din moment ce ti-a cazut tija sau ai pe la acele clapete mazga neagra uleiosa, urmatorul pas e ambutisarea clapetelor.
P.S. toata operatia a durat 15 min, am mai adaugat in dopurile/gaurile tijei care se fixeaza pe clapete, silicon rezistent la temp. inalte(parca 300° scria pe el si era rosu). Arcul si suportul le-am gasit prin casa, iar in urma operatiei tija se misca lejer, doar putin apasa arcul pe ea sa nu mai cada dar sa ii ofere si flexibilitate pt a se misca stanga-dreapta. Repet este o solutie temporara deoarece clapetele sunt PA din moment ce au joc si scapa presiune, deci ambutisarea musai. Sper ca v-am fost de folos Smile.Spor la treaba!

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am mai vazut operatiunea asta, dar e fix pix, la fel de bine pot pune poxipol peste clapete blocate pe deschis, job done Wink
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca prezentam niste idei fara a avea o sustinere in spate, adica nu ai facut acel lucru pe masina ta, nu prea are rost sa scrii pe forum doar de dragul de a umple paginile, deci daca e asa, la fel de bine poti pune tija in portbagaj si sa vezi atunci performante de necrezut, trage motorul de rupe. "Pot pune si poxipol...", mda iti doresc mult mult succes, abia ai loc sa te misti cu o surubelnita ceva mai lunga in spatiul unde e tija, sper ca esti vreun chirurg sau ceva de genul ca sa astupi cu poxipol intr-un spatiu atat de anevoios, deci "jobe done" dar foarte greu de "done".Fix pix....fix pix, dar am mai impins 7000km si inca mai duce. E bun si cu poxipol(fiecare cu ce are prin casa Very Happy) dar cand o sa dau galeria jos pt ambutisarea clapetelor nu vreau sa ma mai chinui sa desprind si poxipolul Wink
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cine a zis ca nu am facut-o? Am lipit 3 clapete cu superglue, 10-15 minute de lucru pentru cei cu mana mica. Are deja peste un an de cand e cu superglue si inca nu s-a dezlipit nicio clapeta.
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din exprimarea ta la postarea anterioara nu se deduce ca ai fi facut treaba relatata cu poxipol, "Pot pune si poxipol", si nu "Am pus poxipol si, etc...". Deci pana la urma e poxipol sau superglue ce ai folosit tu?
Din partea mea felicitari pt solutia gasita , doar ca e valabila numai pt niste oameni deosebiti cu degete lungi si subtiri Smile, gen pianist.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E superglu, eu nu am avut probleme cu pusul lipiciului, la astia cu degete groase nu prea cred ca o sa le reuseasca cu superglue dar cu poxipol si o surubelnita rezolva usor Very Happy
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
daca am schimbat admisia eroarea continua sa apara daca nu e stearsa s.au sunt ceva probleme daca nu dispare?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in mod normal eroarea ramane stocata o perioada dupa disparitia problemei.
uneori in functie de eroare trebuie neaparat sa o stergi dupa remedierea problemei.

eu as incerca sa sterg erorile si apoi sa merg 100-200 de km cu masina (urban si extraurban, mai incet, o mai si forjezi putin) si faci diagnoza.
erorile care apar si dupa stergere nu mai apar sunt cauzate de probleme temporare care apar intermitent.
erorile care apar si dupa stergere sunt erori permanente si trebuie sa vezi care e cauza lor...
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR