Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Se aburesc foarte rau geamurile si am inteles ca de vina este acel ,,filtru de polen,, . Nu am pierderi de antigel deci nici spartura pe undeva prin aeroterma, iar masina un opel astra caravan 2001 - 1.7dti fara AC in fiecare dimineata dupa pornire ma obliga sa merg cu geamul daschis.
Daca ma poate ajuta cineva inainte sa demontez masina sa-mi spuna daca am asa ceva si cum ajung la el.
Skip ads

  • Marian79

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 C16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
vezi ca s-a mai discutat de filtru de polen. Foloseste search-ul
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Iar pentru a rezolva problema cu aburirea ia-ti un spray anti-fog sau spala geamurile pe interior cu glicerina. Ai doua avantaje - protejezi parbrizul (tocmai am patit-o in acest week-end Crying or Very sad ) si instalatia de dezaburire a lunetei.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ai sigur filtru de polen si se afla in spatele torpedoului. asa se intampla si la mine daca nu dau pe dezaburire si la turatie mai mare. daca nici atunci nu se dezabureste atunci probabil e neetansat filtrul de polen.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu cumva se abureste cand esti pe recirculare...?
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si eu am cam aceeasi problema cu aburitul geamurilor.......dar daca sunt pe recirculare si comut la parbriz, automat mi se stinge beculetul de la butonul de recirculare...deci nu am cum sa-l uit....dar in orice alta pozitie ramane pe recirculare...ceea ce e foarte bine.
in ceea ce priveste filtrul de polen, cei de la service-urile unde am fost ... au fost surprinsi sa constate ca nu se inlocuieste asa usor....adik mi-au dat torpedoul jos, dar ... nu era acolo...mi-au dat grila aia de la stergatoare jos...dar nu era nici acolo.la alt service mi-au spus ca tre' sa dau bordul jos ca sa-l schimb.ce e drept, filtrul se vede pozitionat undeva la mijlocul bordului, dar chiar sa dau bordul jos?
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ce dracu de profesionist ti-a mai spus sa dai bordul jos... in functie de tipul de filtru, dai torpedoul din dreapta jos (ai 6 suruburi torx 20) si vezi exact ce e in imaginea asta... ai de dat jos 2 sau trei suruburi... in imagine ti-am prezentat varianta Delphi, cu 2 suruburi (cele incercuite cu rosu) si se trage afara acel capac, apoi filtrul de polen (dupa sagetile rosii)


  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
bogdanene,
nu vrei sa stii ce bacterii se dezvolta in mediul umed al aerului conditionat la masini...
sfatul meu e sa mergi cu recircularea doar cind e nevoie... spre exemplu cind ai in fata un camion (din astea euro 5 nepoluante ca e plin pe sosele de ele Wink Twisted Evil ) dupa care sa revii pe aerul din exterior...
nu mai vorbim ca mers mult pe recirculare inseamna si un aer mai bogat in dioxid de carbon - ca doar tu si pasagerii respirati, nu-i asa?...

si o completare la gabib77
mai trebuie data jos si tubulatura care dirijeaza spre picioare, asta ca sa ai un acces mai usor la suruburile alea din poza.

vezi ca e un topic dedicat filtrului si gasesti acolo o sumedenie de explicatii si poze...
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
zafirul a scris:
si o completare la gabib77
mai trebuie data jos si tubulatura care dirijeaza spre picioare, asta ca sa ai un acces mai usor la suruburile alea din poza.


Curios... eu n-am gasit nici o tubulatura pe acolo... Sa nu cumva sa ai celalalt model pe Zafira, daca vorbesti de caz real...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da, eu am Behr dar la una din intilnirile clubului am demontat la masina lui NiceGuy (parca) ca sa vedem si ce tip de aeroterma are si din ce imi amintesc avea si el asa ceva (tubul aplatizat care duce spre masca de sub torpedou)
se poate sa nu-mi amintesc eu prea bine - deh, virsta....

p.s. am uitat sa zic, el avea delphi ca cea descrisa de tine...
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
las pe recirculare mai mult cand e frig ca sa ma incalzesc mai repede, acum ca e iarna aproape... in rest, dupa cum ai spus...un camion...pe varianta de la ploiesti(cu groapa de gunoi), exemple sunt destule.....
oricum, am fost la "profesionisti" atat la buzau cat si la bucuresti...evident, nu la toti....
daca va mai spun ca si cineva de la gtt a spus ca tre' sa dau bordul jos.................inseamna ca ....

dar, maine o sa-mi incerc norocul.sa vad ce iese Smile
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Service-ul e vax in tara asta, Doamne. Am auzit la aberatii de mi-e si frica sa ma duc cu masina la revizie. Cred ca o sa le platesc sa ma lase sa-mi fac eu singur revizia.

Nu dai nici un bord jos. Asculta ce zic baietii de pe aici ca marea majoritate stiu ce zic.

Doamne ce tara de cacao, le-am auzit pe toate... Iar la Opel, cat de mult ii iubesc eu (ca sunt si unii baieti de treaba - si fete), tovarasii de la service sunt de nu se poate, sunt in stare sa-ti ia si pielea pentru orice rahat.

Ma intreb ce fac oamenii care habar n-au de masini, ca mai sunt si din astia, cand se duc in service? Stau si se uita si la sfarsit platesc.

Dumnezeu cu mila!
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate...
  • Roger

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Doamne ajuta ca exista forumul asta.
Oricum mi-am luat-o de vreo 2 ori da' acu' inainte sa mai fac vreo prostie mai intreb si eu.Ca am pe cine. Very Happy
Exemplu : la schimbul de ulei mi-au cerut 800.000 pe un filtru de ulei.L-am luat de la Augsburg,original,cu 316.000.Acelasi filtru.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
800.000 pe un filtru a fost jaf la drumul mare.Eu am dat pe el 115.000.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la a mea e aprox 400 mii
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu 150 .. de cielo ... original !
In legatura cu filtrul de polen ... l-am scos de tot. Si asa la ce "polen"/praf e la noi ... se imbaxeste imediat. Ma gandesc sa pun unu nou ... da ... nu's ce sa zic. Ma mai gandesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
daca mergi fara filtru si mergi cu venitilare fara recirculare, iti umpli masina de jeg.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sincer asa aerg de ceva timp ... si nu s-a umplut deloc de jeg. Deocamdata!
Un filtru de polen pentru a mea costa 45 RON.
O sa-l iau si eu la primavara. Praful in anotimpul asta .. nu prea e.
  • ssblackened

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2005

  • Mesaj Privat
io spre ex nu am o legatura cu masinile...dar am reusit totusi sa imi schimb singur filtrul de polen. multumesc frumos baietilor de pe acest forum ca mi-au dat info necesare. mult mai bine decat sa ma duc la un service si sa inceapa toti sa isi dea cu parerea. am intrebat si majoritatea ziceau ca nici nu am filtru de polen:D
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR